This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

1999 Honda Deauville NT650V



 
#1

Data fiind iminenta unor ture lungi prin tara si in afara ei, s-a alaturat familiei animalul din titlu. A patra, ca sa fiu exact. Adica nu mai am unde sa le parchez pe toate, motiv pentru care VFR-ul si BMW-ul sunt in cautare de noi stapani, dar asta-i alta poveste.

E din '99, in stare exceptional de buna si am ales-o datorita dotarii cu genti laterale mari din fabrica (lucru extrem de rar), a franelor mai dure decat cele de pe varianta 2000 si a designului, care e mai atragator decat al modelului 2007.

Prima impresie este ca ar fi mult mai usoara decat scrie in acte, dar e total lipsita de umph. Te duce din A in B fara niciun pic de... nimic. Dupa cum spuneam: ideala de mancat mii de km.

Momentan o paste o revizie facuta la fiecare saiba, niste upgrade-uri de touring (priza USB, mansoane incalzite, GPS bracket, voltmetru digital) si, probabil, o vopsire integrala, ca sa reimprospatam culoarea originala.

Pe viitor ii voi cauta un parbriz mai inalt si setul de genti laterale mici, ca sa ma pot strecura prin trafic.

Pozele sunt pe vine.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#2

Si imaginile promise Icon_smile
               


Sent from my iPhone using Tapatalk


Attached Files Thumbnail(s)
   
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#3

nice, sa strabati cat mai multi km cu ea Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#4

Exact ce trebe, sa te poarte sanatos si fara peripetii.



Add Thank You Reply



 
#5

Felicitari si multi km impreuna! Pare confortabila pentru drum lung. Intr-una de-asta as merge si eu...Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#6

Sa te bucuri de ea Andrei si fara evenimente neplacute.



Add Thank You Reply



 
#7

Sa ai/aveti parte de ea si la cati mai multi km fara incidente 2thumbs
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#8

Multam de urari!


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#9

S-o stăpânești sănătos!



Add Thank You Reply



 
#10

Asfalt uscat!
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#11

Sa o călăriți sănătos nenea webo Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#12

Multam, fetele!
Aseara am lasat-o la garaj, cu instructiuni clare sa fie consultata ginecologic de polipi in gat. Cateva zile imi plimb cucu' pe beamveu. Toata lumea de la garaj era atat de incantata de noua mobra, incat ziceai ca le-am adus vreun GoldWing Icon_smile

Poze la odihna langa sor-sa, pusa spre adoptie
       


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#13

S-a schimbat anvelopa fata si, in cei aproape 3000km acumulati pana acum, am facut o pana a prostului si am reusit s-o dau pe jos. In parcare, de pe cric, evident.

I-am tot strans diverse maruntisuri pentru touring, dar inca nu m-am invrednicit s-o duc la cosmetizat. Mai trebuie sa-i schimb si rulmentii din fata (jug si, poate, roata), ca se cam aud zgomote. In rest... boooring as hell Icon_smile

Cred ca am sa-i aduc o noua colega de parcare. Probabil ceva supermoto, ca am evaluat prioritatile si supersport am la dispozitie oricand vreau pe circuit, deci nu are sens sa iau un 600RR. Ramane de vazut intr-o saptamana, maxim doua, in functie de ce gasesc pe piata.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#14

Asfalt uscat.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

Multam!

Sunt slabe sanse ca urmatoarea achizitie sa fie tot Honda, pentru ca la capitolul supermoto s-au cam ferit. Pusesem ochii pe o Aprilia SXV 550, da' e prea multa bataie de cap intretinerea. Apoi am zis KTM LC4, da' nu sunt monumente de fiabilitate (galetuse de suruburi, dupa cum zice mecanicu'). Acu' batalia se da intre Suzuki DRZ 400 (cam mic si carburatie, dar foarte usor), BMW G650 Xmoto (cam scump, nu crapa de fiabilitate, dar nici nu-i vreun gunoi, arata bine si e foarte usor) si Yamaha XT660X (extrem de fiabila, dar obeza).

Nu prea vreau ceva sub 400cmc (n-as prea vrea nici sub 550, da' DRZ-ul ala prea e ce trebuie) si m-ar incanta sa fie injectie, avand in vedere ca eu sunt nebunu' ala pe care-l vezi pe doua roti in trafic la -1C in februarie Icon_smile


Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.