This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Instalare turbo pe motorul R18A2



 
#1
Exclamation 

Am vazut ca de cand am pornit thread-ul despre pistoane si biele pentru R18 au fost cativa care s-au aratat interesati, deci propun acest thread unde sa centralizam informatiile, link-urile si mai stiu eu ce pentru o asemenea aplicatie.

Deci, pana acum, am strans asa:

Pistoane forjate
Cei de la KMS Engines (http://www.honda-performance.com/) se lauda ca le-ar produce la pretul de $515.00. Nu stiu daca le trimit si in Romania, insa variante de transport se gasesc.

Biele usurate
Pana acum n-am avut un raspuns afirmativ la intrebarea "faceti?", insa tot cei de la KMS Engines mi-au promis ca se intereseaza de ele si ca revin cu detalii.

Kit-ul in sine
Pana acum am identificat doua care ar trebui sa mearga pe R18, anume TSI de pe ProCivic.com si AJP. Cel de-al doilea mi se pare ca promite cam multe si tind sa nu prea am incredere. L-am inclus totusi aici pentru ca am citit un thread pe 8thCivic.com in care se vorbea putin de el la modul "e instalat si functioneaza". Din pacate nu mai gasesc thread-ul exact.

Electronica
Din pacate am vorbit cu cineva care stie foarte bine cu ce se mananca si cam singura varianta pentru EUDM ar fi piggyback-ul lui Greddy.

In afara de cele enumerate mai sus, instalarea presupune multa munca de convingere si destul de mult fabrication.

Ce propun pentru acest thread este sa postam aici numai solutiile finale, fara sa poluam cu intrebari si raspunsuri. Putem purta discutiile in celalalt thread, iar aici sa postam concluziile. Nu stiu daca merita un sticky, da' daca nu incomodeaza, poate il primeste Icon_smile



Reply



 
#2

Se pare ca sunt interesati, eu vreau sa vad macar pe o masina treaba dusa pana la capat Icon_smile
O sa fie greu pentru ca modelul este relativ nou iar piesele after market foarte greu de gasit, eu zic ca se poate incropii totul mai putin electronica.
Chiar daca internele raman standard cu o electronica buna nu ar trebui sa fie probleme Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Ce am mai aflat referitor la kit-urile astea, indiferent de producator: mergand la o presiune de bun simt, puterea nu prea ar depasi 190-195 bhp. Marele castig este in cresterea simtitoare a cuplului si in faptul ca devine disponibil de pe la 3000rpm, in loc de 4300rpm (hai 4100rpm, cum se mai obtine teoretic cu o resoftare).

Deci, chiar daca dupa aplicare s-ar putea sa lasi in urma un FN2, cel mai probabil pe dyno urmeaza sa fii dezamagit de cifre. Iar datele producatorului (de 200+ bhp) sunt fanteziste, asta daca nu vrei sa mergi cu masina aia doar cateva sute de metri. Poate cu interne aftermarket se ajunge la cifrele alea, dar nu stiu daca merita riscul.



Reply



 
#4

Nu arata rau Greddy ala, cine ar putea sa il mapeze in Romania?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

daca avea hondata aplicatie si pt euro r18a2.....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

vin si eu cu o idee.... de ce nu mergi intai pe stock internals cu o presiune mai mica si o putere mai mica, si te duci direct la pestele cel mare ?
hai sa luam urmatorul scenariu : montezi toate componentele enumerate de tine si din X motiv ceva nu merge bine si va trebui sa investesti iar €€€.

Gandirea ta e buna doar pentru US, UK , etc , dar nu pentru Romania unde R18 nu cred ca fost luat de nimeni la purificat....daca vrei sa fi pionier in Ro in ale R18 go on, din partea mea tot respectul, dar tine minte ca in general pe forum-uri ¨bietii¨nu povestesc si micile/desele probleme care mai devreme sau mai tarziu devin mari Icon_wink





Reply



 
#7

Eu nu vreau pistoane/biele upgrade ca sa scot 300cp din motorul asta, ci le vreau ca sa pot dormi linistit noaptea. Adica prefer sa merg cu un setup de interne stock pe interne upgrade. Si, crede-ma, prima configuratie pe care am sa-i cer tunerului sa o puna va fi cu un plus de 5cp, nu de 50cp Icon_smile

Probleme sunt convins ca vor fi si ca pot ajunge pana acolo incat sa trebuiasca sa dau masina la fier vechi. Incerc sa le evit cat pot. Scopul thread-urilor astora deschise de mine aici este tocmai acela de a discuta si a acumula cat mai multe pareri/sfaturi.



