Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
Salut ! Am un civic ep2 si nu stiu ce ulei sa bag , nu sunt hotarat. Ce sa aleg: Castrol,Eneos,Liqui Molly,Mobil 1,Motul ?
Precizez ca am un stil de condus nu foarte linistit , imi place sa aud limitarea zilnic ) si am nevoie de un ulei de turatii bun
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
Cauta motul romania pe google, intra pe configurator si ai rezolvat
Eu bag motul 5w40 x-cess si n-am avut probleme.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
daca nu esti foarte linistit, eu zic sa mergi pe un 5w50, mai ales din cauza temperaturilor mari de la noi. eu folosesc repsol elite faster 5w50.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Vali_Lj
Posts: 438
Threads: 15
Thanks Received: 28 in 25 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
In primul rand vezi ce indici de temperatura iti scrie in carte sau sunt recomandati pentru motorul tau. Apoi iti recomand orice in afara de Castrol sau mobil , sau Liqui Moly comercializat la noi.
Ca si uleiuri uzuale poti merge cu Motul , Eneos , Ravenol etc. Daca vrei ceva mai bun dar ceva mai scumpicel pot incerca Eneos Sustina , Ravenol Race , Redline , Amsoil etc.
@ liviu HTHS acela este destul de bun pentru ardere dar presiunea uleiul va creste mult prea mult ... honda nu recomanda peste 6 bari presiunea uleiului ( la seria b recomanda 1,3 bari la idle si 5,2 la 3000 rpm ), risti la semeringuri , oringuri sa le strici prematur.
|
crisskro
Posts: 89
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 12
Joined: Mar 2013
|
|
W40 maxim la honda, asa am auzit si eu. Si in general se vrea cat mai mic indicele, la f20 am auzit si de 0w20. Eu am preferat sa merg dupa configuratorul oficial.
Sent from my Defy using Tapatalk 2
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
da da, si la cbr se indica 5w30 si picau cuzinetii in draci.
despre indicele mic si motivatiile existentei lui am mai povestit noi. nu dau doi bani pe eco-shitul lor.
0w20 am avut eu, si daca vreiti sa auziti cum ar suna un motor daca i-ai pune apa in loc de ulei, incercati
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
Am uitat sa va spun ca motorului ii cam place uleiu... papa cam 300-400 de grame la 1 mie de km. Cum pot afla daca sunt duse doar semeringurile de la supape sau sunt segmentii ?
5w40 sigur il bea rapid )
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
printr-o operatie pe cord deschis
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Daca nu scoate fum albastru la pornire atunci sunt segmentii. Eu pe caldura asta as baga 10w40
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
uitati asa imi scoate ... http://www.youtube.com/watch?v=F4L4hcERk3Y
la rece cand sta la ralanti nu scoate deloc doar daca turez iasa putin negru ... nu stiu ce sa zic
in caz ca trebuie schimbati segmentii cam la cat m-ar ajunge ?
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
eu nu am sunet la video nu pot sa-mi dau seama cat o turezi, ca sa pot face o apreciere... asa din ce am vazut se pare ca ai un amestec bogat, probabil asta deterioreaza pelicula de ulei !
|
The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
• yulasinio
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
Pai mai mult de 4200rpm nu pot ca are launch control si n use poate scoate
Masina am luat-o din Germania cu o admisie sport TSS Tuning exact asa http://www.ebay.de/itm/TSS-Air-Intake-Sy...0611481030
Oare afecteaza admisia consumul de ulei? Nu prea vad cum ar putea :|
|
Vali_Lj
Posts: 438
Threads: 15
Thanks Received: 28 in 25 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
20-07-2013, 00:39
(This post was last modified: 20-07-2013, 00:41 by Vali_Lj.)
Cu zice si traian arderea nu este completa si de acolo fumul negricios ... din ce vad daca s-a mers mult timp cu masina asa s-ar putea sa ai segmenii coxati si de acolo pierderea de ulei,
Dimineata la prima cheie verifica culoarea gazelor la relati , daca scoate ceva albastrui alea sunt semeringurile de la supape... apoi in ture cu motorul al temp normala ( in mers) pune pe cineva sa stea in spatele tau si sa vada daca scoate fum albastru cand schimbi treptele ... aia sunt segmentii.
Si un test de compresie iti poate arata problema ,dar segmentii de etansare mereu vor fi ok , doar cei de ungere/ strangere ( nu le stiu denumirea exacta) ai uleiului pe cilindru sunt problema.
|
The following 1 user says Thank You to Vali_Lj for this post:
• yulasinio
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
20-07-2013, 00:43
(This post was last modified: 20-07-2013, 00:46 by Valyi93.)
Pai am si facut asta,am pus un prieten sa vine dupa mine , pute urat de tot si scoate fum negru mult si albastru ceva ceva ...
Nu pot sa zic ca masina nu trage , trage foarte bine si nu am probleme cu pornirea sau oscilatii la ralanti
Eu cred ca toata problema e de la admisia sport... prin filtrele conice in general trece praful usor si de aici si uzura la segmenti
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Daca scoate si mai mult fum negru de atat merge bogat si cum zice si Traian nu prea e bine (acum depinde si de cat de bogat merge)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Vali_Lj
Posts: 438
Threads: 15
Thanks Received: 28 in 25 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
urat short ram aia , cei de la TSS vad ca s-au prostit .. toata caldura o tragi pe admisie. In fine admisia nu e asa problema pe cat crezi , ci problema va fi de la segmentii cu privire la consumul de ulei.
Ca sa verifici cauza fumului negru baga o diagnoza la avans , bobine si bujii.
|
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
20-07-2013, 15:17
(This post was last modified: 20-07-2013, 15:21 by Valyi93.)
Acum 1 saptamana am completat ulei cu 1 milimetru sub maxim ca sa vad exact cat manaca la 1000 de km. Azi am verificat joja inainte sa pornesc masina si am facut o poza sa vedeti cat a papat in 500 de km ... cam mult.
http://i42.tinypic.com/2nly0c4.jpg
De bujie ce spuneti ? In ce stare e ? (asa arata toate 4)
http://i40.tinypic.com/13zzolc.jpg
Si inca ceva , cateodata imi da cate un rateu pe toba de ma si sperii ) sa fie de la benzina ne arsa?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
|
Valyi93
Posts: 18
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2013
|
|
20-07-2013, 16:02
(This post was last modified: 20-07-2013, 16:07 by Valyi93.)
Ce vrei sa spui ca si-a dus viata ???
Crede-ma ca si a mea vede vtec de nu se vede ) sunt tanar si deaia am cumparat o HONDA ! Tu spui de civicu tau ca papa atata ulei ?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
mane, ce draku, e limba mea romana defecta sau ironia prea subtila? ) si-a dus viata, e moarta, trebuie schimbate. )
nu civicul, del solul.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
|