This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'92 Honda CRX Del Sol VTI (EG2) red



 
#1

Salutare,

"Noua" mea jucarie: Un del sol mic si rosu, fabricat in 1992.

Masina am luat-o in august de la Cluj, dupa o hotarare extraordinar de rapida, de vineri pe luni.

Am fost incantat de motorizarea VTI, de decapotarea electrica si de starea destul de buna per total a masinii.

Cand am luat-o masina se prezenta in felul urmator:

-body kit de o frumusete rara,
-jante R16 cu anvelope de Passat (205/55/r16), care la orice groapa sau curba muscau cu pofta de prin aripile interioare,
-catalizatorul gaurit cu bormasina fix in centru,
-o bucata de burlan pe post de toba finala,
-zero lumini in bord,
-murdara inauntru si slinoasa la propriu (geamurile unsuroase rau, au trebuit degresate),
-antena rupta,
-un minunat short shifter, da short frate,
-placute pe spate zero
-nu iesisem din judetul Cluj si deja aveam CHECK ENGINE aprins in bord
-parbrizul spart
-covorase cu floricele roz
-stergatoare zero (si pe drum ne-a plouat 400km in continu)
-un filtru NEsport in carcasa originala cu un sunet de oltcit defect
-curgea ulei si la motor si la baie
-burdufele la planetare rupte
-diverse bocaneli la trenul de rulare
-claxonul defect (aici va voi spune o poveste maximiana mai tarziu) pe cat de simplu si banal pare pe atat de complicat a devenit.
- la armare alarma clipea doar pe o parte

Pe lang lista de mai sus mai erau multe, DAR motorul functiona perfect, cutia la fel, si asta a fost cam tot ce m-a interesat la aceasta masina. Happy



Reply



 
#2

felicitari, masina ai luat-o de la colegul de forum, Isuuu. am stat in masina aia, intr-adevar shortshiftu ala e de speriat, nu as avea curaj sa mestec cu el in ture mari. masinuta nu arata chiar rau, tot ce avea e era fixable, bine ca nu ai luat-o ca mine, fara disc de ambreiaj.
ce detest eu la masina aia e hardtopul electric, care are o tona frate. are undeva la 60 kg din cate stiu eu. practic daca mergi cu pasager e ca si cand ai merge cu 3 oameni in masina.
hai cu aranjarea sa vedem si noi ceva Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

Bine ca merge ce e mai important la ea Icon_smile restul se repara.

Ai fost constient de probleme cand ai cumparat-o?

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#4

sa o stapaniti sanatosi Biggthumpup
vorba lui yula bine ca merge ce e important restul par a fi detalii, desi check engine-ul nu prea pare a fi. pana la urma de ce se aprinde/a?
usor usor o aduci la stare, spor!



Reply



 
#5

Da am fost constient. Nu se pune problema, toate s-au rezolvat.

Anul acesta mi-am propus sa o aduc pe linia de plutire si cred ca am si reusit.

Ce am facut pana acum la ea:

- revizie: ulei Motul 8100 5w40 + filtre aer, ulei, benzina
- distributie OEM, role, curea si pompa de apa
- schimbat antigel
- garnitura capac
- garnitura baie de ulei
- 2 simeringuri
- bujii
- baterie noua
- capete de bara stanga-dreapta
- pivot dreapta
- burdufe planetara (toate 4)
- pus ulei in cutie (era seceta acolo, cand am scos planetara ..... nimic)
- scos shortshifter - pus schimbator normat stock
- rulment stanga spate (cu tot cu butuc)
- placute spate
- toba finala stock noua
- indreptat o janta
- facut unghiurile
- reglat faruri
- stergatoare noi
- schimbat anvelopele "de Passat" cu dimensiunea buna pt del sol: 205/45 R16
- i-am luat si 4 jante de tabla R14 (sincer, nu stiu de ce Icon_smile) )

La partea electrica a fost mai dificil:

Claxonul dadea CHECK-ul, era montat fara releu, pe niste fire prea subtiri, care au generat scurt, au topit circuitul ..... si tot asa.

I-am refacut tot traseul, alimentare separata la baterie, cabluri cu rezistente pe ele, releu, claxon nou bitonal, si apoi tot circuitul pana in volan.

La alarma i-am facut o punte cu diode ca sa aprinda toate 6 semnalizarile, i-am facut sa mearga pana si led-ul din interior (care avea smulse firele din el).

Am demontat bordul si plansa centrala, pus o punga de becuri noi in locul celor arse. Am pus beculete normale, cu lumina aia alb-galbuie, nu m-am mai complicat cu LED-uri si chestii din astea white sensation Icon_smile

Facut mufa de antena la CDplayer, acum prind si posturi radio ... smecherie.

Voi cauta si cateva poze de postat dupa care am sa va povestesc de switch-ul magic de sub pres care imi schimba softurile din ECU Icon_smile)) Filmuletele de la dyno .... tre sa mai caut ca am destule pe aici Icon_smile



Reply



 
#6

o toba originala? da de ce? Icon_smile
aveam eu ce data jos de pe del sol, fujitsubo, o poti vedea la vanzari.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

(07-11-2012, 14:53)LIVIU_CTS Wrote: o toba originala? da de ce? Icon_smile
aveam eu ce data jos de pe del sol, fujitsubo, o poti vedea la vanzari.

Am vrut una noua stock, sa am o evacuare stock intreaga, acolo, pusa deoparte.

Pentru ca la Accord cand am dat jos evacuarea originala, am fost atat de berbec incat am pierdut-o, si dupa 2 ani cand sa vand evacuarea Greddy, m-am trezit ca n-am ce pune pe masina.

