This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Cr-v consuma foarte mult si nu are putere!



 
#1

Buna ziua tuturor! Am o problema cu Honda mea Crv 2000cc, 108kw din 2001.Recent am schimbat urmatoarele piese:Kit ambreiaj, segmenti ,cuzineti,garnitura chiuloasa,set garnituri motor,semeringuri,bujii am rectificat chiuloasa si scaunele la supape,am schimbat semeringuri supape.Dupa toate acestea ,surpriza masina consuma ulei exagerat cam 1l la 200km si benzina 18-20l la 100km.Dupa cei 500 km de rodaj nu s-a schimbat nimic,am dat jos bujiile si am gasit o bujie cu 3 mm de calamina pe ea.Dupa ce m-am interesat care ar fii problema cineva mi-a spus ca tachetii sunt reglati prost si valvele de la acel piston nu inchid si de aceea bea ulei.Am reglat tachetii 0,15mm admisie si 0,20mm evacuare am schimbat bujiile din nou si problema cu uleiul s-a rezolvat nu mai consuma ulei,am facut un control de compresie si a iesit 12 bar pe toate pistoanele.Acum a ramas doar problema cu consumul de benzina care a ramas acelasi de 18-20l la 100km  si nu trage in urcare.Tin sa precizez ca pe autostrada in muntii din  Italia in urcare ma depasesc toate masinile indiferent de vechime sau putere inclusiv tir-urile.Va rog frumos sa ma ajutati care va pricepeti,sa am si eu o masina mai aproape de puterea ei tinand cont ca motorul practic e ca nou in urma pieselor pe care le-am schimbat.Va multumesc mult anticipat pentru bunavoinata si timpul pierdut pentru a -mi raspunde.



Add Thank You Reply



 
#2

Motorul stă la relanti fără probleme?
Temperatura apei e normală sau stă acul numai la rece? Tot legat de apă, termostatul e bun?
La catalizator s-a umblat?
Miroase puternic a benzină nerasă în spatele mașini?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

(20-07-2015, 19:15)yulasinio Wrote: Motorul stă la relanti fără probleme?
Temperatura apei e normală sau stă acul numai la rece? Tot legat de apă, termostatul e bun?
La catalizator s-a umblat?
Miroase puternic a benzină nerasă în spatele mașini?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Ciao yulasino! Iti multumesc ca mi-ai raspuns.Uite cum e treaba: Am avut probleme cu relanti-ul,oscila de la 700 la 1500 rpm dar am schimbat valva IAC(idle air control) si acum am relantiul stabil si nu tremura masina,doar ca atunci cand e suprasolicitata masina si ma opresc moare motorul,repornesc si din nou sta relanti-ul fara probleme.Cat despre temperatura apei e normala doar ca dimineata ajunge la 85 de grade intr-un km.Termostatul l-am schimbat.La catalizator nu s-a umblat ci doar am scos mufa de la sonda lambda pentru a vedea daca e vreo diferenta si intradevar masina mergea jalnic fara mufa de la sonda lambda care parerea mea e buna ca altfel nu era diferenta (e parerea mea, sa ma contrazici daca gresesc),.Nu miroase a benzina nearsa ci doar miroase puternic a gaze,tin sa precizez ca nu iasa fum. Mai ceva ce am uitat sa va spun ca am si instalatie GPL pe masina asta ma face sa elimin vreo problema la alimentare pt ca nu exista nici o diferenta  cand schimb de pe GPL pe benzina merge la fel masina.Am speranta in voi cei ce va pricepeti la honda mai mult decat mine si cred ca este vreo chichita care voua va trece prin cap. Multumesc inca o data!



Add Thank You Reply



 
#4

Ai verificat toate furtunaraiele ca sunt puse cum trebuie si nu sunt crapate?

As verifica senzorul MAP daca e bun, asta verifica presiunea in galeria de admisie si spune calculatorului cata benzina sa bage.

[Image: 737d1203171023-maf-map-sensor-locate2.jpg]

Ai facut personal motorul sau la garaj?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

(20-07-2015, 21:49)yulasinio Wrote: Ai verificat toate furtunaraiele ca sunt puse cum trebuie si nu sunt crapate?

