This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

´90 HONDA CRX 1.6I 16V RED (ED9)



 

Pregatiri pentru la anu.


Attached Files Thumbnail(s)
                   



Add Thank You Reply



 

cu gumele alea nu esti chiar pregatit Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 

Plec și eu mai incet de pe loc și sper sa compense pe final. Dimensiunea asta este echivalentă cu un final drive de 4.88

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

echivalenta cu final drive-ul e la vitezele maxime dezvoltate in treapta, dar altfel dpdv acceleratie mai buna nu cred ca, castigi ceva. Nu-mi dau seama daca combinatia asta e semnificativ mai usoara de cat cea standard sau chiar dimpotriva, mai grea.

O sa ai mai multa aderenta la plecare si pe viraje, insa modelul asta de gume s-a dovedit a fi ok pentru linie dreapta, insa pe circuit nu prea fac fata avand si peretii moi. Tu pentru drag te pregatesti?



Add Thank You Reply



 

vad ca da eroare la editare, dar ma gandeam ca, cu un final drive invarti rorile mai repede si daca roata e mai mica, atunci si ea ar trebui sa faca o rotatie mai rapid. Deci teoretic ar trebui sa accelerezi mai repede Icon_razz ... sa ne zici cum se simte diferenta Icon_smile
La mine s-a simtit cuplul mult mai bine, dupa schimbarea fd-ului se simte ca un mic diesel.



Add Thank You Reply



 

Și eu am pus FD de 4.44 pe lângă cel stock de 3.88 e diferența mare. Merg prin oraș cu treapta a 5-a cu anvelope 205/50/15.
Rapoartele se schimbă și în funcție de circumferință anvelopelor vezi graficul atașat. Mi-am luat doar două roți pe care le voi monta la fata locului, pe pistă la Drag racing iar pe spate o să caut două jante pe 13 cu anvelope înguste și înalte umflate maxim pentru o frecare cât mai mică.
Cu acest seting voi da jos și câteva kg bune la roată. Aproximativ 1kg per rota față și probabil 2kg per roată spate.
Important este sa reușesc să trec pe OBD1 până atunci.

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

Fd de 4.4 su p7 le de sohc cele de dohc îs 4.2 cum am eu pe dric.
Tre sa simți ceva in plus niște jante sub 5kg mergeau acolo dar îs ok și alea Icon_wink



Add Thank You Reply



 

Eu am pus FD de pe EG3 (SOHC) in cutia mea L3 (DOHC) cu cablu și LSD de la MFactory cu rulmenti noi Koyo daca va mai aduceți aminte. A trecut ceva vreme de atunci, sincroanele agata puțin când îi dau capeți dar nu-i bai.

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Add Thank You Reply



 

Merje Icon_wink



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2018 - All Rights Reserved.