Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
09-11-2012, 13:53
(This post was last modified: 09-11-2012, 14:08 by Aielo.)
|
The following 1 user says Thank You to Aielo for this post:
• adi
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
la cat mai multi km impreuna!
si asa ramane fara operatii?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
tot timpul am admirat linia curata si eleganta. e un model despre care am spus ca nu ai ce "tuning" sa-i faci. eventual jante si suspensie.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
09-11-2012, 14:14
(This post was last modified: 09-11-2012, 14:35 by Aielo.)
(09-11-2012, 14:07)kinky_boy Wrote: la cat mai multi km impreuna!
si asa ramane fara operatii?
Multumesc, avem si vom mai face multi kilometri impreuna si fara nici-un fel de operatii  , nu are nevoie!
(09-11-2012, 14:13)LIVIU_CTS Wrote: tot timpul am admirat linia curata si eleganta. e un model despre care am spus ca nu ai ce "tuning" sa-i faci. eventual jante si suspensie.
Foarte corect, mai mult decat in fotografia de mai jos dupa parerea mea devine kitch.
Uploaded with ImageShack.us
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
Sa te bucuri de masinuta in continuare!
Chiar daca a fost conceput acum vreo 10 ani, se pare ca designul este unul peste care nu trece timpul. Modern si clasic in acelasi timp.
Am si eu in familie un CL9, dar este cu volan pe partea cealalta  .
Abia astept la primavara sa ma dau cu el.
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
de acord cu tine aielo, dar eu nu ma refeream la exterior. Masina ta arata foarte bine si asa, desi alte jante ar intra numai bine.
stiu pe cineva care isi doreste flash pro si evacuare completa pentru un cl9
fain lip-ul
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Relu asta e renumit pentru poza aia, peste tot apare 
Sa o stapanesti sanatos.
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
(09-11-2012, 17:04)maruta Wrote: Sa te bucuri de masinuta in continuare!
Chiar daca a fost conceput acum vreo 10 ani, se pare ca designul este unul peste care nu trece timpul. Modern si clasic in acelasi timp.
Am si eu in familie un CL9, dar este cu volan pe partea cealalta .
Abia astept la primavara sa ma dau cu el.
Da asa este, eu unul dupa atata timp pot spune ca o ador ca in prima zi, ma uit la ea cu atata drag incat ai spune ca o am de ieri 
De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?
Sent from my GT-I9070 using Tapatalk
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
(09-11-2012, 17:50)Aielo Wrote: De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?
Pai Australia e cam departe si nu ajung decat la primavara acolo. 
Este masina fratelui meu si mai are un Jazz.
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
09-11-2012, 19:31
(This post was last modified: 09-11-2012, 19:42 by Aielo.)
(09-11-2012, 17:22)kinky_boy Wrote: de acord cu tine aielo, dar eu nu ma refeream la exterior. Masina ta arata foarte bine si asa, desi alte jante ar intra numai bine.
stiu pe cineva care isi doreste flash pro si evacuare completa pentru un cl9
fain lip-ul 
Nici eu nu ma refeream doar la exterior 
Acum cateva luni chiar cautam sa cumpar un alt set de jante insa cu cat probam mai multe seturi cu atat mai convins eram ca daca pastrezi linia stock nimic nu vine mai bine decat Enkei-urile care dealtfel sunt al 2-lea set 
In ceea ce priveste tunning-ul eu sunt adeptul principiului "ori o fac bomba nucleara ori deloc", cu exceptia unei chestii de soft care o duce pe la 210-215 cp parca, asta ma tot tin sa o fac dar din diverse motive nu am facut-o inca, mai mult de atat nu, nu prea ai ce sa-i faci decat cu multe, foarte multe mii de euro.
(09-11-2012, 18:56)maruta Wrote: (09-11-2012, 17:50)Aielo Wrote: De ce sa astepti pana in primavara sa te dai cu ea?
Pai Australia e cam departe si nu ajung decat la primavara acolo.
Este masina fratelui meu si mai are un Jazz.
 atunci daca vrei sa te (mai) dai cu CL9 pana atunci, esti invitatul meu.
(09-11-2012, 17:36)DeN1gRator Wrote: Relu asta e renumit pentru poza aia, peste tot apare 
Sa o stapanesti sanatos.
E superba, poate si pentru ca fotografia este alb-negru insa arata nemaipomenit, cam cum ar arata a mea daca ar fi coborata cu vreo 5cm
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
Salutare, nu am gasit vreun thread dedicat asa ca postez aici, de cateva zile a inceput sa patineze usor la turatii mici, nu la pornire in viteza 1, nu foarte rau la turatii de peste 4000rpm, nu mi se pare in regula ca la acest numar de kilometrii sa pice ambreiajul insa din ce am vazut pe celalalt forum ma consider norocos, in fine, comandat kit-ul, mers la service si soc, niciunuia dintre cei trei mecanici nu le venea sa creada ca aceasta masina a venit pe propriile roti , mai precis ca acest ambreiaj mai "agata" vreun pic, praf si pulbere, niturile de pe disc au sapat sant pe placa, rulmentul era mai in toate mintile cu toate ca haraia usor si nu o mai ducea mult.
Las fotografiile sa vorbeasca.
|
BogdanT
Posts: 1,728
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Eu la diesel l-am schimbat la ~50k...aşa că la tine la >110 e ok zic io  oricum arată praaaf
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
ce ai pus?
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Material prost in ferodo. Volanta ai zgariat-o?
Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
29-11-2012, 21:06
(This post was last modified: 29-11-2012, 21:08 by Aielo.)
(29-11-2012, 20:15)LIVIU_CTS Wrote: ce ai pus?
OEM
(29-11-2012, 20:30)yulasinio Wrote: Material prost in ferodo. Volanta ai zgariat-o?
Sent from my Slimed i9000
Nu, volanta e in regula altfel as fi schimbat-o.
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Macar te-ai scapt de o cheltuiala in plus.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Aielo
Posts: 10
Threads: 1
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
|
|
(29-11-2012, 21:32)yulasinio Wrote: Macar te-ai scapt de o cheltuiala in plus.
Corect!
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Ca sa ma citez....tulai doamne, da rau arata.
Oricum esti un fericit la km astia.
|
|