Plus ca si la CRX vreau sa ii iau o evacuare intreaga din motor pana la capat, cand va veni vremea. La Accord le-am pus intr-o ordine stupida, catback, header si la urma test pipe, am modificat suruburi, am rupt suruburi .... si vreau sa nu mai fac greselile pe care le-am facut atunci. O sa iau toate cele 3 piese, le asamblez de noi si le pun toate odata pe masina.

C a sa nu mai zic m-a si costat 220 RON cu tot cu TVA sigilata + 30 RON un tips ordinar Icon_smile



Reply



 
#8

Uite si anuntul ei de vanzare din vara, inca e pe forum Icon_smile) :

http://www.hondatalk.ro/Thread-Vand-Hond...l-VTI-1993



Reply



 
#9

Te simti bine dupa ce repari maruntisuri din astea. Cum ai aflat de claxon ca dadea check engine-ul?


Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#10

(07-11-2012, 21:20)yulasinio Wrote: Te simti bine dupa ce repari maruntisuri din astea. Cum ai aflat de claxon ca dadea check engine-ul?


Sent from my Slimed i9000

Pai la inceput am crezut eu ca-s nebun Happy

Eu nu abuzez claxonul, din contra il folosesc f rar, pana intr-o zi cand aveam in fata un boschetar beat pe mijlocul unei stradute inguste: si pac claxonez, hop CHECK .... prima data nu iau in seama, opresc motorul, repornesc CHECK-ul stins. Da nu-mi dadea pace gandul si claxonez iar, iar check. Iar reset, si cum aveam si draci, ii dau la masina un 2 asa la vreo 7000rpm si ii dau un claxon, si frate incepe sa ma smunceasca ca proasta de ziceai ca ii posedata. Repet manevra, talpa maxim, claxon si da-i intreruperi de ziceai ca se rupe in doua, dupa care a intrat intr-o protectie ceva ca nu mai tragea de niciun fel.

Si asa in 5 minute mi-am dat seama ca am un scurt care imi afecteaza aprinderea (initial am crezut ca alimentarea la pompa de benzina ... da era cam trasa de par).

A doua zi cand am vazut ca n-am releu pe circuit, si tensiune pe blocul motor la propriu, masurat cu aparatul de masura ..... i-am multumit celui de sus ca n-am luat foc Biggthumpup



Reply



 
#11

bai , cine stie pe mana cui a fost masina aia inainte....te si doare inima cand vezi ce ajung unele masini.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

Dar mult mai tare de atat am alta poveste.

Cand am desfacut interiorul (bord, plansa etc) pt schimba becuri si probelemele enumerate mai sus ce gasesc: Un Switch (ON/OFF) legat la 1 fir care intra in ECU.

Ce sa fie oare? Un soft ceva clar. Acu normal ca nici nu mai stiam daca era pe ON sau pe OFF cand lk-am descoperit, ca intai l-am frecat de 10 ori pana mi-am pus intrebarea ce este.

Si m-am dus cu ea la dyno. Oricum vroiam sa ii fac un dyno , asa de curiozitate sa vad ce cai mai are acasa stock.

Cu butonul pe OFF, harta stock a facut 162hp.

Cu butonul pe ON, harta XXX a facut 165hp, lipsa limitari de turatie, DAR cu o gaura de putere si cuplu pe la 5000rpm...

Acuma e greu de zis ce e cu harta aia, de cine e facuta, ce avea masina cand a fost facuta (poate o admisie, poate o evacuare ...) oricum am lasat-o pe OFF deocamdata.



Reply



 
#13

3 cai poti sa ai diferenta la test si de la un run la altul, cu aceeasi configuratie, poata ala nu face altceva decat scoate limitarea.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

(08-11-2012, 16:27)LIVIU_CTS Wrote: 3 cai poti sa ai diferenta la test si de la un run la altul, cu aceeasi configuratie, poata ala nu face altceva decat scoate limitarea.

Da, foarte adevarat, dar acolo gaura aia de la 5000rpm se simte si la condus, pt ca am incercat si cateva teste asa "la picior", are un fel de lag acolo. Oricum la ce tuninguri avea masina initial, sunt sigur ca e tot o porcarie si ce-i acolo .... n-are cum sa fie altfel Icon_smile

Adica dupa logica mea, un om care isi gaureste catalizatorul cu bormasina, isi pune o bucata de burlan pe post de finala, si multe altele, nu cred ca a dat bani pe un soft de calitate la o firma de renume Icon_smile)))



Reply



 
#15

Deschide ECU-ul sa vedem ce e inauntru. Nu se poate modifica ECU-ul stock asa ca trebuie sa aiba ceva aditional.


Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#16

(08-11-2012, 16:49)yulasinio Wrote: Deschide ECU-ul sa vedem ce e inauntru. Nu se poate modifica ECU-ul stock asa ca trebuie sa aiba ceva aditional.

Sent from my Slimed i9000

Am sa il scot intr-o zi cand is mai liber sa il pozam sa vedem ce e cu el.

PS: Nu sunt in stare sa pun poze, zi-mi si mie te rog cum fac. Cand dau pe browse add attachment imi zice ca nu e valida locatia ....



Reply



 
#17

probabil ca e vreun piggy back. macar sus trage mai bine cu chestia asta sau e doar asa ca sa fie?
cel mai safe e stoc daca nu stii ce-i cu el, cine stie ce afr si alte traznai or fi setate pe acolo



Reply



 
#18

Asta e mesajul de eroare de la atasament:

"The file upload failed. Please choose a valid file and try again. Error details: The attachment could not be found on the server."



Reply



 
#19

Nu stiu care e treaba cu atasamentele, poate e ceva dupa ce am mutat serverul. Am sa verific acasa si te anunt.

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.