12-11-2010, 22:23 (This post was last modified: 12-11-2010, 22:31 by BogdanT.)
Hai sa incep si eu un nou thread...Poate unii deja o stiu, altii nu
Masina e din 2007, eu am luat-o in Iulie 2009 si de atunci suntem prieteni buni.
Are echiparea Sport si in plus mai are pachetul Grand Prix: grila, praguri si eleron.
Acum avem ~24000 km fara nici un fel de problema. Nu scartaie, nu troncane, nu bate nimic la ea. De vina cred ca sunt si drumurile astea Vb aia, apa, paie si bataie.
Luna trecuta am inmatriculat-o in Germania ca sa fie mai safe. Nu a fost motivul principal, mai sunt si altele (am scris in alt topic)
Poze mai jos...
12-11-2010, 22:41 (This post was last modified: 12-11-2010, 22:43 by BogdanT.)
Acu' vazui si eu ca am 3 numere diferite in 4 poze LOL...
Doljanca e acum bavareza
Frunzele alea sunt lipite cu Superglue ca e mai sexoasa asa ) Acolo eram intr-o "parcare" undeva prin Germania. Stratul de frunze era pana la glezne. Daca as fi avut un aparat profi ar fi iesit dementiale pozele cu multitudinea de culori la frunze...
Am vazut cateva poze foarte frumoase pe ITR-DC2.com in peisaje din astea de toamna si m-a batut si pe mine gandul sa ies la o sesiune de pozat dar din pacate vreme a a fost de cacao in ultime saptamani.
Nu ma gandesc sa ii fac upgrade-uri pt ca am alte prioritati mai stresante si presante. Se misca destul de bine asa cum e si daca ma apuc de upgrade-uri tre' sa bag ceva bani...Sincer nu am nevoie de cuplu mai mare, viteza mai mare, etc. Consumul este super bun, nerv are la depasiri, viteza maxima la fel. Pe ultimi 1100 km am un consum mediu de 5.6% in conditiile in care merg numai cu caldura pornita (la noi deja a trecut de cateva ori termometrul sub 0).
15-11-2010, 16:30 (This post was last modified: 15-11-2010, 17:06 by yulasinio.)
Mdeh...ata ete. Asta-i consumul Am de facut cam 50 km pe zi pana la serv si inapoi din care cam 35 sunt pe DN. Daca e liber merg lejer cu 120, daca prind camioane si/sau adormiti pe strada merg cu 70. Cand merg cu 70 am consum de belesc eu ochii mari la el Normal ca ma bucura, dar ma plictisesc de moarte si ma ia si somnul
Pai ma refer la un chiptuning. Te costa cateva (putine) sute de euro, iar castigul este semnificativ. Spre deosebire de cazul aspiratelor, unde te costa tot cateva sute de euro, dar senzatiile nu sunt pe masura daca nu ai alte modificari pe masina.
Ce-i drept, s-ar putea sa investesti in ambreiaj ceva mai des decat ai face-o in mod normal, insa, plusul de performanta se simte
15-11-2010, 22:11 (This post was last modified: 15-11-2010, 22:13 by BogdanT.)
La asta ma gandisem si eu anul trecut, dar am lasat-o balta. Daca i-as face un chiptuning si as duce-o pe la 170 cai si un cuplu si mai nesimtit, nu s-ar mai atinge nevasta-mea de masina in veci. Si asa nu a condus-o niciodata pt ca ii este frica, este prea violenta la plecarile de pe loc, prea finuta, etc...Tre' sa ma duc sa ii caut o scoala de soferi sa faca si ea cateva ore pe o masina mai acatarii decat Dacia pe care a facut ea scoala ) Abia dupa aia sa o scot pe strasse la plimbare M-ar ajuta fff mult daca ar conduce si ea cand venim in Ro ca dupa atatia km simt ca fac catzei...
Ma gandisem la un moment dat sa ii pun un kit sport pe ea, dar cand a auzit consoarta cat costa a facut o mecla de mi-a pierit pofta de upgrade-uri.
Ce bine arata masina cu eleronul montat, a mea parca e incompleta fara el. Daca o mai am la primvara, asta va fi prima modificare pe noul an...
Sa ai diesel si sa nu-i faci soft mi se pare un sacrilegiu Singurul motiv pt care as fi ales vreodata 2.2-ul ar fi fost castigul ala foarte usor de putere.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
Daca ii fac chiptuning tre sa ii pun si un ambreiaj mai preformant sa nu am probleme...Deci una e legata de alta. Nu stiu ce alte componente mai trebuie schimbate, bla bla bla
Din fericire, masina mea a fost echipata cu eleronul si grila. Daca nu le avea le puneam eu pt ca grila standard de plastic chiar nu imi place. Sunt cam scumpe dar look-ul e mult mai misto decat standard
Nu inteleg de ce trebuie schimbat ambreiaju daca schimbi harta la diesel, nu ca iti da cumva vreo 300NM in plus :icon_confused:
Da grila aia neagra in fata face toti banii, conceptul Civic prezentat de Honda arata bine cu oglinda aia acolo dar cand au pus-o in serie
Pai nu e obligatoriu sa-l schimbi imediat, man. Doar ca se va uza mai repede decat spune Honda ca ar trebui sa se uzeze, in aceleasi conditii de mers. Nici n-am zis ca e obligatoriu sa-l schimbi, ci doar ca o sa-l schimbi ceva mai des.
Referitor la grila, da, sunt de acord si intentionez sa fac si eu mutarea. Pana acum am investit numai in upgrade-uri care se SIMT pe masina, dar urmeaza si cate ceva vizual curand
cu sticla intre faruri e ca un ciclop, cu negru da contrast si iese forma farurilor mai bine in evidenta, e mai agresiva. si mie mi-ar place una fn2 sai fn1 facelift insa mai sunt upgrade-uri performance de pus..