în general, ele ajuta şi vor funcţiona bine pe o masina de stradă şi în unele cazuri si masinile de rally/competitie pot beneficia de asemenea.
Cele mai mult castigurile resimtite pot fi maximizate dacă aţi luat timp pentru a curăţa/inlocui conexiunile si impamantarile înainte de a instala stabilizatorul ... Cu toate acestea fiind spuse, ele pot reduce de asemenea, câştigurile, pur şi simplu din motive ca impamantarea nu este si ea "optimizata" ( fire oxidate , rupte , contacte imperfecte etc)
Castigurile stabilizatorul se "resimt" cel mai bine pe timp de noapte pentru a preveni diminuare a farurilor / lumini bord , geamurilor electrice atunci când sunt utilizate sau atunci când A/C intra in functiune , ajuta in general la stabilizarea "socurilor de tensiune" aparute in utilizarea aparaturii electrice si electronice.
De obicei castigurile sunt sau nu simtite de noi dar in grafice si masuratori sunt evidente. Asa ca nu vreau sa creez o polemica pe marginea asta. In plus dau si un pic de bling in compartimentul motor .
Ca un epilog el este o insumare de condesatori ca sa poata lucra pe toata plaja socurilor de consum ... iar pentru cei cu audio in general ~0.8F/100w este suficient pentru a atenua socurile ( nu sunt sigur de valoare dar am sa revin cu rectificare daca este nevoie).
un DIY : valoarea condesatorilor este minim 16v , nu folosti mai mici de 16v
bafta