This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

2015 Civic Tourer Lifestyle A/T



 
#1

Deci, cum spuneam, am luat azi noua masinuta.
Old story ends...
   

New story begins
Mai multe detalii si impresii dupa ce trece euforia...Deocamdata sunt high
Consumul afisat pe cei 150 km pana acasa: 7%. Si nu, nu am mers cu 90.
Poze:
[Image: 52bc3d15f828dc8e1289619abffede7f.jpg][Image: 65a0d5ddc9cc29222f8769c3c4645600.jpg][Image: ca29d0df03b1f645a8f1393d701de916.jpg][Image: 56529deffc9f16cf1cff539fd3beaa0a.jpg]

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk


Attached Files Thumbnail(s)
                   
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#2

Frumoasa, sa o stapaniti sanatosi!  Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#3

felicitari si s-o stapaniti sanatosi! nr e preferential, nu?



Add Thank You Reply



 
#4

Multumim.
Da, Tomi, este preferential

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#5

Heeei!!! Felicitari!
Sa fie intr-un ceas bun, Bogdan! Sa va bucurati de ea!
civic



Add Thank You Reply



 
#6

Multumesc mult, Vali!!!

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#7

(16-07-2016, 17:21)BogdanT Wrote: Multumim.
Da, Tomi, este preferential

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk

cum mi-a spus un amic (ambii '77) , bun an, si vinul a fost bun atunci Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

Si noi suntem ambii '77 Icon_wink

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#9

Zilele astea tre sa imi fac timp sa ma joc cu tableta vietii sa vad daca pot sa fac mirrorlink cu telefonul. Cu toate ca nu ma deranjeaza absolut deloc cu navi separat.

Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Add Thank You Reply



 
#10

S-o stăpâniți sănătoși și să faceți mai mulți kilometri cu ea decât cu cea veche.
Sunt curios de impresia ta privind materialele din interior în comparație cu modelul vechi.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#11

Multaaaaam fain, bulan!!!
Nu se compara cu modelul vechi. Cel vechi era caruta pe langa asta. E mult mai bine inchegata, insonoirozarea e mult mai buna, motorul nu se aude decat cand bag piciorul in ea. La cel vechi motorul se auzea incredibil de tare in habitaclu. Cutia automata este chizda. Nu se simte deloc cand schimba. Tre sa ma obisnuiesc la kick-down sa imping piciorul la fund sa retrogradeze ca lumea. Altfel, am padelele si schimb imediat. Cand retrogradez, motorul se trezeste si urla frumos tare. Ah si tre sa belesc ochii tot timpul pe vitezometru ca m-am trezit de cateva ori ca mergeam cu 70-80 in zona de 50 Icon_biggrin


Trimis de pe al meu LG-H815 folosind Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • yulasinio
Add Thank You Reply



 
#12

Te obișnuiești stai liniștit. Îmi place A/T, mai ales prin oraș, nu mai tot dai în ambreiaj. Acum a mea e numai cu 4tr și e cam nașpa la drum lung dar în rest foarte bună. A ta cred că e și mai și fiind de generație nouă.
Dar zi, materialele cum sunt? Plasticele?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

Nu stiu cat de generatie noua este cutia asta. Din ce mi-a zis ala, este cutia clasica in 5 viteze. Sunt obișnuit sa conduc A/T ca am un coleg cu bmw 3ar si conduc masina aia regulat. Plastice, materiale...Sa-mi bag p.la daca am pus mana pe ele Icon_smile)))) expres pt tine ma duc si o iau azi la pipaitIcon_smile))
Au reusit si ei sa schimbe catifeaua aia oribila de pe usi si cotiera si sa puna ceva rezistent la frecus. Acum e un material mai plastifiat ceva de genul.
Scaunele sunt mult mai confortabile, velurul este schimbat cu tapiterie din material textil, zic ei (sa-mi bag p.la daca stiu ce e). Pozitia la volan este inca f inalta, dar pt mine e ok. Nu iti freci curu' de asfalt ca in vw si stai cu gatul intins ca strutzul ca sa vezi strada in fata... 
Vizibilitatea e ok. Tre sa ma obisnuiesc cu oglinzile astea ca au forma aia cocosata si tre sa ma benoclez bine cand schimb banda. Are oglinda interioara electrocroma si nu ma mai orbesc aia din spate ca la cea veche.
Am probat si ADS-ul. Pe Dynamic pe autostrada naspa, te cam topaie. Am nimerit o bucata de autostrada veche cu placi de beton si se simte ca este rigida. Nu cat sa urle rinichii, dar se simte. Eu am mers cu ea pe normal si e ok.
sistemul audio este ok. Zic ei 320W, dar nu mi se pare calitate fff buna.  Daca il dau peste volum 30 se aude cam naspa. Oricum 30 e ffff mult si pana acolo se aude frumos, clar, bass. Subwoofer-ul este sub scaunul pasagerului. 
Are incalzire in scaune (sezut si spatar pana la jumatate).
Am uitat cate ture aveam la 130 kmh, dar e liniste rau in masina. Daca esti singur si obosit, te ia somnul grupa mare Icon_smile))) 
Directia este hiiiiper moale comparativ cu cartul meu dizal. Este moale dar precisa, are bracajul mult mai strans decat la cel vechi si pot sa o strecor in garaj mult mai usor.
Desi este cu 35 cm mai lunga decat Civicul meu, in afara de parcari, nu am nici un stres. Camera de mers inapoi este dementiala. Vezi exact cat de departe esti de obstacol.
Credeam ca plecarea de pe loc este ca balega, dar am ramas placut surprins sa observ ca nu e asa. Daca bagi piciorul in ea, se ridica de bot ca la manuala...
Inca o chestie care imi place la nebunie si mi-ar fi placut sa o am si la Civciul vechi: rabateaza oglinzile si ridica geamurile automat la a doua apasare de buton. Invers, daca o deschizi si apesi a doua oara lung pe buton, deschide toate geamurile cat de mult vrei. Oglinzile raman rabatate. In momentul in care ai tras de manerul de la usa se deschid si oglinzile. Am buton separat pt portbagaj si dupa folosire se inchide automat. Portbagajul nu are deschidere electrica (rrrrrrrrr). Mai este o optiune, sa deschid doar usa soferului (ca in US). Apas a doua oara pe deschidere, se deschid toate usile.
M-am intins ca o placinta americana...
Daca imi mai aduc aminte detalii, mai scriu Icon_razz
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • Wagner
Add Thank You Reply



 
#14

clar o imbunatatire fata de modelul vechi Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#15

Felicitari pentru achizitie!
Sa o alergati sanatosi si fara probleme!
Cum sta cu farurile pe timp de noapte?
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.