This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

EK3 1.5 V-TEC D15Z6



 
#1
Star 

   
   
   

Ek3-ul l-am luat de la un baiat din Gorj, povestea este mult mai lunga dar incerc sa o scurtez cumva....este o poveste care o voi zice si nepotiilor mei...

Am vazut vineri masina la vanzare pe net...prima data m-am uitat am vazut ca este vorba despte Vtec-ul economic si am oftat un pic iar apoi mi-am vazut de treaba...apoi un prieten m-a sunat sa imi zica si el de anunt...atunci mi-a venit ideea sa sun doar sa intreb daca mai este la vanzare si cam care e treaba cu ea...au mai trecut cateva ore dupa ce am discutat cu vanzatorul si am inceput sa mi-o doresc tot mai tare dar nu aveam nici un ban...
Am insistat peste tot si pana la urma am facut rost de bani imprumut pentru a o putea cumpara dar a ramas sa fac rost si de bani de benzina pana acolo 300km....
Asa am decis sa iau Opelul Corsa C al prietenei mele si sa ma duc cu el ptc. are consum mic...motor de 1l...
Totul a fost planificat l-am luat si pe frate-miu cu mine pentru a ne putea intoarce cu doua masini in caz ca o cumpar si am plecat sambata dimineata la ora 10 din Timisoara.
Totul a fost bine, vreme buna, pus benzina, verificat presiune in roti, acte...si am plecat. Frate-miu a pus GPS-ul (google) si am urmat traseul cel mai scurt ca si km...
Am ajuns in caransebes apoi Petrosani, am mers mai departe si am intrat pe un drum foarte distrus pe care urcam si nu puteam sa circul decat cu 30km/h...am mers vre-o ora si apoi am dat de drum mai bun dar care in continuare urca....si urc vre-o ora si nu se termina....la un moment dat am zis sa ne intoarcem...stiam ca mai este o ruta dar era tarziu...asa ca am continuat....curbele erau groaznice motorul de 1l nu facea fata decat intr-a 1-a si a 2-a, benzina era pe rosu, iar la telefoane nu aveam semnal....
Si tot urcam la un moment dat ne-a luat panica ptc. am vazut zapada pe langa sosea...iar pe o tablita scria 2200m altitudine... imi adusesem aminte ca roata de rezerva nu am luat-o cu noi...practic eram niste sinucigasi....
Am reusit sa trecem de acel drum si peste inca vre-o 30km am ajuns la destinatie...
Dupa cateva vorbe schimbate cu vanzatorul si dupa ce i-am spus prin ce am trecut, am aflat ca am venit pe TRANSALPINA....
Condusesem doar eu eram rupt de oboseala din cauza acelui drum....dar cand am auzit unde am fost si mai ales cu ce masina am reusit asta, m-am energizat imediat...si deabea atunci intelesesem de ce toata lumea cobora si doar noi urcam drumul...

Am vazut masina, mi-a placut din prima...vanzatorul a fost foarte ok si se vede ca a avut grija de masina.

Si acum descrierea masinii...
Honda Civic ek3, 1,5l V-tec, D15Z6, (v-tec-ul economic) 114CP,
Ca dotari avem:
scaun sofer reglabil si pe inaltime
Oglinzi electrice
Geamuri/trapa electrica
Partea mecanica este stock mai putin filtrul care este K&N si toba care este Nippon
Inchidere centralizata
Jante 15' , Intra
Arcuri sport


Tapiteria este foarte ingrijita
Caroseria fara rugina decat cateva puncte, bara spate a fost lovita un pic...
In rest nu sunt probleme majore deocamdata.

Cam asta ar fi...

Acum am o problema la care e posibil sa ma puteti voi ajuta...
Cand merg constant cu o viteza sub 60-70km/h o apuca un tremurat pana cand apas pedala de acceleratie mai tare un pic sau ii dau drumu dar daca o tin in punctul ala tremura in continuare....
Cam ce ar putea fi?

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#2

sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km! legat de vibratii incepe cu verificat roti si mai vezi dupa



The following 1 user says Thank You to kinky_boy for this post:
  • valiczc
Reply



 
#3

Multumesc!
nu vibreaza tremura din motor...se simte ca si cum ar intrerupe...se sacadeaza

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#4

Sa ai parte de ea Biggthumpup

Ma gandeam eu ca numai pe Transalpina puteati ajunge, invatatura de minte ca nu drumul cel mai scurt ca si KM e si cel mai repede Icon_wink

Sa duci rotile fata la echilibrat ca de acolo e de obicei problema cu tremuratul la anumite viteze.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

Foarte buna alegere ai facut cu VTEC-E Icon_wink



Reply



 
#6

mai bine luai un ZC ca ala e si mai economic si mult mai sprinten Icon_wink
oricum bine ai venit !



