Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
.... in curand pe micile ecrane
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
prima dragoste nu se uita ))
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
hehe niciodata nu m-am gandit "daca" iei alta, ci "cand" Baga sa vaza si ochiu nostru
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
felicitari domnu
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Eu cam asa o vad
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
ia un k20 de pe uk si faci o treaba definitiva.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(13-09-2016, 14:57)Tomi Wrote: ia un k20 de pe uk si faci o treaba definitiva. Incontrolabil, si ca sa il faci decent tre bani seriosi bagati in sasiu ... B18C mai degeaba .
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
incontrolabil aka prea mult power sau vizavi de swap si ce implica? ... diferenta de greutate intre ele sa zici ca devine prea greu pe fata cred ca e destul de nesemnificativa
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
13-09-2016, 16:10
(This post was last modified: 13-09-2016, 16:12 by Toyboy.)
Prea mult power pentru sasiul asta, intr-un ek ar fi la limita, iar intr-un dc2 ar fi ideal swap-ul de k20/24.
Un d16 cu grup scurt de ec9 1.4 carburator merge f bine pentru inceput.
Ceva actiune de duminica trecuta aici pe Jarama.
https://m.youtube.com/watch?feature=share&v=0g5dM3Fqz70
|
Tomi
Posts: 1,809
Threads: 12
Thanks Received: 65 in 53 posts
Thanks Given: 52
Joined: Apr 2012
|
|
zici ca e in US
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
pai si cu b18c nu esti tot cam la 200 de cai? un k20 daca il faci pentru torque e numai bun, technologie mai noua,foarte fiabil si nu se da asa usor la ulei ca b-urile, dar tu esti obisnuit cu astea oldies de tragi tot la ele
spor! sper sa nu mai mesteresti si la asta si sa scapi iar de ea
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
(13-09-2016, 17:46)kinky_boy Wrote: pai si cu b18c nu esti tot cam la 200 de cai? un k20 daca il faci pentru torque e numai bun, technologie mai noua,foarte fiabil si nu se da asa usor la ulei ca b-urile, dar tu esti obisnuit cu astea oldies de tragi tot la ele
spor! sper sa nu mai mesteresti si la asta si sa scapi iar de ea Esti si nu esti, iar k urile cu 3 prostii sar de 230 cp, plus ca mai sunt careva chestii punctuale care nu-mi convin.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
B18 cred si eu ca e cel mai potrivit pt negresa asta...
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Ui la el mah...tu ma intrebi de confort si spatiu la Tourer si acum faci thread cu CRX??? )))))
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
welcome back !
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Asa deci CRX ul din poza a mâncat jăratec și s-a transformat intr-un EG4.
Era lovit frontal si nu mi-a plăcut, așa că a apărut EG4 în loc.
L-am luat mergând în 3, pistonului 1 lipsandu-i bujia, deoarece un deștept i-a stricat filetul în chiulasă.
Așa că odată ajuns în garaj, i-am ridicat chiulasa, am dus-o la planificat și bucsat filetul bujiei.
Dacă tot am desfacut, am refăcut scaunele la supape și am schimbat semeringurile.
A venit si setul de garnituri între timp și am început montajul.
|
|