This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Problema relantiu CRX



 
#1

Salut am achizitionat si eu o honda crx 1.6 vtec din '92 si am ceva probleme cu ea daca ma poate ajuta si pe mine membrii mai vechi si mai experimentati nu sta la relantiu si baiatu care mi-a dato mi-a zis ceva de debitmetru ca ar fii defect dar nici el nu stie sigur daca e asta sau injectia



Reply



 
#2

(27-07-2013, 15:14)Spy_007 Wrote: [b][font=Impact][size=medium] salut am achizitionat si eu o honda crx 1.6 vtec din '92 si am ceva probleme cu ea daca ma poate ajuta si pe mine membrii mai vechi si mai experimentati nu sta la relantiu si baiatu care mi-a dato mi-a zis ceva de debitmetru ca ar fii defect dar nici el nu stie sigur daca e asta sau injectia

incepe prin a curata IACV si FITV, fa-i o diagnoza vezi ce erori iti da ECU ... mai multe detalii gasesti pe forum Icon_wink
bafta !



Reply



 
#3

Dacă nu îi dai de cap, vinde-o Icon_smile Mie Icon_smile



Reply



 
#4

Cum a zis si Toyboy, incepe prin a curata IACV-ul: LINK

Poti sa ne dai mai multe detalii despre ce s-a intamplat de nu mai sta la relanti si ce s-a incercat pentru remediere.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

mai multe detalii nu ar strica ... pot fi alte probleme.
Fluctueaza relatiiul ? sta prea turata cand e rece si nu revine nici dupa ce motorul se incalzeste?



Reply



 
#6

dupa cum zic colegii, mai multe detalii nu strica Icon_wink



Reply



 
#7

[b]masina cand o pornesc sta sa zic undeva la 3 minute la relantiu cam cat tine socul dupa care moare apropo sta cam turata 1200 cam asa

detalii nu prea am baiatul na mai mers cu ea de un an si ceva...



Reply



 
#8

cand o pornesti normal este sa stea undeva la 1700rpm, vara trebuie sa scada rapid la valori de gen 850rpm, iarna socul sta mai mult din cauza temperaturii scazute.
acum daca ai facut operatile de mai sus, tot nu ai rezolvat nimic, si dupa ce se incalzeste tot sta turata incearca sa vezi daca nu cumva ai cablul de acceleratie neuns, sau vre-un tub de vaccum nepus la locul lui, si pe acolo sa traga aer fals Icon_wink

o poza la compartimentul motor nu ar strica Icon_wink



Reply



 
#9

si eu cred ca e ceva vacuum...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

Din ce citit si pe alte forumuri la astea cu carb de la vacuum se tregeau problemele de relantiu.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#11

[b] baieti as fii recunoscator daca ati avea o pereche de semnalizari pentru crx de vanzare astept un raspuns de la voi



Reply



 
#12

cauta pe ebay, tre sa dai de ceva !



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2020 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2020 - All Rights Reserved.