Paco
Posts: 16
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
|
|
08-03-2016, 23:43
(This post was last modified: 09-03-2016, 22:05 by Paco.)
Salutare tuturor,
Numele meu este Robert (lumea ma striga Paco) si sunt fericitul posesor al superbului exemplar din avatar.
Cu toate ca am aparut pe forum prin Decembrie, pana acum nu am avut timp sa prezint TROTINETA.
Deci, cateva detalii...
- 1995 Honda DelSol ESi
- a calcat in picioare vreo 164.000 de km
- a facut naveta Timisoara - Bucuresti de cateva ori (primul proprietar autohton a fost in TM, masina s-a vandut in B dupa care proprietarul s-a mutat la TM si de acolo am luat-o eu)
- este masina mea de zi cu zi (parerea mea e ca o cam omor in oras ca ea cere pedala si drum intins)
- pentru ea mi-am luat carnet
Dupa cum am mai spus cand am aparut pe forum, sunt incepator la toate capitolele (mecanica, electrica, cu sofatul stam bine dar pana nu trece anu', tinem lamaia la vedere).
Am foarte multe idei si planuri marete pentru Trotineta numai ca stau mai mult decat prost cu timpul
Mi-ar fi placut sa existe o optiune de sub-thread ca sa fie totul frumos si ordonat dar cum nu cred ca se poate, o sa insir mai departe probleme, planuri, idei si vedem cum decurg lucrurile...
PROBLEME:
1. garnitura de la baia de ulei cu toate ca e noua, aparent nu isi face treaba cum trebuie
2. eroare sau scurt pe undeva (cand dau semnal dreapta, licare de zici ca e turbat dar pe avarii functioneaza ok)
3. cand e frig, se face condens in portbagaj (pot sa tai bilete pentru cine vrea sa vada stalactitele din pestera Trotineta)
4. chederele laterale sunt cam duse (la ploaie sau ninsoare nu-s probleme, dar la spalatorie cam da cu virgula)
5. am impresia ca papa cam multa benzina in oras (iarna a batut spre 15 dar de la TM la Buc a luat undeva la 6)
PLANURI si IDEI:
(avand in vedere ca imi plac lucrurile bine facute si ca sunt nebun, urmeaza...)
1. dat absolut tot jos de pe masina si reconditionat sasiu
2. refacut toata tablaraia si vopsit chrome blue sau candy
2.1 shaved doors si astupat semnalizari laterale
2.2 reconditionat toate elementele secundare
3. verificat motor si schimbat / reconditionat ce este necesar
4. schimbat chedere
5. refacut instalatia electrica
5.1 transtop (cu angrenaje metalice, nu de plastic)
5.2 alarma noua cu modul de inchidere automata a geamurilor (cand se incuie masina) si senzor de distanta
5.3 stopuri, semnalizari, lumini interioare pe led
5.4 oglinzi electrice retractabile
5.5 montat sistem audio 2DIN prin reconfigurarea consolei (probabil ceva remodelare in fibra)
6. refacut interior si schimbat clips-uri, cleme, etc(inca nu m-am decis la materiale sau culori, probabil ca o sa iau o decizie in functie de cum o sa iasa exteriorul)
7. reconditionat si vopsit jante
Pe parcurs o sa mai apara completari
Va astept cu pareri pro si contra, idei, sfaturi.
In prima faza ma intereseaza sa rezolv problemele (macar provizoriu, pana incep reconditionarea Trotinetei).
Btw... V-am spus ca sunt nebun?
