This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

'11 Honda Civic FN4



 
#1

Hello, guys.

Acum, ca sunt posesor de Honda, am zis sa ii fac masinii si un topic de prezentare.

E un Civic Type S Sport FN4 din 2011 care a facut pana acum 41k km. Masina e OK, cu mici imperfectiuni la exterior, insa cu un interior perfect. Totul stock pe ea deocamdata, mai putin unitatea de redare 2DIN.

So far, so good - sta super pe drum, imi place directia rapida, dar mi se pare cam lenesa - nu ar fi stricat un 1.8 in locul 1.4-ului de 100CP de pe ea.

Mai am in plan in perioada urmatoare:
1. Schimbare stop stanga (e crapat si aburit in interior)
2. Schimbare ornament aripa fata-dreapta (proprietarul anterior a lovit un caine si s-a dus naibii ornamentul)
3. Activare DRL (apropo - se poate face chestia asta din soft?)
4. Supercharger (merita investitia?  Icon_biggrin ) 

Tare mi-ar placea sa aflu mai multe despre masina + motorizare - spre deosebire de BMW, mi se pare mult mai dificil sa gasesc info relevante pentru Honda, for some reason.


Attached Files Thumbnail(s)
                       
   



Reply



 
#2

cand m-am apucat de citit ma tot intrebam ce-o fi ala FN4 Icon_smile) nu stiu ce-a fost in mintea lor sa puna un 1.4 si sa-i mai zica si type-s Icon_smile
superghargerul pe 1.4 e o gluma buna, dar la ce supercharger te-ai gandit?
Icon_smile gluma gluma, dar masinuta e frumoasa , sa ai noroc de ea.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#3

De ce zici asta?

Surely, cu ceva compresor cu racire pasiva care face un 0.4-0.5 bar mai pot sa scot vreo 30-40CP in plus si ceva extra cuplu - ceea ce ar fi un jump de 30-40% in putere pentru mine Icon_smile)

Am vazut ca sunt mai multe kit-uri pe net pt supercharger, dar deocamdata testez incetut apele.

Btw - stii daca pot sa activez luminile de zi (DRL) din soft? In bord am indicator de DRL pe langa cele de faza lunga / scurta. Ma gandesc ca ar functiona faza lunga la 30-40% din intensitate, nu? Stiu ca pentru pietele Nordice e obligatoriu si de asta ma gandesc ca poate se poate activa si la a mea.

Also, exista un soft dedicat Honda cu care poti sa te joci cu masina prin OBD II (e.g. la BMW au INPA, BMW Scanner, etc.; la VW au VCDS.....)?



Reply



 
#4

La ce investitie trebuie sa faci in compresor, ECU, anexe nu cred ca se merita. La banii aia mai bine inlocuiesti motorul sau masina.

Pori sa iei un modul OBDII bluetooth si sa-ti conectezi telefonul la el dar nu te astepta la prea multe.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#5

nu stiu unde ai vazut tu kituri de supercharger pt FN. singurul FN/FK 1.8 cu supercharger din cate stiu eu e al meu Icon_smile
eu am luat kitul pt US si l-am implementat pe hachback si ste doar pt R18a si K20, nu pt motoarele de 1.4
pt 30-40 cai faci swap de R18a2 ca sunt destule deja la dezmembrat.
treaba cu DRL nu m-a pasionat, cand plec pun pozitiile sau pun lumina de drum in f de conditii sau de drumul pe care circul. nu vreau sa devin o leguma careia sa i se aprinda toate automat Icon_biggrin
nu prea ai soft care sa lucreze cu motorul tau. de ex pt motoarele de 1.8 pt a folosi hondata a trebuit sa pun ecu de stat, dar intrbarea e: ce vrei sa faci cu softul, te rpicepi la mapari? Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#6

Voiam un soft prin care sa pot accesa functii 'ascunse' ale masinii, care tin de confort: DRL, blocarea usilor la plecarea de pe loc, aprinderea farurilor la deblocare (i.e. leaving home), etc.

