crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
- F20C2 engine
- Enkei AP2 V1 oem, staggered 215/45 7J fata si 245/40 8.5J spate; 225/45 R17 + 255/40 R17 vara
- admisie Fujita short ram (momentan instalat airbox oem pana fac traseul sa fie cold air intake, nu doar sa traga aer cald)
- big bore throttle body
- de-cat Invidia cu CEL Fix
- cat-back TSS F1
- walbro 255 lp/h
- drive shaft spacers
- Fidanza flywheel
- final drive 4.77s
- uprated CV joints
- oil filter retainer Tegiwa
- H&R Springs
- AP2 front bumper
- Ap2 rear bumper
- Full debadge
- folii geamurile laterale
- smoked rear window
- shift knob Skunk2
- cleared headlights and side markers
- flatblade wipers (18/20)
Perla iese in evidenta doar in locurile unde bate lumina puternic 
And my camera sux.
Sa vina vremea buna si sa termin de retusat suportul de numar spate si rama de la geam, si ii facem ceva poze mai bune.
Una de la spate. Jantele astea le-am dat, usoare dar offset prea agresiv sa imi permita cauciucuri mai late din pacate.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Ai terminat cu ea de vopsit si ce mai aveai? Cum a iesit perla aia albastra din vopsea?
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
12-03-2013, 00:12
(This post was last modified: 12-03-2013, 00:14 by crisskro.)
Inca nu. Cand mi-au dat oglinda peste cap mi-au infundat putin rama. S2000 e vopsit integral din fabrica, dupa care se pune folie neagra peste rama. Am dat jos folia, indreptat etc si urmeaza sa fie vopsita si ea.
Perla e superba, masina e alba, si unde bate lumina mai puternic, albastra  Exact ca in poza de mai sus, in zonele albastre batea lumina alba si se creaza efectul de albastru
Suportul de numar spate are o prindere total idioata din fabrica, un singur surub e centru per juma de metru de suport. Logic ca se distorsioneaza.
De ce ai da jos doar suportul de numar - beats me. Ai acces la absolut orice fara sa il dai jos. Acum e facut cu fibra pe interior si urmeaza sa fie lipita partea superioara.
Una din tampeniile inginerilor, din gama TCT-ul cu design gresit, sistemului de aerisire al antigelului partial nefunctional, final drive de kia, MAP sensor cu mufa care se poate desface pe vtec (fixed by honda in 2003 cu un colier de plastic doh) 4 sonde lambda primare diferite in 10 ani, pt acelasi motor, etc...
E o masina geniala (mai ales pe curbe), dar jur ca tampeniile astea mici te scot din sarite.
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Toate au mici chichitze dar pe langa alte masini astea sunt nimicuri  plus de asta sunt foarte usor de lucrat la ele.
Ce dimensiuni sunt jantele?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
Categoric 
Jantele sunt 17", 5x114, 7J ET55 CB 70.4 fata, 8.5J ET 65 CB 64.1 spate.
Ar trebui sa enumar si cateva din partile bune:
1: cutia de viteze - cea mai faina ever. Toti care au manevrat-o au zis ca are short shifter. Si se poate pune si short shifter. Foarte scurta cursa.
2: motorul - no comment
3: toata cabina e orientata spre sofer
4: decapotata, pe vtec, prin tunel ....
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
chiar ca sunt chichite, bucura-te ca nu sunt probleme grave ca prin alte parti.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
BogdanT
Posts: 1,728
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
Frumoasa masina...s-o stapanesti sanatos in continuare!
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"
|
The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
• crisskro
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
sa o folosesti cu placere
|
The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
• crisskro
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
(12-03-2013, 12:27)LIVIU_CTS Wrote: chiar ca sunt chichite, bucura-te ca nu sunt probleme grave ca prin alte parti.
Au fost destul de multe probleme, s-au rezolvat in mare parte.
Mai ramane sa montez kitul de airbaguri, cablurile de la baterie, secondary lambda, verificare la partea electrica de la ecu la primary lambda, alt IACV probabil (o sa vad dupa ce il testez), ajustare supape, reconditionat capacul de pe motor, reconditionat scaune, alta muzica, discuri fatza etc etc etc.
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Jantele nu au offsetul mic dar sunt late. Daca vrei gume mai late atunci va trebui sa recurgi la niste metode de evazare a aripilor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
12-03-2013, 18:47
(This post was last modified: 12-03-2013, 18:49 by crisskro.)
Nu am ce sa evazez. 255 e stock pe S2000 CR
Pe fata intra perfect 225, iar pe spate pot merge pana la 275 fara probleme la ET 65 cu 2.5cm drop. Sunt obligat sa pun 255 spate pt ca a e maximul care e ok pe 8.5J.
Cu camber stock de UK, ceva mai "anti fuge-spatele de capul lui".
Explicatia plictisitoare:
Inainte am avut 215 fata cu ET 45, 245 spate cu ET 45 fara probleme. 8j fata, 9J spate.
Maresc latimea cu 1 cm fata si spate, iar jantele sunt cu 1 cm mai in interior fata si 2 cm mai in interior spate (offsetul e cu 1 cm mai mare fata / 2 cm mai mare spate)
Practic fata de fostele jante, chiar daca gumele sunt mai late, acum vor fi:
0.5 cm mai in interior pe fata (1 cm in plus distribuit egal)
1.5 cm mai in interior pe spate (1 cm in plus distribuit egal)
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Eu doar comentam la ce ai zis tu in primul post...
Quote:Jantele astea le-am dat, usoare dar offset prea agresiv sa imi permita cauciucuri mai late din pacate.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
12-03-2013, 20:06
(This post was last modified: 12-03-2013, 20:09 by crisskro.)
Eh..nelamurire, ramane de indexat pt google 
Deci... am avut enkei rpf1 cu offset prea mic pt 225/255 fara modificari, acum am enkei ap2 v1 perfecte pt ce voiam
Am rezolvat cu suportul spate, tot nu sta cum trebe, dar mai ok...
Maine rama parbriz si cam gata
Sent from my Defy using Tapatalk 2
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu indexeaza paginele astea ca nu are acces
Pai si neste poze cu jantele astea nu ai?
Sent from my N4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Arata bine, seamana cu Works Kai din cate vad.
Sent from my N4
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
13-03-2013, 10:27
(This post was last modified: 13-03-2013, 12:34 by crisskro.)
Seamana putin 
Gata si rama de la geam. Maine mici retusuri la vopsea, sa vad cand apuc sa ii fac o ajustare la bara spate ca nu imi place cum vin colturile.
|
ALH19
Posts: 4
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2012
|
|
Salutare, Masina arata exceptional.
Te-as ruga sa imi spui si mie daca stii un S2000 de vanzare pe la voi prin zona 
Ms anticipat
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
13-03-2013, 20:15
(This post was last modified: 13-03-2013, 20:33 by crisskro.)
Ms ms, inca nu e cum vreau 
Iti dau PM.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
+ 225/45 R17, 255/40 R17 de vara.
Am comandat alt IACV, in unele zile pica turatia pana la 400, simptom clasic de IACV blocat intermitent.
Sa vina putin caldura sa pun totul pe ea
|
|