E fain tare din fata, din spate zici ca-i Hyundai (no offence). Interiorul e demential, numai ca preturile mi se par extrem de mari. (e vreo 30.000 de eur aici, cu reducere de 2000, varianta diesel de 100 si un pic de cai).
Tot caut pe site-urile din Romania sa configurez unul si nici nu apare pe site clasa A
cu care hyundai mah? ca nici macar velosteru nu arata asa. fain modelul si pare foarte performant dupa ce scrie prin articol, asteptam teste, ca pretul sigur va fi maxim
Cu un hyundai mai vechi, n-as putea sa spun modelul.
L-am vazut live, e unul expus aici aproape, labga un hotel.
Foarte performant nu prea e, nu auzi ca are un pic peste 100 de cai la 30000 de euro.
13-02-2013, 16:23 (This post was last modified: 13-02-2013, 16:39 by BogdanT.)
O sa configurez eu unul pe site şi va pun pdf-ul
Edit: Pretul de baza este 26477 (A 180 CDI BlueEFFICIENCY Limousine), nu 30000. La care bineinteles daca incepi cu optionale sari lejer de 30000.
Am pus ceva optionale pe ea si am ajuns la 34837
Ex. Intelligent Light system cu BI Xenon - 1660 EUR, AMG Sport Paket - 3000 EUR. In plus fata de standard sunt urmatoarele - e in germana, dar va descurcati voi
Exterieur
Bremsscheiben vorne gelocht
Kühlergrill silberfarben lackiert mit Chromeinleger
Abgasanlage zweiflutig
Fahrdynamik-Paket
AMG Styling
Direktlenkung
Bremssättel vorne mit Schriftzug »Mercedes-Benz«
Bordkantenzierstäbe in Chromoptik
Interieur
Armauflage verstellbar in Längsrichtung auf der Mittelkonsole mit Kontrastziernähten
Armauflagen in den Türen mit Zierelement in Silberchrom und Kontrastziernähten
Zierelement Carbonoptik
Multifunktionshalter in der Mittelkonsole
Schalthebel in Leder Nappa mit Kontrastziernähten
Sportpedalanlage aus gebürstetem Edelstahl mit Gumminoppen
Einstiegsschienen vorne und hinten in Aluminium
Instrumententafel mit Fahrlichtschalter hochglänzend mit Ring in Silberchrom und Luftaustrittsdüsen mit Düsenring und -kreuz in Silberchrom
Steckdose im Fond (12V)
Multifunktions-Sportlenkrad Leder Nappa
AMG Styling
Fußmatten mit AMG Schriftzug
Innenhimmel schwarz in Stoff
Sitzkomfort-Paket
sportliches Kombiinstrument mit silberfarbenen Rundinstrumenten, »Chequered Flag«-Design und roten Zeigern
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
Vali, eu il tot vad de cateva saptamani pe strada si e ce trebuie, dar al naiba de scump Parada de duminica din Frankfurt a fost sponsorizata de MB...Bineinteles ca toate grupurile participante aveau cate un A-Klasse
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
13-02-2013, 17:09 (This post was last modified: 13-02-2013, 17:12 by BogdanT.)
(13-02-2013, 15:54)DeN1gRator Wrote: E fain tare din fata, din spate zici ca-i Hyundai (no offence). Interiorul e demential, numai ca preturile mi se par extrem de mari. (e vreo 30.000 de eur aici, cu reducere de 2000, varianta diesel de 100 si un pic de cai).
Tot caut pe site-urile din Romania sa configurez unul si nici nu apare pe site clasa A
Cum nu apare mah pe site??? Ia mai uita-te inca o data...
@Razvane: ce ai vere, tu nu vezi ca-s identice mai degraba seamana cu noul seria 1 la spate decat I30-u'
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
(13-02-2013, 17:10)kinky_boy Wrote: varianta amg nu apare bogdane, e doar in motorizarile standard. da scrie si in articol ca de abia din vara e in showroom
True...aia nu apare. Puii mei, abia va fi lansata la Geneva...
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
Ma ziceti voi ce vreti da mie spatele nu imi place, parca e din alt film, nu merge cu fata aia deloc.
Iar 108 CP mi se par extrem de putini, masina e destul de grea (in jur la 1500kg), o sa fie o lesinatura pe strada.
Dar interiorul ala, scaunele alea....
@Razvane: ce ai vere, tu nu vezi ca-s identice mai degraba seamana cu noul seria 1 la spate decat I30-u'
da da cu seria 1 l-am asemuit si eu in urma cu ceva vreme, cand au aparut primele imagini, nush de ce nu mi-a venit in minte numai acum dupa ce ai zis tu.
Jane da ce am scris io si ce ai inteles tu...io vorbeam de aia DIESEL, de 108 CP, care e mai grea decat benzinara.
Sunt curios de pretul ptr AMG de 360CP, da presimt ca iti iei un ferrari SH la aceeasi bani.
Man acuma sincer tie ti se pare ca o masina de 100 de cai si 1300 de kile o sa traga bine?
Eu as pune pariu ca un Logan modificat (alea duse pe la 95 de cai) il face muci.