This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic - Recomandari



 
#1

Buna,

Sunt nou pe forum si sper ca postarea mea este la locul potrivit. 
As vrea sa sfarsitul lunii sa achizitionez o Honda Civic GT din 2008-2009 cu motor VTEC de 1.8 si 140 CP. 
Bugetul meu este de 7000-7500E si cel mai probabil o sa merg in Germania dupa ea pentru ca aici nu gasesc sub 9000E si alea sunt foarte rare.

Ideea e ca nu sunt unul dintre cei care se pricep prea bine pe parte tehnica si am nevoie de recomandari. Am vazut foarte multe review-uri si toti sunt extrem de incantati de aceasta masina. 


Imi place foarte mult modelul fara grila din sticla.

Astea sunt doua dintre anunturile pe care eu am pus ochii:

http://www.mobile.de/ro/Automobil/Honda-...09338.html
si
http://www.mobile.de/ro/Automobil/Honda-...78712.html



Mentionez ca  sunt un sofer  incepator, daca pot sa spun "sofer". Acum doua saptamani am dobandit permisul de conducere.


- Voi ce imi recomandati? 
- sunteti pro sau contra  acestui model?
- cum vi se pare raportul calitate-pret?
- credeti ca este un model bun pentru in incepator?



Add Thank You Reply



 
#2

Bine ai venit !
Eu unul ti-as recomanda pentru început o mașină mult mai ieftină, un eg/ek/mb, motivele sunt lesne de inteles.



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#3

+1
se invata pe ceva care e mai ieftin de reparat, incidentele nu au cum sa te ocoleasca. si eu zic sa mai ai putina rabdare.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#4

Eu zic ca e o alegere buna, e un motor extrem de fiabil, daca vrei poate fi foarte economic, daca vrei poate fi destul de sportiv; probleme deosebite la acet model nu prea exista (se mai duc flansele de la amortizoare, scartaie pedala de ambreaj, suspensia e mai dura fata de concurenta asa ca trebuie drumuri mai bune ca sa mearga ceas), estetic inca este foarte actuala si intoarce capete pe strada, reviziile nu sunt asa scumpe.



The following 1 user says Thank You to DeN1gRator for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#5

@Toyboy - mai multi mi-au spus sa imi iau una mai ieftina prima data, dar nu stiu daca o sa mai am ocazia in curand sa o schimb, mai ales ca daca iau una mai ieftina (si implicit mai veche, probabil) pretul de revanzare este infim .

@LIVIU_CTS - eu am auzit ca nu sunt asa scumpe de reparat, dar faptul ca asta vine de la un detinator de Civic Type S, ma pune pe ganduri.

@DeN1gRator - mai mult ca sigur as conduce economic, cel putin o vreme pana o sa cunosc masina si o sa devin si ceva mai experimentat la volan. Probabil o sa conduc cu o oarecare teama o vreme si nu o sa ma dau in stamba pe sosea. Si da, aspectul masinii si specificatile pe care le are la pretul asta m-au dat pe spate mai ales ca sunt un mare fan al masinilor japoneze (in special a marcii Honda).



Add Thank You Reply



 
#6

cred ca poti sa te dai in stamba cu orice masina daca nu te poti abtine si sa o faci praf. Asa ca daca stii ca te poti controla, atunci e mai ok dpdv costuri ulterioare fata de a lua alta masina si apoi un 5d. Pana la urma orice masina poti sa-ti iei daca esti calculat, poate sa aiba si 200-300 de cai, ca toate merg cat apesi tu pe pedala Icon_smile



The following 1 user says Thank You to kinky_boy for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#7

e o masina sensibila pt incepatori. pana te obisnuiesti sa apreciezi corect distantele, sa faci manevre singure, la parcare poti lovi cu buza in bordusi si iti sare de pe bara, ornamentele pasajelor rotilor se rup din cleme...si nu sunt ieftine.
ca si cu motocicleta, am inceput pe ceva mai ieftin, sa numa doara sufletul cand o trantesc. masinile nu fac exceptie dupa parerea mea. acum ramane la latitudinea ta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#8

Eu mi-as trage un eg ek mb, ca ai de unde alege și aș lăsa 5d-ul pe mai târziu, dacă va mai fi cazul Icon_wink



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#9

Eu sustin parerile colegilor Liviu_CTS si Toyboy, nu prea este pentru incepatori. Daca nu esti atent, ai nesansa sa o scapi destul de repede de sub control, mai ales incepator fiind. Nu e cea mai puternica masina, dar te indeamna sa calci gazul, de cele mai multe ori. Am observat fenomenul acum cativa ani, cand am mers cu Dna Wagner in poligon. Desi a mers ok, fara pagube (a facut "scoala de soferi" dar nu a dat de permis), avea o tendinta grava sa bage piciorul in ea (ma rog, asta poate fi si un efect secundar al faptului ca a stat multi ani in dreapta cu mine la volan - nu radeti, am patit-o si eu la inceputuri).

Daca accepti o umila sugestie, mergi pe un Civic ceva mai vechi (ek, mb) pentru un an-doi, pana iti dai drumul la reflexe si te prinzi ce si cum. Dupa, poti trece si la ceva mai puternic, fara prea mari emotii.
Bafta!
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





The following 1 user says Thank You to Wagner for this post:
  • treideca44
Add Thank You Reply



 
#10

Multumesc pentru sugestii.
Acum parca nu mai sunt asa sigur ca vreau sa imi iau Type S-ul de 1.8 (posibil sa merg pe varianta 1.4 / 83 CP). Ideea e ca nici una veche nu as vrea. Ma intereseaza consumul foarte mult, plus ca nu as vrea sa merg prea des in service.



Add Thank You Reply



 
#11

Cea de 1,4 , 83 cai, cred că e cam leneșă. Poate găsești varianta facelift de 1,4 și 100 Cp. Treaba cu bordurile, cleme, etc e valabilă indiferent de motorizare. Eu nu cred că varianta de 140 e prea puternică. Până la urmă, depinde de tine cum calci accelerația



Add Thank You Reply



 
#12

cat esti dispus sa oferi pe un type-s cu putin peste 50.000 km? Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#13

Eu? Azi era să cumpăr un S2000 Icon_smile
Dacă știți vreun S2000 în mințile lui și la preț bun, dați un semn Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#14

nu tu, colegul. ce sa faci tu cu type-s?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#15

Corect, n-aș avea ce face cu el. Mă gândesc să vând și 5D-ul arginitiu și să țin HR-V-ul Icon_biggrin



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.