yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
E timpul sa iau o masinie de familie pentru ca devine din ce in ce mai greu cu ITR-ul din cauza lipsei usiilor spate.
O perioada de timp am urmarit sa iau un Stream dar nu s-au potrivit banii cand era ceva frumos pe piata iar acum nu mai gasesc nimic, asa ca o sa cada de pe lista.
Vreau sa raman la Honda si am decis sa caut Accord-uri pentru ca nimic altceva nu ma incanta.
Pare simplu, cauti un Accord cu motorizarea dorita si il cumperi, ei nu e chiar asa de usor pentru ca am 3 variante in calcul.
1. Accord Sir-T CF4 - Am gasit cateva cu km putini si pret bun in felul asta as putea pastra si ITR-ul pe langa.
2. Accord Torneo/Euro-R CL1 - Cam la acelasi pret cu SIR-T-ul dar cu cateva imbunatatiri: scaune Recaro, trimuri interior in imitatie de carbon, ceasuri bord albe.
Ce nu imi convine e motorul mare 2.2L deci o taxa de drum mare care si asa nu o pot justifica la cat umblu eu cu masina.
3. Accord Euro-R CL7 - Nu cred ca trebuie sa mai fac o prezentare.
Sincer singurul lucru care ma incanta la masina asta e K20-ul. As putea trece cu vederea peste exterior care nu e chiar rau dar interiorul nu imi place deloc. O alta problema ar fi pretul pentru ca la banii aia ar trebui sa ma scap pe ITR sa nu tin atatia bani blocati.
Ceva sugestii
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Cu toate ca mi-ar parea rau de ITR (chiar daca nu-i al meu, evident) si cu toate ca si-a batut joc de masina cu volanul ala, as merge pe CL7
Urmeaza CL1, al carei motor trage ca bezmeticu', desi imi place mult mai putin in rest.
Despre prima n-am idee, asa ca ramane ultima din lista mea
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Vinderea ITR-ului ar fi ultima optiune in momentul de fata. Cred ca cel mai pornit sunt pe Sir-T pentru ca interiorul il schimb daca ma deranjeaza iar F20B-ul se tureaza mai sus fata de H22. Citesem undeva ca blocul motor rezista lejer la 9500rpm.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
29-01-2012, 21:42
(This post was last modified: 29-01-2012, 21:52 by maruta.)
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pai in primul link e un CL7 cu K20A la fel cu a treia mea optiune. Cel din urma e Accord-ul Type-R pentru Europa cu H22A la fel cu Euro-R-ul CL1 din a2a mea optiune.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
|
maruta
Posts: 1,772
Threads: 18
Thanks Received: 73 in 60 posts
Thanks Given: 45
Joined: Dec 2010
|
|
(30-01-2012, 00:16)yulasinio Wrote: Pai in primul link e un CL7 cu K20A la fel cu a treia mea optiune. Cel din urma e Accord-ul Type-R pentru Europa cu H22A la fel cu Euro-R-ul CL1 din a2a mea optiune. Pai da, sunt aceleasi optiuni. Tot pe Accord as merge si eu.
(30-01-2012, 01:06)Toyboy Wrote: fata de ITR nu pot sa zic decat un singur lucru
http://www.youtube.com/watch?v=ee925OTFBCA
|
BogdanT
Posts: 1,727
Threads: 12
Thanks Received: 27 in 26 posts
Thanks Given: 16
Joined: Oct 2010
|
|
@yula: Optiunea 3 cu toate ca nu imi place interiorul ala neam.
Imi place si Optiunea 2, dar pica din cauza taxelor
@toyboy:
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Al doilea link pus de Maruta mi se pare mai o varianta ok pentru tine, Yula!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
varianta mea:
premisa 1. nu vand itr pt nimic
premisa 2. o masina de familie indiferent de motorizare (ca bomba ai) care sa corespunda eventual conditiilor economice.
o limuzina cu motor tare nu isi are rostul decat daca nu te intereseaza costurile aferente.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
30-01-2012, 13:13
(This post was last modified: 30-01-2012, 13:16 by kinky_boy.)
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
@w33bb0: ATR-ul ala nu imi place deloc asa ca sare din schema
@LIVIU_CTS: ITR-ul daca il pastrez va iesi de pe drum pentru ca nu am bani de doua asigurari/taxe de drum... Asa ca a2a masina trebuie sa fie buna de putina joaca cand am nevoie  .
Asa ca de exemplu un Megan de 1.5DCi nu intra in discutii
O lista cu ce am in plan sa vizitez.
Sir-T proaspat adus din Japland, deci voi fi primul propietar in IRL, km putini plus ca de la garaj o sa primesc si o garantie de 3 luni. Acelasi garaj mai are una neagra
Sir-T cu Mugen goodies - Arata bine si o pot scoate mai ieftina dar e mai batrana fata de cele de mai sus plus ca are multi km.
Sir-T iefitna - cam suspect de ieftina dar merita vazuta. Pare destul de standard asa ce e de bine.
Sir-T White - Da bine pe alb  dar cam multi km
La CL1 pe langa aia alba postata mai sus as mai vizita : asta gri si poate asta alba
CL7-uri nu prea am cautat asa multe pentru ca imi cam sare de suma propusa de mine iar in momentul de fata nu sunt asa de dispus sa scap de ITR.
CL7 Albastra - cea mai ieftina pe care am gasit-o, cine stie in ce conditie ii.
CL7 Albastra 2 ca si CL7 din primul meu post asta sare peste 7mii dar nu arata chiar rau in poze iar nr de km e mic.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
@kinky_boy: Nu ma prea incanta FRV-ul plus ca modele noi sunt cam scumpe.
Daca aveam banii inainte de Craciun luam un Stream adus recent din Japonia cu kit Mugen, ala chiar imi placea plus ca are si 7 locuri.
M-am gandit si la un Accord 2.2L diesel dar ar trebui sa fie dupa 2005 ca sa nu am probleme cu lantul de distributie, VSA...
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
DeN1gRator
Posts: 2,519
Threads: 13
Thanks Received: 50 in 46 posts
Thanks Given: 7
Joined: Oct 2010
|
|
Pai Sir-T cu Mugen goodies e din 99, alealalte 2 de sus sunt din 98, e mai tanara, nu mai batrana  .
In al 2-lea rand mie imi place mult prima (adusa din Jap), io pe aia as mere daca totul e bine dupa ce o vezi.
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ce stiam eu ca sunt 00 alea  ...
Ce gri e prima care o vizitez sambata, apoi poate aia de 2200 si vedem de acolo ce si cum.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
primul cl7
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu ma fa sa ma bag in datorii pentru masina
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
da de ce nu, eu nu m-am bagat?
 ) merita
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
kinky_boy
Posts: 5,250
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
yula vorba aia, o viata avem
|
yulasinio
Posts: 11,857
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Am spart prea multi bani pe prostii la viata mea si acuma vreau sa ma cumintesc
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
|