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
Btw... V-am spus ca sunt nebun? Happy
as incepe cu asta. se simte
ce nu-mi place la ce ai scris acolo e shaved doors si semnale.
semnalizarea care merge de nebuna inseamna ca pe partea respectiva ai un bec ars sau o mufa scoasa. pe avarii merge ok pt ca sunt mai mult consumatori cred si nu se simte. pune semnalul si verifica .
pt garnitura de baie se poate folosi silicon. trebuie degresate perfect baia, garnitura si blocul.
de condensul din portbagaj nu scapi numai daca o feresti iarna de soare. in rest, diferentele de temperatura isi face treaba si nu prea ai ce face.
cel mai bun lucru pe care il sugerez sa-l faci e schimb complet de bucseraie. o sa-ti placa
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
|
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
welcome si spor la reconditionat!
sunt curios daca chiar te tine nebunia pana la sfarsit cand o sa vezi cati bani intra acolo
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Ai greșit CRX ul
|
Paco
Posts: 16
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
|
|
(09-03-2016, 09:38)LIVIU_CTS Wrote: ce nu-mi place la ce ai scris acolo e shaved doors si semnale.
semnalizarea care merge de nebuna inseamna ca pe partea respectiva ai un bec ars sau o mufa scoasa. pe avarii merge ok pt ca sunt mai mult consumatori cred si nu se simte. pune semnalul si verifica .
pt garnitura de baie se poate folosi silicon. trebuie degresate perfect baia, garnitura si blocul.
de condensul din portbagaj nu scapi numai daca o feresti iarna de soare. in rest, diferentele de temperatura isi face treaba si nu prea ai ce face.
cel mai bun lucru pe care il sugerez sa-l faci e schimb complet de bucseraie. o sa-ti placa
Am vazut cateva poze cu DelSol-uri facute asa si mi-au placut mult. Tine de gusturi acum. Fiecare cu piticii lui.
Eu ma gandeam si la usi escamotabile... suspensii pe aer... dar asta e un vis erotic
Cu semnalizarea am incercat-o in toate pozitiile si combinatiile. Face la fel. Am aruncat si un ochi pe la fire si mufe atat cat m-am priceput si eu totul parea relativ ok.
Am zis sa incerc cu un OBD... poate imi da ala vr'un indiciu... dupa 2 ore de cautat senzorul... m-am lasat pagubas (btw... unde e?).
Am uitat sa zic ca am luat-o cu faruri din 2 bucati varianta americana (semnalizarile sunt un pic mai "umflate"), lampile sunt cu 2 filamente iar pe faza am lupe.
E posibil ca atunci cand am schimbat garnitura, baietii sa nu fi facut curatenie cum trebuie la service
Am auzit zilele trecute de saculeti cu nisip pentru pisici (trecuse deja frigul)... cica ar face treaba buna. Dar la cat condens gaseam eu asta iarna, cred ca trebuia sa ii schimb zilnic.
Cam la cat m-ar duce un schimb complet de bucseraie?
(09-03-2016, 12:13)Toyboy Wrote: Bine ai venit ! (09-03-2016, 12:53)kinky_boy Wrote: welcome si spor la reconditionat!
sunt curios daca chiar te tine nebunia pana la sfarsit cand o sa vezi cati bani intra acolo
Bine v-am gasit! Sper sa ma suportati.
Am fost avertizat ca este un microb destul de costisitor mai ales pentru un nebun perfectionist ca mine.
Sper sa reusesc sa o fac toata asa cum imi doresc si mai ales, cum e mai bine (posibil ca nu toate ideile mele crete sa se poata pune in aplicare)
La mine problema cea mai mare chiar este timpul... ca de bani ne imprutam Lucrez toata ziua si cateodata chiar in weekend-uri la proiecte particulare.
(09-03-2016, 17:14)Toyboy Wrote: Ai greșit CRX ul
Ce te face sa spui asta?
BTW... am o nelamurire...
M-am mai uitat si eu pe net dupa una-alta. Pe unele site-uri te pune sa bagi VIN-ul pentru a-ti arata piesele compatibile. Niciun site nu mi-a recunoscut VIN-ul.
La RAR, ITP, DRPCIV, etc... a fost totul ok, sunt al 3-lea proprietar in Romanica, masina nu e cu probleme (doar cele mentionate mai devreme si cele cu capul ale soferului)
La mine nu se pupa pozitiile 9 si 10. Conform VIN DECODER:
- 9th position: Check digit
- 10th position: year (S = 1995)
Eu am 00 (zero zero) WTF ???
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Eu zic să te axezi pe lambo doors, practic îs cele care rup gura, e partea cea mai importanță și nu ar fi rău să începi acolo.
