This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Accord CN1, 2.2i-CTDi, Executive 2004



 
#1
Arrow 

Salutare!!!
Sunt la a 4-a Honda... le-am luat la rand de la civic 1.4 am trecut la civic 1.5 apoi la accord 1.8 si acum am ajuns la accord 2.2 ictdi , Executive... pot spune ca mi s-a indeplinit o dorinta de mai demult... plus ca masina a avut prima inmatriculare fix de ziua mea in decembrie dar in 2004  Happy
Am hotarat sa trec la diesel datorita consumului si cu gandul ca intr-o zi o sa pun mana din nou pe un civic ek pe care o sa il tin ca masina de hobby cu care sa-mi fac damblaua  Biggthumpup
Accordul l-am cumparat din Romania, Oradea, initial am vrut sa merg in Germania dupa una dar am dat peste un pasionat care a intretinut-o bine si am hotarat sa merg sa o vad. Am verificat-o in reprezentanta, s-a constatat ca avea o problema cu distributia care era cam uzata...si inca cateva probleme minore... am negociat in baza acestei constatari si punand in balanta faptul ca este foarte ingrijita am luat-o.
Toti cei cu care am discutat au zis ca la 174.000km... e cam devreme pentru distributie sa se strice... dar, avand facturi cu istoricul masinii, am vazut ca proprietarul de dinaintea celui de la care am cumparat-o a folosit un ulei gresit pentru aceste modele de motoare... de acolo si uzura excesiva a lantului...
Inainte de a decide sa schimb distributia, am mai trecut pe la un mecanic care mi-a spus ca modelele astea au o boala cu fulia de la vibrochen si ca s-ar putea sa fie asta cauza zgomotului... am schimbat fulia, am dat-o jos pe cea veche si intr-adevar lipsea o bucata din insertia de cauciuc din ea dar sunetul nu a disparut de tot...
Am gasit un service aici in Timisoara cu oameni care nu se sperie de o distributie pe lant si nici nu mi-au cerut un pret pe manopera astfel incat sa ma faca sa renunt la ideea de a o schimba si am trecut la treaba.
Uzura si cauza zgomotului am gasit-o pe lantul de la pompa de ulei.. dar daca tot am ajuns pana acolo, am schimbat si cel de la axele cu came cu tot kitul.
Costul total al pieselor avand in vedere ca am schimbat si lantul de la axele cu came cu tot cu pinioane, intinzator, patine cat si lantul de pe pompa de ulei cu tot ce trebuie plus cele de trebuinta (garnituri injectoare, garnituri capac supape, ulei, filtru, antigel..etc..) daca pun si fulia de la vibrochen in calcul trec de 1000€...
Dar vreau sa spun ca acum masina se aude asa cum trebuie, de atunci am facut in jur de 5000km, nu consuma uleiul avand in vedere ca folosesc 0w30 ACEA A5/B5,  asa cum recomanda producatorul.
In plus, din luna mai de cand am cumparat-o am schimbat toate filtrele, am pus arcuri eibach,discuri si placute spate, am montat un auxiliar cu USB si jack de 3.5, si anvelope de vara...
Pana in momentul de fata sunt multumit de cum merge si cat consuma... (la drum am scos consum de 5.6l/100km cu 4 persoane in masina si portbagajul plin, calculat de la pompa la pompa, drum de aproximativ 750km din care maxim 150km autostrada).

Planurile de viitor ar fi: folie pe geamuri, niste jante pentru sezonul de vara, as vrea sa curat EGR-ul (din cate am inteles nu a fost curatat niciodata) si m-ar tenta un soft dar nu as vrea sa o duc la limita si nici sa renunt la egr/catalizator... imi place sa raman legal si sa ma pot baza pe masina oricand. 

P.S. Am fotografii cu lanturile de la distributie si piesele adiacente, cu uzura care exista si toate detaliile de care aveti nevoie in caz ca decideti sa o schimbati si aveti nevoie de ajutor.


