DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
19-10-2010, 16:58
(This post was last modified: 19-10-2010, 17:52 by DeN1gRator.)
|
yulasinio
Posts: 11,855
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Foarte frumoasa masina, sa ai parte de ea si la cati mai multi km. Imi pare rau ca nu am avut timp sa dau o tura cu ea cand am fost in tara.
Spor la modificat
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Vai ce mai salivai la Hondata-ul ala acu' o saptamana jumate!
Sa le stapanesti sanatos si abia astept sa-mi mai fac drum pe la tine curand. E obligatoriu sa-mi fac atunci cand termin proiectul EG3, ca tre' sa vezi ce iese.
Apropos de admisii, vezi c-am auzit short-ram-ul Agathei la o intalnire si suna frumos tare. In plus ai avantajul ca nu trebuie sa demontezi juma' de masina sa schimbi filtrul. Si aspectul estetic este mai misto la short-ram. Pe de alta parte, intr-adevar trage aer din engine bay.
Indiferent de ce alegi, la urmatoarea bere, sa-mi canti si me la injectoare un pic
|
Milad_Vti
Posts: 204
Threads: 8
Thanks Received: 5 in 4 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
decat sa iti pui short ram mai bine nu iti pui deloc....vrei sound... ia-ti exhaust! fa totul ca la carte....imi place masina ta nebunule...imi place cum sta pe drum! si e sexoasa rau! are si sofer cu aptitudini! bafta adi!
|
sKyNeT
Posts: 478
Threads: 4
Thanks Received: 2 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
Frumoasa albeata ai tu acolo Nu stiu daca te-am vazut mai demult prin brasov sau era altcineva...
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
bah, cand ai luat hondata, n-ai zis si tu ceva, un drum pana la cluj....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
babaus
Posts: 45
Threads: 1
Thanks Received: 5 in 2 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Daca e Type R nu prea mai ai ce sa comentezi.. asa ca NO COMMENT
|
bgdsta
Posts: 208
Threads: 1
Thanks Received: 7 in 7 posts
Thanks Given: 4
Joined: Oct 2010
|
|
N-am sa uit drumul Paltinis-Sibiu cu masinuta asta si cu ITR-ul in retrovizoare.
|
Nsx2010
Posts: 116
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
(19-10-2010, 17:53)yulasinio Wrote: Foarte frumoasa masina, sa ai parte de ea si la cati mai multi km. Imi pare rau ca nu am avut timp sa dau o tura cu ea cand am fost in tara.
Spor la modificat Eu am avut ocazia si chiar am fost in ea chiar daca nu am putut conduce. E super si iese in evidenta oriunde ar fi. Bordul arata foarte bine si ai o senzatie de comfort si siguranta in acelasi timp indiferent daca esti sofer sau nu. Felicitari pentru achizitie si la cat mai multe modificari
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
bai da ce modificari vrei sa i aduci ca eu la cum arata maina ta ... nu as baga decat benzina
sa ma ierti daca intrec masura Adi
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
(20-10-2010, 07:22)rav Wrote: bai da ce modificari vrei sa i aduci ca eu la cum arata maina ta ... nu as baga decat benzina
sa ma ierti daca intrec masura Adi
Multumesc la toti; RAV nu ai cum sa intreci masura, esti prea de treaba ; Milad - short RAM nu ii pun ever, o sa fie un CAI care va fi ori CPL ori Injen (astea merg cel mai bine cu ECU Hondata) si va ma veni pe ea un catback (HKS daca reusesc sa mai pun ceva bani deoparte sa o iau acum de la cineva).
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
(20-10-2010, 10:42)DeN1gRator Wrote: Multumesc la toti; RAV nu ai cum sa intreci masura, esti prea de treaba ; Milad - short RAM nu ii pun ever, o sa fie un CAI care va fi ori CPL ori Injen (astea merg cel mai bine cu ECU Hondata) si va ma veni pe ea un catback (HKS daca reusesc sa mai pun ceva bani deoparte sa o iau acum de la cineva).
Noh, ca tot nu ma las! Gandeste-te si la http://www.gruppem.co.jp/matching/produc...ds_id=6841 ca nu-i tocmai de aruncat
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Ooo da m-am gandit la asta, e super admisie, numai ca din pacate pe ECU Hondata ce il am are cel mai mic gain de putere...cu toate astea inca nu iese din calcul, sa vedem.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Stiu ca Dinu mergea in configuratia asta (Hondata + GuppeM) si nu era tocmai de aruncat. In plus, e loc de imbunatatiri la Hondata-ul ala. Am mers cu un FN2 ce rula pe un soft plecat de la Hondata, dar imbunatatit si... ioi!
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Pai asta e Hondata ala necustomizabil :
http://www.hondata.com/reflash_07_euro_ctr.html
si are cateva componente testate si recomandate pentru admisie, evacuare, etc...iar printre ele din pacate nu e si gruppeM; in plus Shadow (de la care am luat Hondata) il facea pe Dinoc pana pe treapta 3 cu 1 masina si ceva, iar Dinoc avea modificari hardcore pe masina.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
I stand corrected, then! :">
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Pai acum depinde ce vrei sa faci. Daca vrei sa mergi mai departe cu modificarile, s-o faci hard-core(axe cu came, hondata customizabil), atunci gruppeM.
Daca vrei sa ramai cu actualul ecu si fara altceva, atunci o admisie testata pentru el e cea mai buna solutie.
Sau poti sa schimbi admisia la momentul in care vrei sa treci la stage 2.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Came nu vreau sa pun (cel putin asta mi-e gandul deocamdata), asa ca modificarile vor fi ECU+Galerie+Catback+admisie, iar apoi un short shift, un shift knob Blox.
|
Corse
Posts: 16
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
20-10-2010, 13:05
(This post was last modified: 20-10-2010, 13:07 by Corse.)
nu sunt un fan al fn2-urilor dar nu pot sa nu o admir pe alba ca zapada :-p arata foarte bine masina pe culoarea asta. au facut intre timp fn2-uri cu lsd din fabrica pentru piata europeana?
spor mai departe cu planurile ca pana acuma totul pare sa fie top job
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Dap, au facut initial varianta asta alba (championship white) si am auzit ca ulterior la toate pe care le-au scos dupa au pus LSD.
Si da, e adevarat ca EP3 e "mai CTR" decat Fn2, am cochetat si eu mult cu ideea de a cumpara EP3 in loc de FN2, numai ca nu s-a nimerit nimic care sa imi traga cu ochiul...si asa am ajuns la FN2.
|
|