Liviu cts își pune și el, chiar zilele astea zicea ca urmează să le sudeze, dacă nu chiar le-a sudat deja și nouă nu ne spune
Să ai spor
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
buuun.
pregateste-te de contre (adica dezaprobari). pe aici nu prea suntem amatori de "tiuning ricer", cam ce fac nemtii cu japonezele. suntem mai orientati pe eficienta, perfornamta, functionalitate iar air ride si lambo sunt din tabara desene animate pt noi. atentia, cand vine vb de masini, e de la noi spre masina nu de la tertii privitori spre noi in masina. pe scurt "nu merge tare da uite ce frumos sta" nu e de apreciat.
asta nu inseamna ca nu esti binevenit, am facut doar niste precizari ca sa intelegi de ce n-o sa gasesti ecolul potrivit.
bucsele au fost cam 2400 ron, nu-mi mai amintesc exact.
poti cauta coduri de piesa dupa model/motorizare. tehnic sunt cam la fel . eu nu am cautat niciodata pe vin si n-am dat gres.
e o masina batrana care pt a fi adusa in parametrii corecti de functionare necesita revizuire completa. asta inseamna o caruta de bani. daca iei deciziile corect, fie ca-ti place sau nu, o sa lasi "desenele animate" pe mai tarziu, sau poate o sa ramana ca proiect (din considerente financiare) .
pe scurt ai nevoie de :
bucsi noi
suspensie noua
refacut motor (cel mai probabil)
vopsire integrala
+diverse maruntisuri noi sau reconditionari
ai sa vezi la ce sume ajungi. iar daca pui air ride si lambo inaintea celor mai sus mentionate....
sper sa apuci calea corecta
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
The following 1 user says Thank You to LIVIU_CTS for this post:
• magos
kinky_boy
Posts: 5,249
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
|
magos
Posts: 448
Threads: 5
Thanks Received: 8 in 8 posts
Thanks Given: 40
Joined: Oct 2010
|
|
10-03-2016, 17:10
(This post was last modified: 10-03-2016, 17:11 by magos.)
(08-03-2016, 23:43)Paco Wrote: PROBLEME:
1. garnitura de la baia de ulei cu toate ca e noua, aparent nu isi face treaba cum trebuie
2. eroare sau scurt pe undeva (cand dau semnal dreapta, licare de zici ca e turbat dar pe avarii functioneaza ok)
3. cand e frig, se face condens in portbagaj (pot sa tai bilete pentru cine vrea sa vada stalactitele din pestera Trotineta)
4. chederele laterale sunt cam duse (la ploaie sau ninsoare nu-s probleme, dar la spalatorie cam da cu virgula)
5. am impresia ca papa cam multa benzina in oras (iarna a batut spre 15 dar de la TM la Buc a luat undeva la 6)
PLANURI si IDEI:
(avand in vedere ca imi plac lucrurile bine facute si ca sunt nebun, urmeaza...)
1. dat absolut tot jos de pe masina si reconditionat sasiu
2. refacut toata tablaraia si vopsit chrome blue sau candy
2.1 shaved doors si astupat semnalizari laterale
2.2 reconditionat toate elementele secundare
3. verificat motor si schimbat / reconditionat ce este necesar
4. schimbat chedere
5. refacut instalatia electrica
5.1 transtop (cu angrenaje metalice, nu de plastic)
5.2 alarma noua cu modul de inchidere automata a geamurilor (cand se incuie masina) si senzor de distanta
5.3 stopuri, semnalizari, lumini interioare pe led
5.4 oglinzi electrice retractabile
5.5 montat sistem audio 2DIN prin reconfigurarea consolei (probabil ceva remodelare in fibra)
6. refacut interior si schimbat clips-uri, cleme, etc(inca nu m-am decis la materiale sau culori, probabil ca o sa iau o decizie in functie de cum o sa iasa exteriorul)
7. reconditionat si vopsit jante
--- [quote pid='45883' dateline='1457469813']
3. condensul si apa din portbagaj, welcome to the delSol world, my dear : nu o sa ai ce sa faci decat sa le suporti si sa aerisesti vara portbagajul si sa golesti lacasul geamului spate cand se strange apa acolo. Iti zice un proprietar cu 7 ani vechime la activ.