   

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Add Thank You Reply



 
#2

sa o stapanesti sanatos, ai avut mult de investit dar bine ca ai rezolvat-o. Vizavi de costuri /consum trebuie sa mergi foarte mult ca sa acoperi costurile adiacente si impozitul dar o sa vezi tu.

are nevoie de niste jante care sa se alinieze mai bine cu caroseria, altfel arata f bine.



The following 1 user says Thank You to kinky_boy for this post:
  • valiczc
Add Thank You Reply



 
#3

(29-08-2018, 10:41)kinky_boy Wrote: sa o stapanesti sanatos, ai avut mult de investit dar bine ca ai rezolvat-o. Vizavi de costuri /consum trebuie sa mergi foarte mult ca sa acoperi costurile adiacente si impozitul dar o sa vezi tu.

are nevoie de niste jante care sa se alinieze mai bine cu caroseria, altfel arata f bine.

Multumesc!
Am investit dar ma simt mai linistit acum ca stiu ce si cum am facut si ca de aici in colo am eu grija de ea cu tot ce trebuie...
Am luat in calcul si faptul ca daca mergeam dupa una in Germania, probabil, pentru una buna plateam diferenta si plus de asta nu puteam sa ma duc acolo in reprezentanta sa o verific ptc. nu stiu sa comunic decat in engleza cu ei... am tinut neaparat sa o duc la o reprezentanta datorita diagnozei pentru injectoare si celelalte lucruri care la generatiile astea se pot verifica asa... 

Cu jantele stiu ca sunt cam prea inauntru... de asta ziceam ca vreau sa cumpar niste jante... nu mai vreau sa ma complic cu distantiere. Pana la primavara am timp sa gasesc ceva...sper.

Cat despre consum.... cu accordul de 1.8 nu scoteam in oras sub 11%... cu asta scot cam 7%
Cand am ales modelul, m-am gandit si la CL7 dar am vazut ca majoritatea pun GPL pe ele... ceea ce puteam sa fac si pe accordul vechi daca asta as fi vrut... asa ca am ales diesel macar raman cu loc mai mult in portbagaj si cu roata de rezerva acolo  Icon_lol

Accord CN1- N22A1, 04'
ex: Accord CH6- F18B2, 00'
ex: Civic EK3- D15Z6, 96'
ex: Civic Ej9- D14A4, 97'



Add Thank You Reply



 
#4

Sa aveti parte de ea si la cati mai multi KM fara incidente Biggthumpup . Ai cheltuit ceva la motor dar macar acum ai pace cu el cat e masina la tine.
Nu-mi aduc aminte daca Toyboy a schimbat distributia la a lui, stiam ca suna destul de bine de cand a luat-o si facuse ceva km buni cu ea asa.

Imi place mult culoarea la ea, tot timpul am avut o preferinta pentru mov/albastru inchis.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • valiczc
Add Thank You Reply



 
#5

Să aveți parte de ea !

E o mașină foarte ok, daca ii rezolvi bubele, eu m-aș fi uitat după un resty totuși, dar e ok si așa !


Cum zicea Yula mai sus, am schimbat tot kit-ul și de distribuție și de pompa de ulei, pe la 315k.
Iar până acum am mai pus : suspensie de type S, ca spatele era dus, un grup de diode, cărbuni și fulie la alternator că m-a lăsat anul trecut, un injector, o fulie de vibrochen aftermarket și un rand de pivoti inferiori si cam atât !

Super mulțumit de mașină, după mine, am mai tras un prieten și un familiar care și-au luat cate una, unuia i-a picat acum 2 săptămâni ambreiajul cca 360k, iar celălalt să dea de băut că i-am scos factura gratis de la reprezentanta pe valoare de 700€ : galerie de evacuare ruptă & pompa furtun servo + revizie
Cam astea sunt problemele, in rest bullet proof !

Trimis de pe al meu LG-H840 folosind Tapatalk



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.