This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Furia rosie:MB1 d16y3, mici probleme



 
#1

Bun gasit, dragilor!

De mai bine de o jumatate de an conduc, cu maxima placere o Honda MB 1 din 1995. Are motorizare d16y3, fara V-tec, din pacate, 1,6, 115 armasari, incredibil de vii. Am facut peste 30000 de km cu ea, iar acum au inceput sa apara doua mici probleme.
Va rog, daca puteti sa ma ajutati, cu sfaturi.

Problema 1> consum ulei

I-am pus ulei 10W40, la inceput Castrol Magnatec, apoi Motul. Din pacate la 1300 de km papa fix un litru. Sa incerc un 10w 50?

Problema 2> Nu se mai infige prea bine

De ceva vreme mi se pare ca nu mai are zvacul de la inceput. Bujii? ECU?
Problema a aparut dupa ce mi a fost furat casetofonul, dar cred ca e o coincidenta.

Multumesc fain!



Reply



 
#2

pa segmenti! fa motorul sau ia altul. 1L/100km ai segmentii in plan cu cilindrii Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

(30-08-2016, 22:15)LIVIU_CTS Wrote: pa segmenti! fa motorul sau ia altul. 1L/100km ai segmentii in plan cu cilindrii Icon_smile

am spus un litru la 1000 de km nu la 100



Reply



 
#4

Poți încerca un ulei mai gros, dar la cat consuma nu cred sa rezolvi; vezi poate scapi cu semeringurile la supape schimbate.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Reply



 
#5

am gresit, la 1000, am tastat un 0 in minus. nu scapi doar cu semeringuri. sunt gata segmentii. 1L/1000 poti sa pui si marmelada.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

1L/1000km este admisibil pentru un VTEC condus tare tot timpul.
Semeringurile la supape numai daca arde la pornire daca nu atunci set motor.

Poti incerca un 15/50 daca vrei un ulei mai gros dar asta e o solutie temporara.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • catalin
Reply



 
#7

(31-08-2016, 14:06)yulasinio Wrote: 1L/1000km este admisibil pentru un VTEC condus tare tot timpul.
Semeringurile la supape numai daca arde la pornire daca nu atunci set motor.

Poti incerca un 15/50 daca vrei un ulei mai gros dar asta e o solutie temporara.


Multumesc frumos! Am intrat pe configuratorul Motul ai au recomandat un 5W30, o fi ok? Cu problema nr 2 ma poate ajuta cineva?



Reply



 
#8

Uleiul ăla e mai subțire ca 10w40 și o să-l ardă și mai repede.

Verifică toată aprinderea prima dată să te asiguri că ai scânteie cum trebuie. Nu aș vedea ce probleme să apară la ECU.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

(31-08-2016, 16:19)yulasinio Wrote: Uleiul ăla e mai subțire ca 10w40 și o să-l ardă și mai repede.

Verifică toată aprinderea prima dată să te asiguri că ai scânteie cum trebuie.  Nu aș vedea ce probleme să apară la ECU.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

No, multzam fain!



Reply



 
#10

yula, la mine, la 1L la 1000km aveam segmentii "la plan" cu pistoanele.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#11

Verifica avansul la aprindere !



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2025 - All Rights Reserved.