4. again, welcome to the dark side. Posibil sa am eu chedere, dar nu stiu inca sigur, te voi anunta, daca vrei. Nu noi, dar in stare buna. Gandeste-te ca oricum rezista 20 de ani si in soare si in ploaie sii in frig, deci este pacatul lor cel mai mare, mai ales ca in Romania clima nu este cea mai constanta posibila, mai ales in ultimii ani.
5. verifica si ceilalti parametrii de functionare ai motorului, daca simti ca mananca benzina si consuma si ulei, poate e cazul sa o bagi la o verificare mai amanuntita.
Transtop am eu de vanzare, daca te gandesti & hotarasti, imi zici.
Oglinzi electrice retractabile - well, that's going to be hard - oglinda de delSol are un sistem mecanic de retractare foarte tensionat, putin cam greu de controlat dintr-un sistem electric aferent. Iar alte oglinzi, pe delSol, pur si simplu nu arata bine. Deci, think twice
Pentru restul nu ma pronunt, caci este fiecare proprietar cu gustul sau.
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Pești pentru portbagaj am eu, dar îs de ek, dacă te decizi spune-mi repede ca am în plan să sec acvariu din portbagaj saptamana viitoare ))
|
The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
• magos
magos
Posts: 448
Threads: 5
Thanks Received: 8 in 8 posts
Thanks Given: 40
Joined: Oct 2010
|
|
(10-03-2016, 17:32)Toyboy Wrote: Pești pentru portbagaj am eu, dar îs de ek, dacă te decizi spune-mi repede ca am în plan să sec acvariu din portbagaj saptamana viitoare ))
Acu radem glumim, dar la un moment dat ma saturasem sa tot golesc incinta de la geamul spate si m-am gandit ce ar fi daca as pune frumos un plexi, un neon albastru si mi-as aduna vreo trei pesti? ) Sa fie XZibit/Pimp my ride style pana la capat
|
Paco
Posts: 16
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
|
|
(10-03-2016, 08:48)Toyboy Wrote: Eu zic să te axezi pe lambo doors, practic îs cele care rup gura, e partea cea mai importanță și nu ar fi rău să începi acolo.
Liviu cts își pune și el, chiar zilele astea zicea ca urmează să le sudeze, dacă nu chiar le-a sudat deja și nouă nu ne spune
Să ai spor
(10-03-2016, 10:31)LIVIU_CTS Wrote: buuun.
pregateste-te de contre (adica dezaprobari). pe aici nu prea suntem amatori de "tiuning ricer", cam ce fac nemtii cu japonezele. suntem mai orientati pe eficienta, perfornamta, functionalitate iar air ride si lambo sunt din tabara desene animate pt noi. atentia, cand vine vb de masini, e de la noi spre masina nu de la tertii privitori spre noi in masina. pe scurt "nu merge tare da uite ce frumos sta" nu e de apreciat.
asta nu inseamna ca nu esti binevenit, am facut doar niste precizari ca sa intelegi de ce n-o sa gasesti ecolul potrivit.
bucsele au fost cam 2400 ron, nu-mi mai amintesc exact.
poti cauta coduri de piesa dupa model/motorizare. tehnic sunt cam la fel . eu nu am cautat niciodata pe vin si n-am dat gres.
e o masina batrana care pt a fi adusa in parametrii corecti de functionare necesita revizuire completa. asta inseamna o caruta de bani. daca iei deciziile corect, fie ca-ti place sau nu, o sa lasi "desenele animate" pe mai tarziu, sau poate o sa ramana ca proiect (din considerente financiare) .
pe scurt ai nevoie de :
bucsi noi
suspensie noua
refacut motor (cel mai probabil)
vopsire integrala
+diverse maruntisuri noi sau reconditionari
ai sa vezi la ce sume ajungi. iar daca pui air ride si lambo inaintea celor mai sus mentionate....
sper sa apuci calea corecta
Like i said... astept pareri pro si contra (ideal ar fi si cu argumentele de rigoare).
