catalin
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Aug 2016
|
|
Bun gasit, dragilor!
De mai bine de o jumatate de an conduc, cu maxima placere o Honda MB 1 din 1995. Are motorizare d16y3, fara V-tec, din pacate, 1,6, 115 armasari, incredibil de vii. Am facut peste 30000 de km cu ea, iar acum au inceput sa apara doua mici probleme.
Va rog, daca puteti sa ma ajutati, cu sfaturi.
Problema 1> consum ulei
I-am pus ulei 10W40, la inceput Castrol Magnatec, apoi Motul. Din pacate la 1300 de km papa fix un litru. Sa incerc un 10w 50?
Problema 2> Nu se mai infige prea bine
De ceva vreme mi se pare ca nu mai are zvacul de la inceput. Bujii? ECU?
Problema a aparut dupa ce mi a fost furat casetofonul, dar cred ca e o coincidenta.
Multumesc fain!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pa segmenti! fa motorul sau ia altul. 1L/100km ai segmentii in plan cu cilindrii
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
catalin
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Aug 2016
|
|
(30-08-2016, 22:15)LIVIU_CTS Wrote: pa segmenti! fa motorul sau ia altul. 1L/100km ai segmentii in plan cu cilindrii 
am spus un litru la 1000 de km nu la 100
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Poți încerca un ulei mai gros, dar la cat consuma nu cred sa rezolvi; vezi poate scapi cu semeringurile la supape schimbate.
Sent from my iPhone using Tapatalk
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
am gresit, la 1000, am tastat un 0 in minus. nu scapi doar cu semeringuri. sunt gata segmentii. 1L/1000 poti sa pui si marmelada.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
1L/1000km este admisibil pentru un VTEC condus tare tot timpul.
Semeringurile la supape numai daca arde la pornire daca nu atunci set motor.
Poti incerca un 15/50 daca vrei un ulei mai gros dar asta e o solutie temporara.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
• catalin
catalin
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Aug 2016
|
|
(31-08-2016, 14:06)yulasinio Wrote: 1L/1000km este admisibil pentru un VTEC condus tare tot timpul.
Semeringurile la supape numai daca arde la pornire daca nu atunci set motor.
Poti incerca un 15/50 daca vrei un ulei mai gros dar asta e o solutie temporara.
Multumesc frumos! Am intrat pe configuratorul Motul ai au recomandat un 5W30, o fi ok? Cu problema nr 2 ma poate ajuta cineva?
|
yulasinio
Posts: 11,858
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Uleiul ăla e mai subțire ca 10w40 și o să-l ardă și mai repede.
Verifică toată aprinderea prima dată să te asiguri că ai scânteie cum trebuie. Nu aș vedea ce probleme să apară la ECU.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
catalin
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Aug 2016
|
|
(31-08-2016, 16:19)yulasinio Wrote: Uleiul ăla e mai subțire ca 10w40 și o să-l ardă și mai repede.
Verifică toată aprinderea prima dată să te asiguri că ai scânteie cum trebuie. Nu aș vedea ce probleme să apară la ECU.
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
No, multzam fain!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
yula, la mine, la 1L la 1000km aveam segmentii "la plan" cu pistoanele.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Verifica avansul la aprindere !
|
|