This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Noul Civic Type R



 

man, discutia asta e interminabila, si in directii gresite.....RAU.
primul indice e cel "la rece" 20'C sau ceva de genul, a doua e la temperatura inalta, nu mai retin exact. deci pt exploatre "normala" prima cifra e de urmarit. 0 sau 5, ca nu e f mare diferenta. a doua cifra e mai mare cu cat pelicula se pastreaza la temperaturi mai mari. adica un 20 "crapa" mult mai repede decat un 40 sau 50.
singura discutie e DACA acele tolerante mici permit unui 40-50 sa urce in sistem atat de repede ca un 20, sau mai corect, daca un 50 NU AJUNGE acolo unde ajunge 20 dincauza unei vascozitati mai mari.
eu nu cred ca motorul ala e pe principiul capilarelor, si daca nu e apa, nu intra nimic. si ca mine spun multi pe forumuri, care se dau cu ele pe pista, nu le pun in parking la show .
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

Am făcut pista cu 0w20, destul de cald afara, fără nici i problema; tura tare apoi tura răcire, problema a fost mult mai mare cu răcirea frânelor.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

nu pui problema doar cu o tura. 2-3 min de forja, nu-i stres.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

Pai mai mult de 2 nu te poți da oricum, rămâi fără frane, futi cauciucuri, te lasa altele.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

pune si tu mai rezistente, ca asa te freci in ea de distractie, nu iti intri bine in mana ca faci pauza. Acu si daca te duci cand sunt 35 de grade afara si 45 pe pista, mai bine nu te duci Icon_smile
La unguri pe hring mergeam tura de incalzire, apoi Părul sau lâna care acoperă pielea unor animale. 15 minute min si tura de racire la final, deci inseamna ca ceva nu e bine acum.



Add Thank You Reply



 

Adi la N/A nu-i așa mare bai, chiar daca în carte din cât îmi amintesc eu scrie : 0w20 NU la Type R, S2000 si NSX !



Add Thank You Reply



 

astia tot cu 0w20 or merge ? Icon_razz
http://www.autoguide.com/auto-news/2018/...rg20180227

da-i camber sa stea Icon_smile

[Image: Civic-Type-R-BTCC-4.jpg]



Add Thank You Reply



 

da. cu esteri&shit Icon_smile
nici la asta nu au integrat frumos evazarile alea....sa aiba numa rezultate, restul mai vedem Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.