This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

F20 FWD ( F20C + cutie DC5) pe Ej9



 
#1

Discutam acum ceva timp despre acest swap facut in italia. Unul din swapurile care le-as face fara sa clipesc daca bugetul nu ar fi o problema.
Avantajele : ~ 100 kg mai putin fata de K20 , motor de peak power fata de mid range cum este K20 , 240 cp fata de 200 din aceeasi cilindree.Problema o pune adaptarea cutiei DC5 si suportii motorului. Restul sunt detalii .
Pe acelasi ek a fost montat un b18c si isi lua bataie de la eg cu h22a pe circuit si omul a zis ca este timpul pentru o schimbare Icon_lol. Tomi poate ne dai mai multe detalii Icon_biggrin
Totul despre acest swap : http://honda-tech.com/showthread.php?t=2505829 si mai multe detalii : http://hgi.forumup.it/viewtopic.php?t=7277&mforum=hgi

[Image: CIMG3093.jpg]
[Image: 06022009002.jpg]
[Image: CIMG3046.jpg]
http://www.youtube.com/watch?v=JqcqDgBHj...r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=FUXzJx7Dv...r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nxvjob222...r_embedded



Reply



 
#2

In primul rand daca tot pui un K atunci trebuie sa fie cel de DC5 pentru ca are 20CP in plus fata de modelul european. In al-doilea rand e mai usor sa scoti putere din K20 pentru ca nu este dus la extrem cum este F20-ul. Chiar vorbeam cu un prieten aici si zicea ca F20-ul este un fel de B18C, in sensul ca ambele au fost impinse la extrem din fabrica. Iar ca sa mai faci putere peste, trebuie investitie serioasa.

Oricum este interesant swap-ul si mi-ar placea la nebunie sa fac o tura cu asa ceva.

Uite si un swap pe invers cum ar veni Icon_biggrin

http://www.s2ki.com/s2000/topic/793303-m...fo-page-9/
[Image: 899476378_cuFQk-M.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Nu esti singurul care ar vrea o tura cu masina aia. As vrea sa vad live diferenta intre aceste motoare pe tractiunea fata.( F20c vs K20A )

Tomi poate afli tu ceva mai multe detalii

PS: Citez autorul swapului:
" diferenta de 40hp nu este deloc de neglijat (mai ales cand vorbim de aspirat honda), swapul m-a dus aprox 6000 euro , un swap K20 ma costa 5000 euro si inca 1000 minim sa mai scot 40hp din el. "
Asta este parerea lui , dar totusi cred ca satisfactia cea mai mare o are stiind ca este unicul swap de acest gen .



Reply



 
#4

salutare man. da stiu de aceasta masina, daca vrei pot afla mai multe info desi am parasit orice forum italian de gen.

dupa parerea mea nu merita. pai tocmai de asta e superior K20, pt mid range. de aici 4-2-1 , etc etc. peak power da bine pe hartie dar in real life....

tot in real life un Seat Leon FR cu modificari timide rupe in doua un K20 hard tuning NA in care la urma s-a investit o gramada de bani, inclusiv in transmisie.



Reply



 
#5

Daca ai posibilitatea mai aduna detalii care nu au fost spuse. Daca ai cum afla si parerea lui la o comparatie intre F20 si K20 . ( omul a mai facut swapuri cu k-uri si pe alte masini ).



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.