Reply



 
#8

Toyboy cred ca w33bb0 a inteles idea, exact acelasi lucru i l-am sugerat si eu pana ce gaseste piesele necesare.
Un turbo si o presiune de 7PSI eu zic ca va merge struna cu internele stock, atata timp cat SOFT-UL e bun.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

o varianta destul de comoda Icon_biggrin
http://jacksonracing.com/jackson-racing-...-released/
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

Si un scor pe masura (la care adaugi transport, vama, omologare RAR si alte j'de mii de cheltuieli). Suna frumos, dar nu sunt convins ca merita, dupa ce tragi linia..
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#11

vama o poti sari.
omologare rar nu terbuie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

Very nice. However...
Q: Will you offer a kit for Asian and European owners?
A: International compatibility will be evaluated. We hope to offer an international Civic R18 option for international customers in the future.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#13

vazut, vazut Icon_biggrin
oricum se poate manari , varianta grecilor cu ecu us.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

Mai bine sedem pe cur pana vin cu o varianta si pentru EU (daca or veni). La banii pe care-i dai pe tot pachetu' e pacat sa umbli cu manareli. Parerea mea Icon_smile
Treaba e sa fie cerere suficienta din EU, ca n-au de ce sa ignore piata. Mai ales ca nu-i cine-stie-ce balarie de smecherie sa produca genu' asta de compatibilitate.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#15

Din ce am citit pe civinfo (pana la un moment dat), i-au cam iesit pete pe ficat grecului pana sa-l aduca la un nivel acceptabil...
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#16

nu stiu de cine vb, eu pe cel pe care il urmaresc merge fara probleme de cand l-a pus, si e mega multumit. chiar am vb cu el in privat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#17

Dar ce ziceti de compresoarele de mai jos am vazut ca au deja un kit complet pentru modelul American.
http://jacksonracing.com/shop/supercharg...er-system/



Reply



 
#18

@dragos - exact despre acest lucru au fost ultimele posturi Icon_smile



Reply



 
#19

(26-01-2011, 15:36)w33bb0 Wrote: Ce am mai aflat referitor la kit-urile astea, indiferent de producator: mergand la o presiune de bun simt, puterea nu prea ar depasi 190-195 bhp. Marele castig este in cresterea simtitoare a cuplului si in faptul ca devine disponibil de pe la 3000rpm, in loc de 4300rpm (hai 4100rpm, cum se mai obtine teoretic cu o resoftare).

Deci, chiar daca dupa aplicare s-ar putea sa lasi in urma un FN2, cel mai probabil pe dyno urmeaza sa fii dezamagit de cifre. Iar datele producatorului (de 200+ bhp) sunt fanteziste, asta daca nu vrei sa mergi cu masina aia doar cateva sute de metri. Poate cu interne aftermarket se ajunge la cifrele alea, dar nu stiu daca merita riscul.



Nu stiu cat de fanteziste sunt. Iti dau un exemplu......Un tovaras si-a facut conversie de Turbo pe DelSol-ul lui VTI. Nu stiu cum e la R18,dar iti pot spune cum a fost la B-ul asta. Are B16A2 cu interne stoc si merge cu 0.5 bari si a fost pe dyno si are 286 cp. Masina chiar are in jur de cifrele astea pentru ca am facut o incercare cu el. Din cauza asta zic ca poate sa dea mai mult decat te astepti



Reply



 
#20

Intre B-uri si R-uri e diferenta mare in ceea ce priveste... multe... toate Icon_smile
Nu as risca sa urc un R la cifrele alea cu interne stock. Cel putin nu p-al meu Icon_biggrin
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.