LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Și eu am pus FD de 4.44 pe lângă cel stock de 3.88 e diferența mare. Merg prin oraș cu treapta a 5-a cu anvelope 205/50/15.
Rapoartele se schimbă și în funcție de circumferință anvelopelor vezi graficul atașat. Mi-am luat doar două roți pe care le voi monta la fata locului, pe pistă la Drag racing iar pe spate o să caut două jante pe 13 cu anvelope înguste și înalte umflate maxim pentru o frecare cât mai mică.
Cu acest seting voi da jos și câteva kg bune la roată. Aproximativ 1kg per rota față și probabil 2kg per roată spate.
Important este sa reușesc să trec pe OBD1 până atunci.
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Fd de 4.4 su p7 le de sohc cele de dohc îs 4.2 cum am eu pe dric.
Tre sa simți ceva in plus niște jante sub 5kg mergeau acolo dar îs ok și alea
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Eu am pus FD de pe EG3 (SOHC) in cutia mea L3 (DOHC) cu cablu și LSD de la MFactory cu rulmenti noi Koyo daca va mai aduceți aminte. A trecut ceva vreme de atunci, sincroanele agata puțin când îi dau capeți dar nu-i bai.
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Merje
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Am o nelămurire cu cât strâng garnitura de chiulasa la D16Z5.
Garnitura stock (nemetalică) se strânge în doi pași la 30 apoi la 66 Nm.
Eu pun o garnitura metalică de la Cometic cu prezoane ARP iar compresia nu mai este 9.5:1 ci undeva pe la 11.25:1.
Din cate m-am documentat eu in cazul asta trebuie sa adaug o a 3-a strângere finala la 80 Nm.
Va rog să-mi confirmați dacă știe careva!
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Iar pe documentația de la prezoane scrie că trebuie să strâng în trei pași egali până în 108 Nm (80 ft lbs) ceea ce mi se pare cam mult.
Trebuie sa mai adaug că prezoanele sunt de K20 dar vin perfect pe D16Z5.
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Personal nu m-as lua dupa ce scrie pe instructiunile de la bolturi daca nu sunt pentru motorul tau.
Din ce apare pe net pentru bolturi ARP pe seria D se strange in 3 pasi:
Cylinder Heads...All D ARP Studs
Step 1......15ft lbs - 20Nm
Step 2......30ft lbs - 40Nm
Step 3......62ft lbs - 84Nm
Daca nu gasesti nimic concret eu as merge pe 20-40-80 la configuratia ta.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
• LauX_LauX_LauX
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
și eu zic același lucru ! strânge la spec ul șuruburilor ARP pentru motorul tau !
|
The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
• LauX_LauX_LauX
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
De ce, pentru comfort?
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Da, o fac de Duminică...
In loc de KW am pus KYB Ultra SR.
Urmează și tobele încurând!
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Mă gândeam că folosești salonul pentru Duminica și o păstrezi asta Race mode
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
e greu cu Race mode și bebelani !
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Trecem așa incet de la Racing la Street...
Sedanul e de toată ziua fac cu el 300km cu duar 60Ron mixt.
A pus careva o valva by pass in loc catalizator ?
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
16-03-2020, 08:25
(This post was last modified: 16-03-2020, 08:26 by LauX_LauX_LauX.)
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
accelerator de gaze...n-am auzit !
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Am mai pus o tobă de mijloc și a crescut destul de mult cuplul in ture joase și medii in schimb sus in ture e tot zgomotoasă dar asta din cauza finalei Skunk2.
- 10 db cu toba de mijloc (+ 10 Nm upgrade);
- 10 db cu filtrul de aier OEM (- 10 CP downgrade).
Valorile sunt stimabile !
Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
30-11-2021, 17:16
(This post was last modified: 30-11-2021, 17:18 by LauX_LauX_LauX.)
|
yulasinio
Posts: 11,844
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ce ție și cu înaintarea asta în vârstă, acum câțiva ani nu știam ce să mai dăm jos de pe ele acum le punem înapoi, antifonăm etc.
Greu e acuma cu piesele, din ce în ce mai rare iar prețul tot crescător. Mi-am setat niște filtre de căutare pentru piese second dar până acum nu am găsit nimic de ce să am nevoie.
Arată foarte bine să te bucuri de ea în continuare
Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
Toyboy
Posts: 2,828
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
i-ai dat cu vaselina acu o bagi la păstrat
|
|