As verifica senzorul MAP daca e bun, asta verifica presiunea in galeria de admisie si spune calculatorului cata benzina sa bage.

[Image: 737d1203171023-maf-map-sensor-locate2.jpg]

Ai facut personal motorul sau la garaj?

Motorul l-am facut personal impreuna cu un cumnat si prietenul sau care sunt priceputi tinand cont ca au lucrat multi ani in service auto si acum se ocupa cu masini stricate(le fac si le vand ) Furtunuri sunt cam putine si e complicat sa le pui gresit fiecare isi are locul dupa lungimea  pozitia si forma fixa pe care le au.Senzorii de pe carborator sau debitmetru cum se numeste nu stiu cum se verifica doar am scos si de acolo mufele pe rand si la fiecare da sa moara motorul cand le scot.In plus cand am cumparat masina proprietarul mi-a dat cateva piese printre care si un debitmetru cu tot cu senzori pe care l-am pus si nici o modificare a consumului sau a puterii masinii.Tin sa precizez ca ,cumnatul care mi-a facut motorul si-a facut motorul de la golful 4 al lui si mananca asfaltul merge ca un ceas elvetian.Cu siguranta este ceva ce i-a dat cu rest la honda mea de merge asa prost si bea atata benzina sau GPL.Am apelat la forum pt ca acum sunt in Italia si stiti cum e dincolo nu ti se ating de masina daca ti-au facuto altii sau daca se ating vor sa schimbe tot chiar daca e bine facut. Ceea ce ma dispera ca honda mea la relanti merge perfect si pe loc se accelereaza pana pe rosu doar cand e in sarcina nu mai poate,doar in treapta a 5-a dupa cativa chilometrii ajunge la 4000 rpm in treptele inferioare abia reusesc sa ajung la 3000 de ture. Eu ma gandeam sa va intreb daca nu tine tot de tachheti ca pana acum i-am reglat de 5 ori ca sa mearga cat de cat.In manual scrie ca se regleaza 0,8 admisie si 0,13 evacuare doar ca asa imi ineaca bujiile pt ca se dilata supapele si nu mai inchid fiind prea mica distanta.Acum sunt la 0,15 admisie si 0,20 evacuare ,e combinatia la care merge cel mai bine masina.



Add Thank You Reply



 
#6

Ziceam de furtune sa fie pus bine si sa nu rasufle nu neaparat ca sunt inversate. MAP senzorul se masoara cu multimetru, vezi linkul de mai jos ca exemplu.
Nu stiu ce deschidere sunt la tacheti ca nu am manualul la B20 dar sunt singur ca Toyboy sau unul dintre baieti care il are o sa posteze valorile odata ce o sa vad threadul.

http://troubleshootmyvehicle.com/honda/1...p-sensor-1
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • Gabriel38
Add Thank You Reply



 
#7

(21-07-2015, 01:42)yulasinio Wrote: Ziceam de furtune sa fie pus bine si sa nu rasufle nu neaparat ca sunt inversate.  MAP senzorul se masoara cu multimetru, vezi linkul de mai jos ca exemplu.
Nu stiu ce deschidere sunt la tacheti ca nu am manualul la B20 dar sunt singur ca Toyboy sau unul dintre baieti care il are o sa posteze valorile odata ce o sa vad threadul.

http://troubleshootmyvehicle.com/honda/1...p-sensor-1

Iti multumesc pentru amabilitate.



Add Thank You Reply



 
#8

Dacă nu respecți specu-rile din manual, nu ajungi să depistezi problema.
De ce se dilata supapele mai mult pe valorile de fabrică ale tacheților ?
Nu cumva a-ti pus alte supape de la alt tip de B ?



