This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Habemus CRX



 
#1

.... in curand pe micile ecrane Icon_smile






 
#2

Icon_biggrin prima dragoste nu se uita Icon_smile))






 
#3

hehe niciodata nu m-am gandit "daca" iei alta, ci "cand" Icon_biggrin Baga sa vaza si ochiu nostru






 
#4

Pelvic
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#5

felicitari domnu  Biggthumpup






 
#6

Multumesc ....cam asa arata acum Icon_sad
[Image: e5c54d1f3e80ee637f267aeb5345b0ad.jpg]
[Image: 21153f9a8cb9cfcafbdbb0d815fea342.jpg]






 
#7

ce inima ii pui?






 
#8

Eu cam asa o vad Icon_smile

[Image: the-easiest-way-to-buy-painting-canvas-15.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#9

Deocamdata d16






 
#10

ia un k20 de pe uk si faci o treaba definitiva.






 
#11

(13-09-2016, 14:57)Tomi Wrote: ia un k20 de pe uk si faci o treaba definitiva.
Incontrolabil, si ca sa il faci decent tre bani seriosi bagati in sasiu ... B18C mai degeaba .






 
#12

incontrolabil aka prea mult power sau vizavi de swap si ce implica? ... diferenta de greutate intre ele sa zici ca devine prea greu pe fata cred ca e destul de nesemnificativa






 
#13

Prea mult power pentru sasiul asta, intr-un ek ar fi la limita, iar intr-un dc2 ar fi ideal swap-ul de k20/24.
Un d16 cu grup scurt de ec9 1.4 carburator merge f bine pentru inceput.
Ceva actiune de duminica trecuta aici pe Jarama.








 
#14

zici ca e in US Icon_smile






 
#15

pai si cu b18c nu esti tot cam la 200 de cai? un k20 daca il faci pentru torque e numai bun, technologie mai noua,foarte fiabil si nu se da asa usor la ulei ca b-urile, dar tu esti obisnuit cu astea oldies de tragi tot la ele Icon_smile

spor! sper sa nu mai mesteresti si la asta si sa scapi iar de ea Icon_biggrin





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.