Reply



 
#7

Multumesc, multmesc!

O sa am grija de ea la fel cum am avut de Ej.

Oricum, acum sunt bucuros ca nu m-am dus degeaba si ma gandeam ca poate la anu merg si pe Transfagarasan daca tot....dar nu cu corsa! Icon_razz

Toyboy si motoru asta mi se pare destul de sprinten...ideea era ca vroiam ceva mai economic si varianta asta de motor este perfecta zic eu. Am scos consum exact cat am scos cu corsa la intoarcere...sub 6l/100km mers doar cu becu economo aprins. Masina am luat-o de la un baiat care participa la raliuri si se vede ca a avut grija de ea a folosito doar pt el, scria pe ea asistenta tehnica, pentru ca sa poata intra cu sculele la circuite, asa mi-a zis... Inainte de el masina a fost a unei femei...
Masina este foarte bine inchegata...sub ea nu are deloc rugina, ba chiar luceste antifonul sau cum ii zice(voi face niste poze).
Acum ramane sa vand ej-ul....imi pare rau de el mai ales dupa ce am bagat atatia bani in el dar asta este...o iau de la inceput cu ek-ul. Icon_smile

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#8

Mă bucur să aud că e îngrijită, sper numai ca cel ce a izolat-o să o fi curățat bine pe dedesubt înainte sa aplice antifonul.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

Mama dar cat de repede v-ati miscat cu tranzactia asta. Parca ieri alataieri era la Alex :-o

Sa o stapanesti sanatos si cat mai multi km impreuna!



Reply



 
#10

Adevarat ce spune Toyboy e foarte economic ZC-ul, cu toate modificarile ce le-am adus tot consuma mai putin fata de B16 stock pedeasupra e si mult mai sprinten.
Eu am avut un VTEC-E pe sedan verde care acum este in TM, are un stiker mare alb cu VROoOMM RACING pe luneta. Baiatul cui i-am dat-o este foare multumit de ea are aproximativ 300 mi km.

Despre asta este vorba.



Reply



 
#11

Sa speram ca e ok!
Acum ma duc sa-i curat IAC-ul, multumesc yula pt. tutorial Icon_smile

magos: pai ai citit mai sus, de pe o zi pe alta am rezolvat problema Icon_smile cand imi intra ceva in cap gata....de aia zic...nu mai incercati sa ma convingeti cu ZC-ul ca cine stie ce mi se nazare intr-o zi si si asa am o gramada de datorii Icon_razz glumesc...acum sunt in extaz total tot la masina ma duc, o sterg de praf o parfumez...mi-am pus cotiera originala din EJ....

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#12

Felicitari pentru achizitie! Foarte simpatica povestioara cu drumul pe Transalpina. Icon_biggrin



Reply



 
#13

Cu numerele ce faci, o lasi asa?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#14

Multumesc maruta! Da...intr-adevar o aventura pe cinste Icon_smile

Pai deocamdata o las asa pe BG....am ITP valabil pana in 09-2015... pana atunci sper sa adun banii sa o inmatriculez pe RO....mai ales ca cu numerele de bg o sa ma opreasca des politia...

Am curatat IAC si clapeta de acceleratie astazi si a disparut tremuratul de care va ziceam...Icon_biggrin urmeaza sa curat toata admisia dar pe weekendul viitor.
   
   


Stie cineva de unde fac rost de o garnitura pentru toba finala? Cred ca este de azbest





Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#15

Mai am o intrebare...
Am inchidere centralizata dar nu am decat o cheie neagra si una rosie...stiu ca mai exista o cheie care s-a pierdut...aceea era cheia cu butonul pentru inchidere/deschidere? sau inchiderea centralizata este doar ca eu deschid si usa din dreapta in momentul in care rotesc cheia in usa din stanga?

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#16

Pai inchiderea centralizata cam aia inseamna ca toate usile se inchid de la una singura. Acum ca se face de la cheie sau de la buton e alta chestie.

Ia si tu o alarma si monteaza pe ea in felul asta ai buton sa o inchizi Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#17

Tare chestia cu Transalpina, foarte frumoasa masina, a fost dificila curatarea clapetei? Bafta-n toate!



Reply



 
#18

Multumesc!
nu a fost dificil...am facut-o in 30 de minute..

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#19

Stie cineva daca am EGR pe modelul meu de masina?

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Reply



 
#20

Tre sa fie, cauta bine pe intake

[Image: E__0101.gif]

[Image: 250_276324484e453b218ea81.jpg]



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.