Nu stiu cat de generatie noua este cutia asta. Din ce mi-a zis ala, este cutia clasica in 5 viteze. Sunt obișnuit sa conduc A/T ca am un coleg cu bmw 3ar si conduc masina aia regulat. Plastice, materiale...Sa-mi bag p.la daca am pus mana pe ele

)))) expres pt tine ma duc si o iau azi la pipait

))
Au reusit si ei sa schimbe catifeaua aia oribila de pe usi si cotiera si sa puna ceva rezistent la frecus. Acum e un material mai plastifiat ceva de genul.
Scaunele sunt mult mai confortabile, velurul este schimbat cu tapiterie din material textil, zic ei (sa-mi bag p.la daca stiu ce e). Pozitia la volan este inca f inalta, dar pt mine e ok. Nu iti freci curu' de asfalt ca in vw si stai cu gatul intins ca strutzul ca sa vezi strada in fata...
Vizibilitatea e ok. Tre sa ma obisnuiesc cu oglinzile astea ca au forma aia cocosata si tre sa ma benoclez bine cand schimb banda. Are oglinda interioara electrocroma si nu ma mai orbesc aia din spate ca la cea veche.
Am probat si ADS-ul. Pe Dynamic pe autostrada naspa, te cam topaie. Am nimerit o bucata de autostrada veche cu placi de beton si se simte ca este rigida. Nu cat sa urle rinichii, dar se simte. Eu am mers cu ea pe normal si e ok.
sistemul audio este ok. Zic ei 320W, dar nu mi se pare calitate fff buna. Daca il dau peste volum 30 se aude cam naspa. Oricum 30 e ffff mult si pana acolo se aude frumos, clar, bass. Subwoofer-ul este sub scaunul pasagerului.
Are incalzire in scaune (sezut si spatar pana la jumatate).
Am uitat cate ture aveam la 130 kmh, dar e liniste rau in masina. Daca esti singur si obosit, te ia somnul grupa mare

)))
Directia este hiiiiper moale comparativ cu cartul meu dizal. Este moale dar precisa, are bracajul mult mai strans decat la cel vechi si pot sa o strecor in garaj mult mai usor.
Desi este cu 35 cm mai lunga decat Civicul meu, in afara de parcari, nu am nici un stres. Camera de mers inapoi este dementiala. Vezi exact cat de departe esti de obstacol.
Credeam ca plecarea de pe loc este ca balega, dar am ramas placut surprins sa observ ca nu e asa. Daca bagi piciorul in ea, se ridica de bot ca la manuala...
Inca o chestie care imi place la nebunie si mi-ar fi placut sa o am si la Civciul vechi: rabateaza oglinzile si ridica geamurile automat la a doua apasare de buton. Invers, daca o deschizi si apesi a doua oara lung pe buton, deschide toate geamurile cat de mult vrei. Oglinzile raman rabatate. In momentul in care ai tras de manerul de la usa se deschid si oglinzile. Am buton separat pt portbagaj si dupa folosire se inchide automat. Portbagajul nu are deschidere electrica (rrrrrrrrr). Mai este o optiune, sa deschid doar usa soferului (ca in US). Apas a doua oara pe deschidere, se deschid toate usile.
M-am intins ca o placinta americana...
Daca imi mai aduc aminte detalii, mai scriu