Mapari, eu? No senor Icon_biggrin - am avut tentative la BMW, in sensul ca am deschis log-ul de la ECU si era plin de cod hexadecimal. Evident ca am ramas interzis.

Deci, DRL - poate-se sau nu poate-se? Care e verdictul? Le dau un telefon celor de la stealership?

Btw, ca fapt divers: Sun la Asko si la Carpati in Bucuresti sa ii intreb de ornamentul ala nenorocit pentru aripa dreapta-fata: Cu tot cu montaj: ca. 550 RON. Ha. Ha. Ha.



Reply



 
#7

Nu stiu daca se poate ceea ce vrei tu sa faci, @Tomi poate are idee si te poate ajuta.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#8

Din experiente anterioare la Honda nu prea poti face nimic din ECU, cum e la germane, dar nu sunt 100% sigur ca se aplica si la modelul tau.



Reply



 
#9

ornamentul ala e cam 100 euro pe original. restul e manopera.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

Exista ornament din ala si AM? Intr-adevar de la stealership e vreo 100 Euro ornamentul, ceea ce mi se pare stupefiant.



Reply



 
#11

nu cred ca este am. ai grija d eoglinzi ca sunt cam 250 Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#12

Mda - stiu. Am patit-o cu oglinda din stanga care a refuzat sa mai revina la pozitia initiala dupa rabatare. Am fortat-o putin fata-spate dupa care a revenit la pozitia normala in cele din urma.

M-am informat despre problema si am crezut ca e SOD-ul, asa ca am luat 2 varistori din aia cu 1.9 RON bucata si cand am desfacut oglinda, ce sa vezi, nu avea varistor pe SOD. Asa ca i-am administrat niste doze zdravene de WD 40 direct in motor, ca deh, WD 40 e "leacu' la toate bubele" si acum se rabateaza cum trebuie, dar agata de doua ori pe drum si horcaie nasol.

Ergo, 2 intrebari:
1. Poate sa fie SOD-ul de vina pentru agatarile alea / pentru refuzul oglinzii de a se misca?
2. Daca e motorul cu buba, pot sa il schimb doar pe el? Se strica des?



Reply



 
#13

ce reprezinta abrevierea, nu stiu. o buba stiu ca e releul care e parca fix in oglinda. mie a inceput sa se rabateze din ce in ce mai lent si incomplet, cica aia e manifestarea. acum o schimb pe asigurarea idiotului care a venit peste mine.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#14

Pai releul ori deschide ori nu. De ce ar face numai pe jumate.
Daca merge greu eu as zice ca e de la mecanismul de glisare/motor.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

bai, asa au zis aia de la honda. rabatarea a inceput sa fie din ce in ce mai lenta iar distanta de deplasare mai scurta, treptat, in timp, ca si cand ar avea alimentare insuficienta. daca o ajutam cu mana, mergea complet si in viteza corecta.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#16

Releul e acolo pentru a controla un curent mare, e un intrerupator. Ori e deschis ori e inchis, nu merge pe jumatate.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#17

stiu ce face releu, eu am spus doar ce au zis aia de la service. o sa aprofundez cand o sa pun oglinda noua. o sa testez pe cea veche sa vad care e problema.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#18

Incercand sa repar releul (@LIVIU_CTS: numit si SOD = Shut Off Device Icon_smile ), am descoperit ca nu are varistor vizibil deasupra. Drept urmare, preupun ca e ingropat pe undeva prin releu respectivul varistor pe care trebuie sa il inlocuiesc. Are sens sa incerc sa repar releul in conditiile astea? Daca nu dau de varistor? Icon_smile

Am intrebat la Honda Carpati si un releu nou e vreo 200 RON cu tot cu TVA.



Reply



 
#19

Merge reparat, am vazut ca lumea scobeste siliconul acela (sau ce o fi) si apoi pune altul in loc.



Reply



 
#20

e o filmare cred ca pe youtube. cauta si vezi acolo cum se face.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2025 - All Rights Reserved.