This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Concerto 1.6 16v Dohc



 
#1

poate mai trezim forumul un pic, am zis sa ii fac thread, ca tot i-am băgat mana sub fusta zilele astea Icon_wink        

După 2 x drumuri de Zaragoza a ajuns la mine, mașina a stat 5 ani intr-un garaj sau mai degrabă sub un pom, la început am zis că e bine, după nu prea am fost încântat după ce mi-a dat ceva bătăi de cap.

Daca la primul drum lung am menajat-o că deh, nu ne cunoșteam, după câteva săptămâni i-am dat talpa că mă grăbeam, totul ok, a doua zi sa plec cu ea cu familia, după 5km acul la temperatura pe maxim, il văzusem că e sprinten și mă gândeam că nu e a bună.....

Opresc la prima benzinărie cu căldură data pe maxim, aburi de sub capota, apa pe sub mașina curgea în 2 locuri...
În timp ce ai mei încă nu se treziră din "sperietura" , constat că nu mai am apa in vas, și nu pot vedea pe unde o pierde, ...aștept să se răcească umplu vasul cu apa la max și iau o sticla cu apa in caz că, și fac cale întoarsă spre garaj.

Până la urmă am descoperit pe unde pierdea            

După cum probabil v-am obișnuit, trăiască Rover-ul 216/416 GTi, care abunda pe unde mă duc eu, și m-au aprovizionat cu tot ce îmi trebuie să îmi repar furia roșie.

Daca tot m-am apucat și am dat galeria de admisie jos că sa pot lucra, am zis sa schimb și distribuția că pompa de apa din cate am putut vedea pe la capătul unui tub, arata jalnic            

Pe asta am rezolvat-o, mai trebuie sa-mi fac timp sa schimb curelele auxiliare...deh nu au venit la timp cele noi și avem nevoie de bubuuu, așa că le-am pus tot pe alea vechi Icon_sad
Am curățat sistemul de răcire cu un flush de la LM, și după un drum de 300km totul e ok.

Urmează ambreiajul și capetele de planetara.
când vin piesele mai scriu Icon_wink


Attached Files Thumbnail(s)
   



Add Thank You Reply



 
#2

bag-o in perfuzii ca-si revine Icon_smile
spor la ciocanit.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

batranetea isi spune cuvantu, spor Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#4

mai am să ii aranjez eleronul spate, să-i fac jocul la tacheti și să o las jos că zici că merg cu camionul, și să ii elimin drăcia aia de ABS Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#5

Foarte bine ca ai schimbat pompa si distributia. De obicei sunt primele lucruri care le fac cand i-au o masina. Asta daca nu cumva cunosc ca a fost schimbata inainte.

Spor la surubarit Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#6

(31-01-2017, 00:08)yulasinio Wrote: Foarte bine ca ai schimbat pompa si distributia. De obicei sunt primele lucruri care le fac cand i-au o masina. Asta daca nu cumva cunosc ca a fost schimbata inainte.

Spor la surubarit Biggthumpup
Da, numa că nu mă așteptam așa rapid Icon_biggrin
oricum nu is o avere 65€ kitul Gates + termostat + curele auxiliare ~ 100€.
Mersi băieți !



Add Thank You Reply



 
#7

mi-a venit azi ambreiajul și filtru de benzina, și săptămâna trecută planetarele, acum că o sa dau cutia jos mă gândesc să ușurez și volanta un pic, ceva păreri având în vedere că am ac și servo direcție ?



Add Thank You Reply



 
#8

Nu cred că merită să te complici pentru un pic de câștig. La drum lung nu se păstrează inerția.
De unde găsești timp pentru ea?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#9

las-o asa ca nu-i de alergat, mai bine ia-ti una fa-o hardcore si da-i cu ea la jarama Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#10

timp, după ce ies de la servici, după masă de obicei când ajuta și vremea Icon_smile
hehe as vrea eu dar nu permite economia deocamdată și mi s-a pus pata să o fac all use .



Add Thank You Reply



 
#11

Planetare rad in soare argintii, planetare, in zor de zi Icon_biggrin
[Image: a615d7d90ad8c1141b9fce849bb51049.jpg][Image: 22069714462c162be473be9cdec76ffa.jpg][Image: b53c7accf9a5f0a11ca4023052f73f7c.jpg][Image: 96bf40643d492da2ebc11e6210284efc.jpg]



Add Thank You Reply



 
#12

Vai ce urăsc să lucrez la planetare, vaselina aia ajunge peste tot.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

cand am desfacut burduful la civic, in primavara, a borat vazelina afara de parca era ulei, la tine parca e mal Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#14

asta e mai noua, d'aia e mâl... la capul dinspre cutie era ulei gros ca la tine



Add Thank You Reply



 
#15

zilele astea am reușit să las un pic suspensia mai jos...cu flexul Icon_smile
Fața a rămas ok, spatele mai lasat și cam in capul cursei amortizoarelor, not good, dar îs pe drum niste flase mai înalte și niște coilovere de ebay ca să le reglez mai bine.
în plan era să iasă totul din prima fără materiale adiționale ...dar așa pățim can nu-s fonduri Icon_sad
Nu pun poze că n-are rost Icon_biggrin



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.