This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Acumulator Honda Civic



 
#1

Salutare tuturor,
Ţinând cont că acumulatorul de Civic are doar 47 de Ah (cel puţin aşa am văzut la noul Civic Sedan) aş fi interesat să aflu de la posesori cam ce durată de viaţă a avut acest reper pe maşinile lor !

Dimensiunile atipice constituie o altă problemă, practic fiind doar câţiva producători care oferă în gamă aşa ceva, amperajul acestor baterii aftermarket având toate aceiaşi valoare de ... 45 Ah !



Add Thank You Reply



 
#2

Nu cred ca amperajul sau dimensiunile bateriei conteaza ci calitatea placilor si a acidului din care este facuta.
Eu pe Stream-ul asta am o baterie Panasonic in dimensiune cam cat cea de la un Nokia 3310 dar invarte de rupe.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

Pentru un motor de 1,8 litri totuşi nu vi se pare subdimensionată la 45 de Amperi ?

Legat de dimensiuni le-am adus în discuţie pentru simplul fapt că altă baterie mai mare nu prea intră în compartimentul dedicat !



Add Thank You Reply



 
#4

eu am pus de 70, e putin mai mare si a trebuit sa modific una alta insa iesit ok.



Add Thank You Reply



 
#5

Pe mine, la Civic, m-a tinut cea originala 3 ani si jumatate, masina fiind utilizata mai mult in oras, deci, porniri dese, distante scurte, bateria nu prea are timp sa se incarce. Mi se pare o perioada rezonabila.

Am schimbat-o cu o Varta Blue Dynamic - 235 lei - care s-a comportat excelent in ultimele 2 ierni.

Posibil daca pui o baterie mai mare sa nu poata fi corespunzator incarcata?



Add Thank You Reply



 
#6

depinde de alernator. pe CTR e de 100.



Add Thank You Reply



 
#7

Adevărul este că dintre cele patru modele existente (Varta Blue Dynamic B32, Bosch Silver, Zap, Banner Austria) Varta Blue Dynamic - Varta DIN 545 156 033 mi se pare şi mie cea mai potrivită alegere !

Cele bune tuturor !



Add Thank You Reply



 
#8

Nu sunt numai 4 modele, de exemplu Exide Premium EA456 este tot asa mica, si mai sunt da nu le mai stiu chiar acuma.

LE: mi-am mai amintit cateva - Banner Power Bull 45 AH P45 23 si Energizer Plus 45 Ah EP45J-TP



Add Thank You Reply



 
#9

La mine este a patra iarna de cand merge cu bateria originala de 45 A (habar n-am ce marca este). In fiecare iarna masina a stat cel putin cate o luna si jumatate nepornita, afara in frig (de obicei cate trei saptamani la rand) si pana acum nu am avut nici o problema si nici nu a fost nevoie sa o pun vreodata pe redresor.



Add Thank You Reply



 
#10

@Delphi : Citind acum ce ai scris tu, dar şi @maruta, parcă nu mai văd lucrurile aşa de în negru !
Până la urmă cred că merită să le dăm credit inginerilor japonezi !



Add Thank You Reply



 
#11

Da, poti sa stai linistit. La civicul dinainte am luat masina (SH) cu o baterie Varta de 40 Ah, care am schimbat-o tot cu o Varta Blue de 45 Ah cand cea de 40 a trecut de 5 ani. Nenea de la care am luat bateria imi spunea ca o baterie foarte buna tine cam 5 ani, una buna cam 4 ani si marea majoritate tin cel putin 3 ani. Bine, spunea ca sunt si "ghinionisti" la care se termina dupa unu-doi ani, dar rari.



Add Thank You Reply



 
#12

Cam atat de mare e bateria de pe Stream. Nu se vede cati Amperi are dar cred ca in jur de 40.

Sent from my N4


Attached Files Thumbnail(s)
   
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

Am mai găsit un model în afara celor amintite aici, Fulmen Xtreme Japanese Range 45 Ah Premium - 390 A(EN) !

http://www.sorgeti.ro/baterii-auto/220-b...emium.html



Add Thank You Reply



 
#14

Bateriile de pe modelele vechi pe care scrie mare Honda tin si 10 ani. Iar cu un condensator de putere se poate prelungi viata oricarei baterii. Tot Varta Blue am ales si eu, foarte important la o baterie este amperajul in subcircuit adica la pornire:

Varta Blue B32 - 330A
Bosch Silver S4 - 330A
ENERGIZER Plus - 330A
Banner Power Bull - 360A
Fulmen Xtreme Japanese Range - 390 A



Add Thank You Reply



 
#15

Fulmen-ul dezvoltă cel mai mare amperaj la pornire, dar este şi cea mai scumpă dintre toate !

La un preţ de 406 lei, faţă de Varta pe care o găseşti la un preţ de 235 lei, întrebarea care se naşte este dacă ţine şi procentual la fel de mult cât este şi diferenţa de preţ !

Adică dacă o Varta ar ţine să zicem 4 ani, Fulmen-ul ca să justifice diferenţa de preţ ar trebui să ţină 6,90 ani ! Confused



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.