19-05-2015, 15:39 (This post was last modified: 19-05-2015, 15:51 by w33bb0.)
Data fiind iminenta unor ture lungi prin tara si in afara ei, s-a alaturat familiei animalul din titlu. A patra, ca sa fiu exact. Adica nu mai am unde sa le parchez pe toate, motiv pentru care VFR-ul si BMW-ul sunt in cautare de noi stapani, dar asta-i alta poveste.
E din '99, in stare exceptional de buna si am ales-o datorita dotarii cu genti laterale mari din fabrica (lucru extrem de rar), a franelor mai dure decat cele de pe varianta 2000 si a designului, care e mai atragator decat al modelului 2007.
Prima impresie este ca ar fi mult mai usoara decat scrie in acte, dar e total lipsita de umph. Te duce din A in B fara niciun pic de... nimic. Dupa cum spuneam: ideala de mancat mii de km.
Momentan o paste o revizie facuta la fiecare saiba, niste upgrade-uri de touring (priza USB, mansoane incalzite, GPS bracket, voltmetru digital) si, probabil, o vopsire integrala, ca sa reimprospatam culoarea originala.
Pe viitor ii voi cauta un parbriz mai inalt si setul de genti laterale mici, ca sa ma pot strecura prin trafic.
Pozele sunt pe vine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
Multam, fetele!
Aseara am lasat-o la garaj, cu instructiuni clare sa fie consultata ginecologic de polipi in gat. Cateva zile imi plimb cucu' pe beamveu. Toata lumea de la garaj era atat de incantata de noua mobra, incat ziceai ca le-am adus vreun GoldWing
Poze la odihna langa sor-sa, pusa spre adoptie
Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
S-a schimbat anvelopa fata si, in cei aproape 3000km acumulati pana acum, am facut o pana a prostului si am reusit s-o dau pe jos. In parcare, de pe cric, evident.
I-am tot strans diverse maruntisuri pentru touring, dar inca nu m-am invrednicit s-o duc la cosmetizat. Mai trebuie sa-i schimb si rulmentii din fata (jug si, poate, roata), ca se cam aud zgomote. In rest... boooring as hell
Cred ca am sa-i aduc o noua colega de parcare. Probabil ceva supermoto, ca am evaluat prioritatile si supersport am la dispozitie oricand vreau pe circuit, deci nu are sens sa iau un 600RR. Ramane de vazut intr-o saptamana, maxim doua, in functie de ce gasesc pe piata.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!
Sunt slabe sanse ca urmatoarea achizitie sa fie tot Honda, pentru ca la capitolul supermoto s-au cam ferit. Pusesem ochii pe o Aprilia SXV 550, da' e prea multa bataie de cap intretinerea. Apoi am zis KTM LC4, da' nu sunt monumente de fiabilitate (galetuse de suruburi, dupa cum zice mecanicu'). Acu' batalia se da intre Suzuki DRZ 400 (cam mic si carburatie, dar foarte usor), BMW G650 Xmoto (cam scump, nu crapa de fiabilitate, dar nici nu-i vreun gunoi, arata bine si e foarte usor) si Yamaha XT660X (extrem de fiabila, dar obeza).
Nu prea vreau ceva sub 400cmc (n-as prea vrea nici sub 550, da' DRZ-ul ala prea e ce trebuie) si m-ar incanta sa fie injectie, avand in vedere ca eu sunt nebunu' ala pe care-l vezi pe doua roti in trafic la -1C in februarie
Sent from my iPhone using Tapatalk
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t 2003 VFR800 Interceptor 1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!