multumesc pentru urari
kinky, de la asko sunt precis primul care are masina, desi nu sunt singurul, mai au inca doi clienti care au cumparat masina pana sa o vada live
bogdan, n-are de ce sa ma fi speriat pretul, mi se pare o masina corecta in banii ei. intr-adevar, daca n-as fi fost client de Honda cred ca pretul m-ar fi speriat, as fi luat un santa fe(cel nou) sau as mai fi pus bani si ma duceam spre xc60, x3, etc. dar ma astept de la masina sa ma trateze cum m-au tratat si celelalte doua pana acum
am avut si eu dubiul asta, in principal din cauza diferentei de pret intre ele. ce a rezultat, ai vazut singur .
ce m-a determinta sa iau modelul nou: diferenta la revanzare(una e sa vinzi modelul nou din 2012 si alta e cel vechi. cred ca tu ar fi trebuit sa vezi ca un accord cu din 2008 are un pret mai mare decat cl acelasi an), noul sistem de tractiune integrala(desi n-am prea gasit mare lucru despre el la americani, din ce am gasit se pare ca e de bine), diferenta de dotari dintre echiparile similare(la mine, fiind executive, diferenta e destul de consistenta, banuiesc ca si la echiparile celelalte exista diferente)
01-11-2012, 15:20 (This post was last modified: 01-11-2012, 19:19 by yulasinio.)
gata, am luat-o
ce imi place:
- calitatea interiorului.
- pozitia la volan. desi destul de inalta, datorita oglinzilor asferice si a vizibilitatii excelente, cam vezi tot ce se intampla de jur imprejur.
- insonorizarea. la relanti motorul nu se aude mai deloc, trebuie sa fii atent ca sa il auzi. in mers zogomotul provine in principal de la trenul de rulare(cauciucuri) si putin de la plafonul panoramic. mai vedem si pe la 130-140, eu am atins maxim 120
- consumul. un 7 pentru un motor nou, cutie automata si aproape 2 tone mi se pare destul de bine. stilul de mers a fost cam asa: pe centura, asko-chitila coloana, chitila-pantelimon pe 2 benzi intre 90 si 120(in medie 100 as zice eu).
- i-mid. pentru maniaci asa ca mine prezinta destul de multe informatii: sus postul de radio, in mijlocul consumul mediu si autonomia, jos ceasul. combinat cu partea de informatii de pe cadranul de bord, unde poti seta alta informatie, nu prea mai ai nevoie sa te plimbi prin computerul de bord. poti umbla in el(i-mid) si in mers, din cate stiu eu la civic nu se poate.
- confortul masinii in general. desi e un suv, se conduce mai mult ca o masina normala. bine, nici nu am tras de ea, dar cel putin pot sa spub ca e un cruiser excelent.
ce nu-mi place(exista si asa ceva ):
- lungimea sezutului scaunelor. cam scurte dupa gustul meu, dar m-am obisnuit deja de la masinile anterioare, asa le face Honda.