This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Ce ulei sa folosesc ?



 
#1

Salut ! Am un civic ep2 si nu stiu ce ulei sa bag , nu sunt hotarat. Ce sa aleg: Castrol,Eneos,Liqui Molly,Mobil 1,Motul ?

Precizez ca am un stil de condus nu foarte linistit , imi place sa aud limitarea zilnic Icon_smile) si am nevoie de un ulei de turatii bun



Reply



 
#2

Cauta motul romania pe google, intra pe configurator si ai rezolvat Icon_smile
Eu bag motul 5w40 x-cess si n-am avut probleme.



Reply



 
#3

daca nu esti foarte linistit, eu zic sa mergi pe un 5w50, mai ales din cauza temperaturilor mari de la noi. eu folosesc repsol elite faster 5w50.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#4

In primul rand vezi ce indici de temperatura iti scrie in carte sau sunt recomandati pentru motorul tau. Apoi iti recomand orice in afara de Castrol sau mobil , sau Liqui Moly comercializat la noi.
Ca si uleiuri uzuale poti merge cu Motul , Eneos , Ravenol etc. Daca vrei ceva mai bun dar ceva mai scumpicel pot incerca Eneos Sustina , Ravenol Race , Redline , Amsoil etc.

@ liviu HTHS acela este destul de bun pentru ardere dar presiunea uleiul va creste mult prea mult ... honda nu recomanda peste 6 bari presiunea uleiului ( la seria b recomanda 1,3 bari la idle si 5,2 la 3000 rpm ), risti la semeringuri , oringuri sa le strici prematur.



Reply



 
#5

W40 maxim la honda, asa am auzit si eu. Si in general se vrea cat mai mic indicele, la f20 am auzit si de 0w20. Eu am preferat sa merg dupa configuratorul oficial.

Sent from my Defy using Tapatalk 2



Reply



 
#6

da da, si la cbr se indica 5w30 si picau cuzinetii in draci.
despre indicele mic si motivatiile existentei lui am mai povestit noi. nu dau doi bani pe eco-shitul lor.
0w20 am avut eu, si daca vreiti sa auziti cum ar suna un motor daca i-ai pune apa in loc de ulei, incercati Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Am uitat sa va spun ca motorului ii cam place uleiu... papa cam 300-400 de grame la 1 mie de km. Cum pot afla daca sunt duse doar semeringurile de la supape sau sunt segmentii ?

5w40 sigur il bea rapid Icon_smile)



Reply



 
#8

printr-o operatie pe cord deschis Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#9

Daca nu scoate fum albastru la pornire atunci sunt segmentii. Eu pe caldura asta as baga 10w40

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

uitati asa imi scoate ... http://www.youtube.com/watch?v=F4L4hcERk3Y

la rece cand sta la ralanti nu scoate deloc doar daca turez iasa putin negru ... nu stiu ce sa zic

in caz ca trebuie schimbati segmentii cam la cat m-ar ajunge ?Confused



Reply



 
#11

eu nu am sunet la video nu pot sa-mi dau seama cat o turezi, ca sa pot face o apreciere... asa din ce am vazut se pare ca ai un amestec bogat, probabil asta deterioreaza pelicula de ulei !



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • yulasinio
Reply



 
#12

Pai mai mult de 4200rpm nu pot ca are launch control si n use poate scoate Icon_smile

Masina am luat-o din Germania cu o admisie sport TSS Tuning exact asa http://www.ebay.de/itm/TSS-Air-Intake-Sy...0611481030

Oare afecteaza admisia consumul de ulei? Nu prea vad cum ar putea :|



Reply



 
#13

Cu zice si traian arderea nu este completa si de acolo fumul negricios ... din ce vad daca s-a mers mult timp cu masina asa s-ar putea sa ai segmenii coxati si de acolo pierderea de ulei,
Dimineata la prima cheie verifica culoarea gazelor la relati , daca scoate ceva albastrui alea sunt semeringurile de la supape... apoi in ture cu motorul al temp normala ( in mers) pune pe cineva sa stea in spatele tau si sa vada daca scoate fum albastru cand schimbi treptele ... aia sunt segmentii.

Si un test de compresie iti poate arata problema ,dar segmentii de etansare mereu vor fi ok , doar cei de ungere/ strangere ( nu le stiu denumirea exacta) ai uleiului pe cilindru sunt problema.



The following 1 user says Thank You to Vali_Lj for this post:
  • yulasinio
Reply



 
#14

Pai am si facut asta,am pus un prieten sa vine dupa mine , pute urat de tot si scoate fum negru mult si albastru ceva ceva ...

Nu pot sa zic ca masina nu trage , trage foarte bine si nu am probleme cu pornirea sau oscilatii la ralanti Confused

Eu cred ca toata problema e de la admisia sport... prin filtrele conice in general trece praful usor si de aici si uzura la segmenti



Reply



 
#15

Daca scoate si mai mult fum negru de atat merge bogat si cum zice si Traian nu prea e bine (acum depinde si de cat de bogat merge)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2020 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2020 - All Rights Reserved.