w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Nu dati cu pietre, ca e doar informativ momentan.
M-am tot dat pe net si n-am gasit pe nicaieri. Exista pana si pentru ascutitoarea de D13B2, insa nimic pentru seria R. I-am contactat pe cei de la KMS Engine Development, care se lauda ca ar face si pe comanda, insa n-au raspuns momentan.
Asadar, v-ati impiedicat vreodata de asa ceva?
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Pentru ce fel de aplicatie de intereseaza, NA sau turbo?
Am dat un search rapid si am gasit astea de la JE Pistons
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Pentru turbo
Ideea e ca din tot ce vad eu acolo de la JE Pistons, nimic nu s-ar potrivi pe R18, indiferent de aplicatie. Am selectat in dreapta 4 door sedan din 2007, mi-a dat corect motorul R18A, insa spune "this product does not fit your selected Civic".
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pai daca mergi pe turbo la r18a poti ramane cu interne stock la o presiune de 0.7 bar. sunt set-upuri similare care merg de ceva vreme (200-220 hp) si inca nu au pocnit.
da cine iti face softul ? )
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Am primit o informatie conform careia ar fi cineva care se ocupa de softuri custom. Deocamdata e la stadiul de "sa vedem". Stiu de proiectele care merg cu interne stock si-s inca ok, dar as prefera sa fac treaba ca la carte. Nu pentru a scoate 30.000 de cai putere din motor, dar pentru a dormi linistit noaptea.
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Cum zice Liviu pe interne stock poti merge pana pe la 8PSI dar sa sti ca motorul isi va scurta viata.
Daca nu gasesti acuma pistoane si interne te poti apuca de build si il rulezi la un 8PSI pana ce apar pe piata cele mentionate mai sus pentru o presiune mai mare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Si asta e o varianta... Adica sa ma apuc de comandat turbina, intercooler etc etc etc, de facut soft si de testat, iar internele sa le schimb mai incolo.
Tu te referi ca motorul isi va scurta durata de viata cu interne stock sau cu cele upgrade?
Eu mai sunt ingrijorat si de transmisie, care n-a fost proiectata sa lucreze cu puterea aia si mai ales cu cuplul ala. Ambreiajul devine la fel de consumabil precum lichidul de parbriz, dar asta nu m-ar deranja extrem de tare. Insa cutia si planetarele... daca mai combin si turbo + final drive, deja planetarele cred ca pocnesc precum grisinele.
Ca sa explic un pic de ce am reaprins discutia referitoare la R18 turbo: am gasit LSD si final drive pentru motorul asta si ma gandesc ca performantele pe care le obtin dintr-un swap sunt oricum mai mici daca nu bag bani suplimentari in pomparea motorului dupa swap. Asadar ajung la aceiasi bani. Ce-i drept, in cazul swap-ului, as dormi mult mai linistit noaptea si as ramane cu feeling-ul de NA.
Momentan strang informatii si caut solutii, asa ca orice comentariu e mai mult decat bine-venit. Thanks everyone!
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Durata de viata cu internele stock, adica nu mai tine 200mii sa zicem si tine numai 100mii.
Daca nu ajungi la 500CP nici nu mi-as face probleme de cutie, un ambreiaj bun si multa talpica, de planetare nici atat asta in cazul ca nu o sa rulezi slick-uri pe un asfalt foarte lipicios cu lansare din 7mii (vorba unora)
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Pai numai bine ca m-am apucat sa caut interne upgrade
Masina nu o pregatesc pentru drag, asa ca nu se pune problema de slick-uri pe asfalt lipicios. Si nu ma astept sa scot din ea mai mult de 210-230bhp indiferent de interne si de cat de mult ar tine blocul si internele. Cresterea de cuplu este mai mult decat suficienta pentru a ridica probleme chiar si unui FN2 cu ceva upgrade-uri.
Ca idee, kitul de aici mi se pare cel mai serios: http://www.procivic.com/pages-product_ca...index.html
N-am de gand sa merg pe eGay-uri sau sa-l fac din bucati. Are sens sa investesc si-n FlashPro-ul de la Hondata, avand in vedere ca e pentru USDM din cate am inteles?
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Oare nu ii mai bine sa cumperi kit-ul pe bucati, sincer niciodata nu mi-au placut kit-urile astea oferite, tot timpul este ceva in ele slab facut.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Am gasit eu bucatelele necesare prin mai multe locuri, insa, dat fiind pretul kitului astuia si faptul ca-i listat pe procivic... m-am gandit ca o fi ceva facut bine. Sunt un pic mai reticent in a incropi din bucatele.
Kit-uri am gasit multe. Unele mai complete, altele mai incomplete, marea majoritate eGay-uri. Asta e singurul care mi-a inspirat un pic de incredere.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
pana nu scoate hondata flash pro-ul pt europa nu ai ce sa faci cu cel de state. ai insa variante de piggyback...
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Ei, pe-alea nu le-am gasit. Tipul despre care-mi spusese o cunostinta ca ar fi facut softuri custom nu a zis nimic de piggyback. Din pacate, daca la partea mecanica a unui turbo ma mai pricep, la partea de electronica sunt tufa!
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu vad un piggyback ca o solutie buna, un chip in schimb e altceva.
Sa nu uitam ca piggyback se instaleaza intre ECU si senzori si "minte" ECU-ul despre valorile senzorilor in asa fel incat ECU-ul sa isi schimbe harta de benzina sau aprinderea.
Un chip in schimb poate fi programat cu o alta harta corespunzatoare aplicatiei respective.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
da yula, da cine sa iti faca cipul ala? eu nu mi-as lasa masina la experimente d'astea.
sa vad eu softul ala custom pe honda.....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Ar ajuta daca as avea un ECU de pe un R18A2 dezmembrat?
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Nu stiu cum e ECU-ul de la R18 asa ca nu pot sa comentez dar si Honda S300, Kpro sunt tot chip, adica folosesc ECU-ul original ca baza.
Chestia e ca motoarele astea sunt relativ noi si e greu pana ce apar piese pentru ele.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Am primit raspuns de la cei contactati in legatura cu pistoanele pe comanda:
"We have the piston We haven't done any research on the rods But I can check the pistons are $515.00"
Deci exista o raza de speranta after all
|
yulasinio
Posts: 11,856
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Dar pretul e un pic cam mare dupa parerea mea
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
E mare, ce-i drept, da' nimeni nu-i perfect
Acum pretul ma intereseaza mai putin. Il pun la socoteala si, cand gasesc tot ce-mi trebuie, fac un total si vad daca ma arunc in cap sau nu. Ma bucur insa c-am gasit totusi.
|
|