yulasinio
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 87
|
|
|
Argento
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
|
|
kinky_boy....ms de raspuns,cred ca raman totusi la Accord,Civic mai nou nu am bani si am ramas cuplat pe tipurile berlinade vanzare second sunt prea putine civic berlina,multi imi spun ca fac prostie ca iau Honda ca nu sunt piese,ca sunt scumpe....acuma eu asta simt ca trebuie sa iausi sper sa nu imi para rau...numa'bine
|
LIVIU_CTS
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
|
|
ce inseamna "nu sunt piese"? adica nu sunt multe masini la dezmembrat banuiesc. asta inseamna ca prietenii tai folosesc piese uzate?  )))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Argento
|
|
da....pana la urma am reusit sa cumpar ce mi-am dorit...Honda Accord.....numai ca sunt si incepator in condus(pe langa ca nici la tehnica masinilor nu sunt stralucit....dar invat) asa ca m-am pricopsit cu un Accord de 1.8 ,benzina cutie automata din anul 2000,numai ca pana acuma nu am avut asa ceva numai manual.Pur si simplu nu stiu care litera cam ce inseamna(are 1,2,,D3 D4,si o partitie cu +si-,)....incerc sa incarc poza cu schimbatorul,mi se pare de domeniul SF...asa ca daca cineva a avut ceva asemanator.va rog sa ma ajutati cum sa-l folosesc...
pe langa asta am sistem de navigare ,functioneaza dar Cd-ul probabil e pe germania,se poate cumva actualiza?
comanda pe volan pt. casetofon nu functioneaza...posibil sa fi schimbat casetofonul din fabrica si din cauza aia?
sunt din Oradea,daca ma poate ajuta cineva cu un sfat cum as putea aceste minusuri sa le rezolv.
ms anticipat
|
yulasinio
|
|
Mai jos link-ul cu manualul in engleza, de la pagina 175 ai sa gasesti informatii despre cutia de viteze. Pentru condus normal alegi D4, in modul asta transmisia foloseste toate vitezele, D3 foloseste numai primile 3 cica e ideal daca tractezi ceva sau urci/cobori un deal
https://justgivemethedamnmanual.com/hond...rs-manual/