heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Salut,
Ma bate gandul sa schimb daily car-ul (Audi A3 8L 1.6b) cu ceva mai nou, mai multe dotari, etc..
Una dintre variante ar fi Civic FK1 1.8 benzina. Mi-ar placea mai mult facelift-ul, dar nu cred ca gasesc in bugetul meu (< 7k). Vreau sa fie in 4 usi, deci TypeS-ul cade.
Are cineva idee cam care-s bubele la masinile astea pe langa suspensia rigida (nu ma deranjeaza, sunt invatat), greierasii din bord (astia ar fi o problema) si ceva chestii legate de ambreiaj?
De asemenea, cam care ar fi un consum aproximativ pt masina asta? Ma intereseaza mai ales urbanul.
Are cineva o lista cu dotarile care s-au pus pe masinile astea in functie de variantele de echipare?
Si hatch-ul e facut in UK ca si sedanul?
PS: Nu sunt setat pe Honda. Daca aveti idei de alte hatch-uri/sedan cu motoare decente pe benzina (exclus VAG/Ford), astept variante. Ma intereseaza un consum de max 15/100km in Cluj, ceva dotari (incalzire parbriz, oglinzi, senzori parcare, incalzire scaune) si un motor cu care sa am chef si sa plec la drum lung (sa nu fie lesinat cand ai 3 oameni in masina si dai drumul la AC).
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
FN1 e type-s, deci titlul e gresit
faceliftul ce are in plus inafara de narile alea urate din grila?
incalzirea in scaune nu stiu cum e. eu am type-s plus, deci echipare maxima, dar in .ro nu are incalzire si navigatie. in .de are.
de ce vrei 5 usi? ai incercat? sunt f mici, mai ales cele din spate, accesul e f nasol (de ex. mi se pare imposibil de manevrat un scaun de copil prin usa aia mica) . la 3d usile sunt mari iar rabatarea scaunelor face accesul destul de facil in spate.
nu are nimic ambreiajul. lumea nu stie sa plece de pe loc cu un motor fara cuplu si acceleratie drive-by-wire. doar ca pedala de ambreiaj face un "clank" la apasare. chestie fizica....ceva proiectare proasta.
daca mergi ca mine, in oras ai intre 10-12, depinde de aglomeratie. test facut seara cu trafic lejer, am mers si cu 8.
afara, pe autostrada 5.6 la 100km/h, 7.2 medie pe 1800 km, mai mult de jumatate mers cam Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale..
hatchul e in uk, de sedan stiam ca e turcia.
nu merita nici un alt hatch. eu nu as schimba decat pe a classe.
nu te astepta sa rupa asfaltul cu 3 oameni si acc on
selecteaza aici modelul dorit apoi vezi ce dotari au : https://www.lingshondaparts.com/honda_ca...ar_53=2009
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Mersi de raspuns!
Credeam FN1 e si cel in 5 usi, am vazut ca peste tot e trecut 5d (dar asta ma gandesc ca vine de la doors) si nu e elocvent. Ala in 5 e FK1 atunci?
Prietena-mea ma tot bate la cap cu 5 usi, momentan Audi-ul e in 3 si nu e foarte comod cand mai luam pe cineva. Am zis ca daca pt iesiri in weekend am EK-ul, cealalta sa fie o masina cu 4 usi, desi rar vom merge mai mult de 2 persoane cu ea (eventual luat un prieten prin Cluj sau un city break in care ne grupam pe masini).
Aveam impresia ca facelift-ul nu are narile negre ci grila neagra, dar cred ca si aici stiam prost. Ideea e ca nu ma prea impac cu grila aia oglinda si am vazut ca sunt si ceva negre cu crom (care banuiesc ca nu sunt de TypeR). Din cate tin minte si tu ai pe masina grila despre care vb.
Consumul tau suna bine. Nu ma astept sa mearga ca EK-ul, dar nici ca Audi-ul ce il am acum. Am fost 4 oameni + bagaje + clima intr-o iesire de 500 de km si am crezut ca mor de plictiseala. Plus ca la sfarsit a iesit consumul 7,2 (asta in conditiile in care nu am fost deloc pe autostrada si mers maxim 120).
Mai studiez problema. Alta varianta la care m-am gandit e 320i E90. Acolo clar am dotari mai multe, dar se gasesc greu (toate-s diesel), nu stiu cat consuma asa ceva in Cluj si in plus poate incep si sa ascult manele dupa ce ma urc in ea .
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
FK e cel in 5 usi.
grila de care spui tu e pt TYPE-S facelift. se poate schimba usor. costa doar vo 170-180 euro.
usile din spate sunt eeeexxtreem de mici si de nefolositoare. adica, daca vrei sa-ti iei ceva de pe bancheta spate, trebuie sa te plasezi cu lateralul ca nu incapi . si eu credeam ca e mai ok cu 5 usi dar dupa ce m-am invartit putin prin unul al unui amic...am zis ca 3 usi e mult mai comod de utilizat. chiar daca te dai jos ca sa intre cineva.
bmw-urile sunt de evitat dupa parerea mea. vb si cu baietii de la service ca te lamuresc ei.
analizeaza-ti putin cerintele la dotari. unele sunt inutile. adica ce am eu e suficient, nu simt nevoia de altceva. iarna uneori mi-ar place scaune incalzite dar si alea sunt usor de pus ulterior daca chiar vrei.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
16-06-2017, 14:39
(This post was last modified: 16-06-2017, 14:46 by heg3.)
Nici eu nu am prea multe pretentii, plus ca o gramada de chestii mi se par si mie inutile sau le folosesc foarte rar.
M-ar interesa in special incalzirea in oglinzi si parbriz (pentru ca iarna sta afara) , clima automata (nu neaparat pe 2 zone ca oricum nu cred ca ajuta) si eventual ceva senzori de parcare. De incalzire in scaune m-as putea lipsi, oricum nu o prea folosesc.
La BMW am vazut ca unele au probleme cu distributia, dar e greu sa imi dau seama de problemele reale ca majoritatea parerilor de pe net is pe langa subiect.
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
16-06-2017, 14:40
(This post was last modified: 16-06-2017, 14:43 by heg3.)
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Am vrut sa editez prima postare ca nu prea avea sens ce am scris, dar am mai postat inca o data. Rog un admin sa faca curat, eu nu cred ca pot sterge mesaje.
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
@Liviu - cred ca ti-e stricat CB-ul daca mergi Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale. si ai doar 7 %
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
daca te referi la acel 7.2 la 1.800 km, bruxel-baia-mare, mers tare belgia, Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale. germania (adica 160-220 km/h (m-au depasit 2 sau 3 masini), atent (in jur de 120) austria si ungaria. calcul facut pe bonurile de benzina. si CBul n-a fost stricat niciodata
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
Depinde de distanta parcursa cu Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale. si cea cu 120 in fine, consumul se apropie de diesel insa la 180-200 eu zic ca ai lejer peste 10%
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
aprox 900 km, medie de aprox 150 km/h, restul de 960 cu 120 de frica raderelor din au si hu. media de consum a fost 7.2
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
andrei_r
Posts: 763
Threads: 13
Thanks Received: 8 in 7 posts
Thanks Given: 9
Joined: Oct 2010
|
|
CL7 ce are? Eu zic ca gasesti in buget. Un amic a luat CL9 (type s) in banii astia (ce-i drept a cautat destul de mult). Si 2.0 DOHC-ul misca bine
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Nu are nimic, m-am uitat si la Accord-uri. Din pacate, nu stiu cat de usor gasesc un 2.0 manual.
|
|