LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
daca te rog, nu o iei cu tine cand mai zbori in afara, sunt curios daca amperajul ramane stabil.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
30-05-2017, 16:03
(This post was last modified: 30-05-2017, 16:32 by LauX_LauX_LauX.)
Dacă zbor pt multa vreme (3 săptămâni) nu ține amperaj pt că acumulatorii nu sunt noi. Dar daca dau curent 10 secunde din exterior e suficient pt pornire și folosit in regim de oraș (am dat vre-o 20 de porniri într-o zi).
Sa trec granița cu diplomatu după mine nu am tupeu!
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
))) eu pt trecerea prin raze x eram interesat. sa vad cum se panicheaza aia )))
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
|
yulasinio
Posts: 11,845
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Buna treaba Laux. Nu pui un link de unde ai luat materialele, pentru ca e ce am si eu in plan sa fac.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
eu am folosit material pt acoperisuri. are proprietati similare dar iesi la jumatate cu greutatea.
daca vrei imbunatatire pt sound, trebuie sa inchizi si toate ferestrele de vizitare, nu doar tabla eterioara.
toata traba asta mi-a adus un plus de confort la nivelul de zgomot dinspre exterior
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
O chestie neclară am, și anume toți care își montează sonda de temperatura a apei suplimentara o put pe furtunul gros de sus iar eu am montat-o jos că să pot monitoriza funcționarea termostatului. Astfel mi-am dat seama că am termostatul blocat. Nu înțeleg care-i logica montării termostatului pe furtunul de sus unde oricum este sonda de temperatură din fabrică pe chiulasă.
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Winter is coming in Crx ul tau, ..yo puneammai carton sa facă o tzara de caldura.
Si eu am montat-o jos să am mai multe informații despre ce e pe acolo...
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Am comandat furtunele de apă din China pe 16 august și mi-au ajuns pe 24 August (o zi întârziere). DHL s-a ocupat de vămuire după ce am completat semnat și scanat niste declarații.
Acum aștept un delocu OBD1 din state pe care l-am comandat pe 22 august, sa vedem când ajunge și ăsta, încă nu a părăsit continentul. Estimare (29 august - 08 Septembrie).
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Delcoul a ajuns ieri pe 5 Septembrie.
Acum mai trebuie ECU și pot trece pe OBD1 !
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
E ghini yo mai stau pe 0 până pe la 300cp
|
Toyboy
Posts: 2,829
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
Bagă și tu link cu furtunele că îs o grămadă care nu-s ok
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Pai eu am comandat de CRX VT din 10 s-au potrivit 7, cele doua de la clateta de acceleratie difera dar eu oricum am anulat traseul de apa care trece prin clapeta.
https://www.ebay.co.uk/itm/Radiator-Sili...-X-Base-DX- celalalt forum-Si/311567925999?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
cu gumele alea nu esti chiar pregatit
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
LauX_LauX_LauX
Posts: 1,549
Threads: 40
Thanks Received: 23 in 20 posts
Thanks Given: 6
Joined: Oct 2010
|
|
Plec și eu mai incet de pe loc și sper sa compense pe final. Dimensiunea asta este echivalentă cu un final drive de 4.88
Sent from my X2_Soul_PRO using Tapatalk
|
kinky_boy
Posts: 5,241
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
echivalenta cu final drive-ul e la vitezele maxime dezvoltate in treapta, dar altfel dpdv acceleratie mai buna nu cred ca, castigi ceva. Nu-mi dau seama daca combinatia asta e semnificativ mai usoara de cat cea standard sau chiar dimpotriva, mai grea.
O sa ai mai multa aderenta la plecare si pe viraje, insa modelul asta de gume s-a dovedit a fi ok pentru linie dreapta, insa pe circuit nu prea fac fata avand si peretii moi. Tu pentru drag te pregatesti?
|
kinky_boy
Posts: 5,241
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
vad ca da eroare la editare, dar ma gandeam ca, cu un final drive invarti rorile mai repede si daca roata e mai mica, atunci si ea ar trebui sa faca o rotatie mai rapid. Deci teoretic ar trebui sa accelerezi mai repede ... sa ne zici cum se simte diferenta
La mine s-a simtit cuplul mult mai bine, dupa schimbarea fd-ului se simte ca un mic diesel.
|
|