This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

´90 HONDA CRX 1.6I 16V RED (ED9)



 

Și eu am pus FD de 4.44 pe lângă cel stock de 3.88 e diferența mare. Merg prin oraș cu treapta a 5-a cu anvelope 205/50/15.
Rapoartele se schimbă și în funcție de circumferință anvelopelor vezi graficul atașat. Mi-am luat doar două roți pe care le voi monta la fata locului, pe pistă la Drag racing iar pe spate o să caut două jante pe 13 cu anvelope înguste și înalte umflate maxim pentru o frecare cât mai mică.
Cu acest seting voi da jos și câteva kg bune la roată. Aproximativ 1kg per rota față și probabil 2kg per roată spate.
Important este sa reușesc să trec pe OBD1 până atunci.

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Reply



 

Fd de 4.4 su p7 le de sohc cele de dohc îs 4.2 cum am eu pe dric.
Tre sa simți ceva in plus niște jante sub 5kg mergeau acolo dar îs ok și alea Icon_wink



Reply



 

Eu am pus FD de pe EG3 (SOHC) in cutia mea L3 (DOHC) cu cablu și LSD de la MFactory cu rulmenti noi Koyo daca va mai aduceți aminte. A trecut ceva vreme de atunci, sincroanele agata puțin când îi dau capeți dar nu-i bai.

Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk



Reply



 

Merje Icon_wink



Reply



 

Am o nelămurire cu cât strâng garnitura de chiulasa la D16Z5.
Garnitura stock (nemetalică) se strânge în doi pași la 30 apoi la 66 Nm.
Eu pun o garnitura metalică de la Cometic cu prezoane ARP iar compresia nu mai este 9.5:1 ci undeva pe la 11.25:1.
Din cate m-am documentat eu in cazul asta trebuie sa adaug o a 3-a strângere finala la 80 Nm.

Va rog să-mi confirmați dacă știe careva![Image: 9116181b415371ed0fed51c314fafc91.jpg][Image: 18d95df39551c99460222e4cc9f6423f.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Iar pe documentația de la prezoane scrie că trebuie să strâng în trei pași egali până în 108 Nm (80 ft lbs) ceea ce mi se pare cam mult.
Trebuie sa mai adaug că prezoanele sunt de K20 dar vin perfect pe D16Z5.[Image: ee219984d55323b67b9d23b0fabc8ec0.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Personal nu m-as lua dupa ce scrie pe instructiunile de la bolturi daca nu sunt pentru motorul tau.
Din ce apare pe net pentru bolturi ARP pe seria D se strange in 3 pasi:
Cylinder Heads...All D ARP Studs
Step 1......15ft lbs - 20Nm
Step 2......30ft lbs - 40Nm
Step 3......62ft lbs - 84Nm

Daca nu gasesti nimic concret eu as merge pe 20-40-80 la configuratia ta.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
  • LauX_LauX_LauX
Reply



 

și eu zic același lucru ! strânge la spec ul șuruburilor ARP pentru motorul tau !



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • LauX_LauX_LauX
Reply



 

Gata cu nebunelile, strecem pe stock... Sau mai bine spus aspect de stock...[Image: a58208e12d7b568fdc214f7c166dff49.jpg][Image: dbfa72a9c245c99d55412009b71693fe.jpg][Image: 015c938c636ca457392f19c063021cd0.jpg][Image: 5dbdbc22bc2afec224ac0924f35b98a3.jpg][Image: a2f2b1ca15a5726b9c4bcd975a9c7fce.jpg][Image: 9bb4a1aee4e86aafe28a5852844d01c7.jpg][Image: ce54d3fd373f179c245f05b79e0395dd.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

De ce, pentru comfort?

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

Da, o fac de Duminică...
In loc de KW am pus KYB Ultra SR.
Urmează și tobele încurând!

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Mă gândeam că folosești salonul pentru Duminica și o păstrezi asta Race mode Icon_biggrin

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

e greu cu Race mode și bebelani !



Reply



 

Trecem așa incet de la Racing la Street...
Sedanul e de toată ziua fac cu el 300km cu duar 60Ron mixt.
A pus careva o valva by pass in loc catalizator ?[Image: 7e04806d82640bb14a25b52df6246ea9.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Am montat o intermediară undeva la mijloc, e mult mai silențioasă acum. Si camberul a trebuit să-l modific că eram pe pozitiv cu suspensia asta înaltă, am rotit pivotul la 180 de grade și am alezat un cm din camber. Ce rol are acceleratorul de gaze și în ce poziție se montează ? Dacă ajuta și la sunet as monta unul în pozitia catalizatorului ![Image: d6255b7704a07e0686e3525490f7f873.jpg][Image: fff67ee22bbfbf112a4285b22ea25e07.jpg][Image: 414d986eb49ea935f41beba81bd39368.jpg][Image: 0bd20cfe6a7af7e40cff713fa471dbce.jpg][Image: c9ec6db80ec037307dd5f3a45d6204df.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

accelerator de gaze...n-am auzit !



Reply



 

Am mai pus o tobă de mijloc și a crescut destul de mult cuplul in ture joase și medii in schimb sus in ture e tot zgomotoasă dar asta din cauza finalei Skunk2.
- 10 db cu toba de mijloc (+ 10 Nm upgrade);
- 10 db cu filtrul de aier OEM (- 10 CP downgrade).
Valorile sunt stimabile ![Image: bebb9b0abbd79ed8be5b4f6663b79133.jpg][Image: 8bc2d7b65c6d1e12515b2a4c49879f1b.jpg][Image: 741d9ec639a16892607d60b2f569c551.jpg][Image: ecebb921b73905daa2308ac974134ce0.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Am revenit la volanul si tobele stock de fabrică, abea am găsit intermediara, bineînțeles că am pus și catalizatorul.
Am antifonat contraaripile și am ceruit pragurile, ușile, haionul și capota.
Am schimbat și consola, am pus una de Civic, am renunțat și la axele cu came, roti pe 14 etc.[Image: e9416ea03ceccb9c491c0ea9779955c8.jpg][Image: 6a23fa0eec0079532234dc213bb2f6d6.jpg][Image: 5e197f7ea21e7bafbed8e297ab6276c1.jpg][Image: bb08950f1a28dbd8a16bfeccf6affbc5.jpg][Image: b1ee8eab445325888652af6ad041a3c8.jpg][Image: 78db2be42f1ebb20eb7a72e42aa961bb.jpg][Image: f016ce4fbad97f461b00b4457b1ec161.jpg][Image: 34f905f992d5d60d5c0ccba2f869c37f.jpg][Image: 46b8cccf10e96f4f6a886a3b487ebe7b.jpg]

Trimis de pe al meu POCOPHONE F1 folosind Tapatalk



Reply



 

Ce ție și cu înaintarea asta în vârstă, acum câțiva ani nu știam ce să mai dăm jos de pe ele acum le punem înapoi, antifonăm etc. Icon_biggrin
Greu e acuma cu piesele, din ce în ce mai rare iar prețul tot crescător. Mi-am setat niște filtre de căutare pentru piese second dar până acum nu am găsit nimic de ce să am nevoie.

Arată foarte bine să te bucuri de ea în continuare

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

i-ai dat cu vaselina acu o bagi la păstrat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.