Sunt de acord cu eficienta si performanta dar cred ca o sa gasesc loc si pentru cativa din piticii mei. In prima faza am zis cam ce vreau. Plecand de la chestiile de baza si avansand in reconditionare, mai mult ca sigur ca lista o sa se modifice. Avioanele mele din cap sunt pentru final (gen ce face nebunu' cand se plictiseste).
La faza cu VIN-ul, imi era doar sa nu fie vreo duda cu seria.
(10-03-2016, 12:32)kinky_boy Wrote: (10-03-2016, 08:48)Toyboy Wrote: Eu zic să te axezi pe lambo doors, practic îs cele care rup gura, e partea cea mai importanță și nu ar fi rău să începi acolo.
Liviu cts își pune și el, chiar zilele astea zicea ca urmează să le sudeze, dacă nu chiar le-a sudat deja și nouă nu ne spune
Să ai spor
@paco - daca vrei faima in ochii fetelor si a baietilor cu lanturi groase poti sa-ti iei un bmw (eventual sa-l faci pe ala avion cu perne) si o sa se uite lumea la tine mai mult decat daca ai un delsol pimp style
Do not worry. Nu sunt tigan, nici cocalar si nici nu caut atentie.
Daca voiam asta, vorba ta... imi luam un cazan de "bemveu".
(10-03-2016, 17:10)magos Wrote: (08-03-2016, 23:43)Paco Wrote: PROBLEME:
1. garnitura de la baia de ulei cu toate ca e noua, aparent nu isi face treaba cum trebuie
2. eroare sau scurt pe undeva (cand dau semnal dreapta, licare de zici ca e turbat dar pe avarii functioneaza ok)
3. cand e frig, se face condens in portbagaj (pot sa tai bilete pentru cine vrea sa vada stalactitele din pestera Trotineta)
4. chederele laterale sunt cam duse (la ploaie sau ninsoare nu-s probleme, dar la spalatorie cam da cu virgula)
5. am impresia ca papa cam multa benzina in oras (iarna a batut spre 15 dar de la TM la Buc a luat undeva la 6)
PLANURI si IDEI:
(avand in vedere ca imi plac lucrurile bine facute si ca sunt nebun, urmeaza...)
1. dat absolut tot jos de pe masina si reconditionat sasiu
2. refacut toata tablaraia si vopsit chrome blue sau candy
2.1 shaved doors si astupat semnalizari laterale
2.2 reconditionat toate elementele secundare
3. verificat motor si schimbat / reconditionat ce este necesar
4. schimbat chedere
5. refacut instalatia electrica
5.1 transtop (cu angrenaje metalice, nu de plastic)
5.2 alarma noua cu modul de inchidere automata a geamurilor (cand se incuie masina) si senzor de distanta
5.3 stopuri, semnalizari, lumini interioare pe led
5.4 oglinzi electrice retractabile
5.5 montat sistem audio 2DIN prin reconfigurarea consolei (probabil ceva remodelare in fibra)
6. refacut interior si schimbat clips-uri, cleme, etc(inca nu m-am decis la materiale sau culori, probabil ca o sa iau o decizie in functie de cum o sa iasa exteriorul)
7. reconditionat si vopsit jante
--- [quote pid='45883' dateline='1457469813']
3. condensul si apa din portbagaj, welcome to the delSol world, my dear : nu o sa ai ce sa faci decat sa le suporti si sa aerisesti vara portbagajul si sa golesti lacasul geamului spate cand se strange apa acolo. Iti zice un proprietar cu 7 ani vechime la activ.
4. again, welcome to the dark side. Posibil sa am eu chedere, dar nu stiu inca sigur, te voi anunta, daca vrei. Nu noi, dar in stare buna. Gandeste-te ca oricum rezista 20 de ani si in soare si in ploaie sii in frig, deci este pacatul lor cel mai mare, mai ales ca in Romania clima nu este cea mai constanta posibila, mai ales in ultimii ani.
