Tot ce am gasit pana acum specifica pentru convesia LSD a cutiei doar de LSD si Final drive dar nimic din care sa rezulte schimbari ale rulmentilor sau altele. Am citit postul cu transmisia ( 10x Yula, Toyboy) dar si acolo tot de ITR este vb (S80)
Sunt blocat intr-un punct cu conversia cutiei S4C la LSD. Momentan am piesele esentiale pentru conversie ( LSD , FD) dar m-am blocat cand vine vorba de rulmenti datorita dimensiunilor... aici e buba mare :
oem EK4 91005-PS1-003 (40x80x18) Bile(non LSD)
oem EK9 91005-P80-003 (40x80x17) Role/Cilindri
oem ITR 91005-P80-E31 (40x80x18/19.5) Bile
Se poate observa ca cel non lsd cat si cel de ITR/MB/Crv au o dimensiune diferita.
Nu stiu care dintre ei sa-i folosesc , avand in vedere ca cutia de EK9 este aceeasi cu cea de EK4 diferenta fiind LSD si sincroanele duble as putea zice ca un swap direct fara altceva nu ar fi nici o problema dar in majoritatea descrierilor cu privire la cutia de EK9 vin niste saibe distantiere. Acum sunt 2 posibilitati , ori vin saibele doar la rulmentii tip ROLE/Cilindrii ori vin in orice situatie. Aceeasi rulmenti, autoblocant se ii putem gasit la dealeri honda de pe state (la cutiile de 98 Integra 3Door Type R)
Pun cateva poze cat si descreri ale saibeleor distantiere
EK4 S4c non lsd
EK9 S4C LSD
MB S9B LSD
ITR USA
Ma intreb daca mai sunt alte piese care merita/trebuiesc schimbate daca tot desfac cutia sau ce piese sa inspectez ....
Helllllllp .