This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic FN1 '07 Type S



 
#1

Salutare, din nou dupa ceva timp (inainte pe celalalt forum) si acum aici dupa o scurta conversatie cu Liviu_CTS. Am revenit in familia Honda, cu masina mult dorita, prima dragoste fiind un Civic EJ9, apoi Mazda 3, si acum din nou la Honda, dar FN1 Icon_biggrin
Ei bine, masina am cumparat-o acum cateva zile din Bucuresti de la o domnisoara, are 170k km, si deocamdata se afla intr-o stare care necesita putina atentie, dar in scurt timp sper sa o aduc la o stare perfecta. Nu stiu care e numele culorii, dar poate ma ajutati voi, e neagra cu multa perla maro, in carte fiind trecuta tot maro Icon_biggrin
Bun, primele probleme (lipsuri) care sunt destul de enervante, ar fi : Diuza+capacul de la spalatorul de faruri (care are grija sa spele si lunetele celorlate masini), Lipsa de curent la un bec xenon, capacul de la filtrul de polen, capacul care acopera spatele butoanelor de pe volan Info si Reset, 2 cauciucuri de iarna (cele de acum fiind putin deformate, nu fac ca mersul masinii sa fie unul foare placut, cu toate ca sunt Nokian folosite maxim un sezon) presuri de cauciuc + presuri originale din material textil, cea mai mare problema parerea mea fiind la cutia de viteze, uneori in treapta a 2a sare din viteza si scoate un sunet ciudat, din cate am inteles problema poate fi de la timonerie si... cam atat banuiesc Icon_biggrin. Daca aveti sugestii, pareri, sau chiar ajutor, primesc cu mare drag, daca nu, sper sa rezolv aceste probleme dupa cateva telefoane la dezmembrari Icon_rolleyes2 . Prima recomandare, de care as avea nevoie ar fi un ulei bun, avand in vedere numarul de km.
Poze o sa pun in urmatoarea postare Icon_biggrin
O seara buna tuturor



Reply



 
#2

Bine ai (re)venit !

Pentru inceput, schimba-i toate fluidele (ulei, ulei cutie - cine stie cand si daca a fost schimbar, lichid de frana, antigel).
Eu am mers doua schimburi cu Motul (Eco-Nergy 0W30 si 5W30) si acum am in masina Total Quartz Energy 9000 0W30 (Total a fost pana de curand furnizorul uleiului OE Honda in Europa - nu am info, dar s-ar putea sa mai produca anumite uleiuri in continuare rebranduite Honda). Nu am facut decat vreo 400 km de la revizie, dar motorul merge foarte ok (eu am 66000 km, in 7 ani jumate)

Ca sa vezi codurile pieselor care iti ipsesc, intra aici:

http://www.partsbase.org/honda/civic-200...ype-s-6mt/

Dupa ce ai codurile, optiuni sunt garla (de unde sa cumperi). Poti intreba si pe:

www.coxmotorparts.co.uk

Eu am cumparat de la ei si piese care nu apareau pe site. Preturi ok, doar ca se adauga si transport.

Cu xenonul nu te juca, sunt multi volti pe-acolo. Incearca cel mult cu celalalt bec (poate e becul ars). Daca nu, vezi balastul si/sau releul de faruri (ia-o prin eliminare).

Bafta!
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





The following 1 user says Thank You to Wagner for this post:
  • Delphi
Reply



 
#3

Bine ai venit Mircea!

Cum spune si colegul Wagner mai sus recomandat e la o masina second e sa schimbi toate lichidele.
Cauciucurile cel mai probabil nu au fost depositate corespunzator si s-au deformat iar acum necesita inlocuirea.

La far verifica daca in mufa care intra in balast ai 12V, daca e atunci verifica balastul/becul, daca nu atunci verifica sigurate, releul, cablu masa etc.

Spor Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

Multumesc mult pentru sfaturi, sper sa rezolv toate astea cat mai repede. Aveti cumva idee ce poate avea cutia de viteze? Sa fie oare suficient doar schimbul de ulei din cutie?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Reply



 
#5

Am schimbat doar o data uleiul din cutie si pot spune ca este mai bine de atunci. Inainte erau momente cand agata de la 3 la 2, acum e totul ok.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#6

Salut din nou. Ca deobicei, a mai aparut o problema, dupa un drum inafara clujului, am parcat masina, dupa care a pornit, si dintr-o data a murit motorul, si nu a mai vrut sa porneasca. Am crezut ca poate fi benzina, am mai adaugat, dar degeaba, a mai pornit odata, si pe cand sa plec, din nou a murit motorul. Din cate am inteles poate fi pompa de benzina. A mai patit cineva asta?


Sent from my iPhone using Tapatalk



Reply



 
#7

Scoate o bujie afara dupa ce ti mult pe automat si vezi daca e uda. La modele mai vechi se aude pompa cand pui contactul, nu stiu daca e cazul si la tine.
Scanteie ai?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

ce dracu de posesor a avut masina aia inainte de ai atatea belele....pfff
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

Inca nu am apucat sa investighez, dar sper ca maine sa pot afla mai multe.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2025 - All Rights Reserved.