5. verifica si ceilalti parametrii de functionare ai motorului, daca simti ca mananca benzina si consuma si ulei, poate e cazul sa o bagi la o verificare mai amanuntita.
Transtop am eu de vanzare, daca te gandesti & hotarasti, imi zici.
Oglinzi electrice retractabile - well, that's going to be hard - oglinda de delSol are un sistem mecanic de retractare foarte tensionat, putin cam greu de controlat dintr-un sistem electric aferent. Iar alte oglinzi, pe delSol, pur si simplu nu arata bine. Deci, think twice
Pentru restul nu ma pronunt, caci este fiecare proprietar cu gustul sau.
We need to talk then
O sa iti las un PM ca sa nu umplem threadu aiurea.
Chiar voiam sa te abordez dupa ce ti-am citit thread-ul cap-coada.
Tie ti s-au potrivit farurile dintr-o bucata?
Ma gandeam sa imi iau si eu ceva in genu' asta
ToyboyPești pentru portbagaj am eu, dar îs de ek, dacă te decizi spune-mi repede ca am în plan să sec acvariu din portbagaj saptamana viitoare ))
[/quote]
Nici tu nu ai toate tiglele pe casa
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
11-03-2016, 23:10
(This post was last modified: 11-03-2016, 23:12 by heg3.)
Succes in ceea ce ti-ai propus
Eu zic sa nu arunci banii pe faruri, am avut 2 randuri de faruri after-market pana acum, la ambele ramaneau spatii la imbinarea cu aripa, faceau condens, etc. Ultimele nu pareau chiar chinezarii(au venit cu masina), dar m-au enervat si mi-am luat stock. Parerea mea e sa nu le schimbi, sau daca chiar iei altele nu lua prostii dinalea cu 30 de dolari de pe ebay ca iti bati joc de masina.
|
yulasinio
Posts: 11,854
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
@Toyboy: ce rau esti ma, de ce nu lasi omul in pace Pana la urma Liviu nu a raspuns daca a pus lambo doors la coafeza sau nu
@Paco: In primul rand Subscriu si eu la cele mentionate de colegii mei mai sus, cred ca in primul rand ar trebui sa te axezi pe suspensie, mecanica, motor apoi restul le poti face cu timpul.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Paco
Posts: 16
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
|
|
(11-03-2016, 23:10)heg3 Wrote: Succes in ceea ce ti-ai propus
Eu zic sa nu arunci banii pe faruri, am avut 2 randuri de faruri after-market pana acum, la ambele ramaneau spatii la imbinarea cu aripa, faceau condens, etc. Ultimele nu pareau chiar chinezarii(au venit cu masina), dar m-au enervat si mi-am luat stock. Parerea mea e sa nu le schimbi, sau daca chiar iei altele nu lua prostii dinalea cu 30 de dolari de pe ebay ca iti bati joc de masina. De mic mi s-a implementat principiul ca suntem prea saraci pentru a cumpara chestii ieftine si proaste, so... caut in primul rand sa fie bun.
Sent from my GT-I9505G using Tapatalk
|
Paco
Posts: 16
Threads: 2
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2015
|
|
(12-03-2016, 19:02)yulasinio Wrote: @Paco: In primul rand Subscriu si eu la cele mentionate de colegii mei mai sus, cred ca in primul rand ar trebui sa te axezi pe suspensie, mecanica, motor apoi restul le poti face cu timpul.
Pai asa o sa se si intample. Mai intai baza, apoi piticii
Sent from my GT-I9505G using Tapatalk
|
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Liviu zice ca ușile îl ajuta la vtm !
Hai cu pozele alea Paco
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
toyboy, cand te prind prin zona, iti prind capu la usi
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
magos
Posts: 448
Threads: 5
Thanks Received: 8 in 8 posts
Thanks Given: 40
Joined: Oct 2010
|
|
paco, avand in vedere ca am vandut farurile aftermarket la 2 luni dupa ce le-am pus... si am revenit la OEM... trage singur o concluzie cat de multumita am fost )
|
|