Add Thank You Reply



 
#9

Chiulasele de b20 îs cunoscute ca fiind foarte slabe, nu știu de ce ai ajuns să reconstruiești motorul, dar dacă de la probleme de chiulasă, îți recomand să o demontezi și să o probezi să nu fie fisurata pe undeva, toate simptomele pe care le descrii mă duc doar la chestia asta.
1 minut până se încălzește - extrem de rapid, nu este normal.
Supape care se dilata - anormal, temperaturi mari în cameră de ardere.
Mașină nu trage și consumă exagerat de mult- amestecul carburant nu ajunge întreg în camera de ardere, de aici și temperaturi ridicate.
Poți face țeste de compresie câte vrei, dacă fisura se mărește odată cu creșterea temperaturii .



Add Thank You Reply



 
#10

(21-07-2015, 11:54)Toyboy Wrote: Chiulasele de b20 îs cunoscute ca fiind foarte slabe, nu știu de ce ai ajuns să reconstruiești motorul, dar dacă de la probleme de chiulasă, îți recomand să o demontezi și să o probezi să nu fie fisurata pe undeva.

Buna Toyboy!Totul a pornit de la garnitura de chuloasa care a fost prajita la 2 cilindri dupa ce am dat jos chiuloasa am vazut ca era si blocul motor  insemnat in locul unde era puscata garnitura ,am fost nevoiti sa dam si blocul jos pentru ai da plan si asa desfacut tot motorul am decis sa pun cateva piese noi tinand cont ca masina are 250.000km.Chiuloasa si blocul motor am dus-o la Motor Doctors  cei mai meseriasi din Timisoara in chiuloase pistoane etc si mi-au spus dupa ce au rectificat chiuloasa ,scaunele la supape si au schimbat simeringurile de supape ,ca ,chiuloasa e perfecta nu are fisuri si ca dupa ce au rectificat si blocul cu siguranta va fii masina mai nervoasa pentru ca s-a micsorat camera de ardere si ca e undeva la limita adica nu suporta o alta rectificare.Problema ca dupa ce am montat motorul consumul e cu 30% mai mare si puterea a scazut cu vreo 25%. Am explicat mai inainte cum a consumat ulei imediat dupa ce am pornit-o adica 1l la 200km  am reglat tachetii cum scrie in manual la cotele 0,8 admisie si 0,13 evacuare mergea cat de cat la rece iar cand se incalzea mergea groaznic am descis capacul de la tacheti si am constatat ca toate supapele erau putin apasate ,de atunci am inceput zilnic sa ii dau alte cote tachetiilor pana am ajuns la0,15 admisie si 0,20 evacuare la care am constatat ca merge cel mai aproape de adevar.Acum cer de la dumneavoastra ajutor poate imi dati vreo idee ce pot sa mai fac sa reduc putin consumul si sa traga cum ar trebuii.Multumesc foarte mult pentru amabilitate.



Add Thank You Reply



 
#11

Am uitat sa precizez ca supapele nu le-am schimbat pentru ca au spus ca sunt bune ci doar le-au curatat



Add Thank You Reply



 
#12

Scuze,mai ceva masina merge destul de bine pe strada in plan doar ca pe autostrada in urcare de 8% in timp ce urca scade viteza pana la 80 km /h si chiar daca schimb in viteza inferioara nu se accelereaza ramane la turatia la care am schimbat,insa consumul e de Ferrari acelasi consum avandu-l si pe strada dreapta



Add Thank You Reply



 
#13

Chiar mă gândeam să te întreb dacă nu cumva la rece merge mai bine.
După mine e problemă în chiulasă/supape cu atât mai mult cu cât b20-ul e recunoscut pentru probleme în zonă ăia.



Add Thank You Reply



 
#14

Am inteles ,atunci trebuie sa astept sa ma intorc in Romania pentru ca stau in Italia si daca duc chiuloasa aici la facut ma costa mai mult decat masina .Am fost la mecanic aici inainte sa-mi schimb garnitura de chiuloasa si mi-au facut un calcul de ma costa 2500€ schimbat garnitura,rectificat chiuloasa si cureaua de distributie.Oricum va multumesc pentru timpul pierdut cu mine ,ati fost foarte amabili sa-mi raspundeti .Va doresc toate cele bune !



Add Thank You Reply



 
#15

Cu avansul cum stai ?
Pune un pistol pe ea și vezi unde bate, poate scapi eften



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.