godspeed
Posts: 15
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
[/u]Eu unul cred ca e mai mult problema de dozarea acceleratie la debreiere... Puteti incerca pe la 1700-2000, doar nu e diesel, si pana si ala la plecare ai peste 1500. Eu unul prefer s-o turez un pic mai mult.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
02-11-2010, 13:59
(This post was last modified: 02-11-2010, 14:02 by w33bb0.)
Man, nu intelegi ca am incercat toate variantele de a pleca de pe loc?
Singura modalitate sa nu mai tremure este sa turez mai mult decat normal (spre 3000 rpm) si sa patinez la el de sa-l ia toti dracii. Turatia nu-mi scade cand se petrece zbuciumul. Si, acu' serios, peste noapte am uitat sa plec cu masina de pe loc? ) La un moment dat, anul trecut, am patit-o din mers. Adica am plecat cu masina de acasa, m-am plimbat cativa km prin oras (nu cine-stie-ce inghesuiala), iar la un semafor l-a apucat si nu s-a mai linistit cateva zile. E tare greu de crezut ca-i vorba de sofer sau mai stiu eu ce alt factor extern.
In plus, la schimbarea I -> II se simte din nou, daca regimul de turatie este sub 4000 rpm. Intr-adevar, se simte mult mai slab, iar frecventa tremuratului este mai mare, dar tot se simte. Si nu schimb a II-a sub 2500 rpm. Schimb undeva intre 2500 si 3500 in cazul mersului linistit. Ca sa nu ma duc sa ma caut la cap, a mers si taica-meu cu ea si a confirmat si el fix acelasi comportament.
MAI MULT, odata cuplat, nu patineaza nici sa te rogi de el. Deci nu-i vorba ca ar fi discul in pielea goala, ci e o buba de undeva din arcuri sau uzura inegala pe toata suprafata discului.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
nu te incalti acum cu alti papuci? ceva de iarna, cu talpa mai groasa?
eu unu merg doar in adidasi pe motivul ata. daca am talpa mai groasa parca-s incepator
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Nu man. Port doar adidasi de felul meu. Cand trec la incaltari de iarna, de obicei nu mai conduc (pe motiv de scarba generata de prostia celorlalti participanti la trafic pe zapada).
Si, oricum, n-am zis mai sus ca la un moment dat s-a trezit sa se manifeste la cativa kilometri dupa ce am urnit-o prima oara? Adica am plecat de-acasa, am condus 3-4km, am prins cateva semafoare si nu s-a intamplat nimic, apoi s-a hotarat sa se zgaltaie si n-a mai incetat cateva zile. Doar nu-mi schimbam repede incaltarile la semafor.
Imi pare rau ca nu esti din zona, ca iti dadeam masina pe mana sa vezi cum face. Daca mai face, ca nu s-a mai miscat de sambata.
Rabdare, domnilor. Cand il schimb, il iau la puricat pe-asta si postez concluziile.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Update la problema cu ambreiajul. Azi am scos-o din parcare ca sa vad daca se mai zdruncina. Surpriza! Merge PERFECT! S-a fatzait taica-meu cu ea juma' de zi si nu s-a emotionat deloc. O singura data am avut eu impresia ca o sa-l apuce, dimineata la prima ora, dar se pare c-a fost alarma falsa.
Tot taica-meu mi-a mai aruncat o bomboana: bai, daca nu-i nici discul, nici vreun arc decalit, ci e de la sistemul hidraulic? Adica daca pistoanele alea nu merg tocmai lin atunci cand da frigul afara? Nu de alta, da' arcurile nu se recalesc cu de la sine putere, iar discul nu prea isi revine daca s-a f***t.
Acuma nah! Subiect de gandire. Iar tre' s-o astept sa faca si sa dau fuga la Marius ca s-o vada la cald.
|
vtin
Posts: 611
Threads: 5
Thanks Received: 17 in 16 posts
Thanks Given: 96
Joined: Oct 2010
|
|
La multi ani, Andrei! Sa ai parte de tot ce e mai bun pe lumea asta!
|
yulasinio
Posts: 11,848
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
La Multi Ani si aici
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Multumiri, dragi colegi! Va urez si eu toate cele bune si anul nou sa v-aduca multe cadouri pentru Honde!
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
La multi ani uiboooo!!!!
multa sanatate si iarta intarzierea ... calatorit ieri toata ziua
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Nu-i niciun bai, dragule! Multam la fel!
|
vtin
Posts: 611
Threads: 5
Thanks Received: 17 in 16 posts
Thanks Given: 96
Joined: Oct 2010
|
|
28-12-2010, 13:09
Andreiu, io si azi iti urez "La multi ani"!
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Sarutmana, domnu' Vali! Mi-ati urat de atatea ori, incat mi-e si greu sa le numar
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
bai, n-am mai intrat pe aici....la multi ani si din partea mea domnu'! Sanatate si bucurii!
Q: ai schimbat cumva filtrul de la admisia Injen? ai idee care sunt dimensiunile lui? vreau sa-l schimb si trebuie sa stiu ce comand.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
03-01-2011, 14:12
(This post was last modified: 03-01-2011, 14:16 by LIVIU_CTS.)
da ce ce vrei sa-l schimbi?
daca imi amintesc bine e 75 mm codul este #1014
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
Multam la fel, colegu'!
N-am schimbat filtrul, am pus unul identic, pentru ca am niste ganduri referitoare la motor si nu merita sa dau banii pe doua mai scurte.
Liviu, multam de informatie. Ideea cu schimbatul era pentru ca loveste in proiector, el fiind gandit pentru modele fara proiectoare.
|
dragostan
Posts: 237
Threads: 2
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
|
|
Exact, asta e considerentul. In primul rand am un tacanit de la faptul ca bate foarte usor in proiector, la ralanti, iar in al doilea rand faptul se scoate foarte greu cand vreau sa-l curat.
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
vai vai vai
da ce istoria hondei mesteresti Andrei?
|
w33bb0
Posts: 2,231
Threads: 26
Thanks Received: 42 in 40 posts
Thanks Given: 13
Joined: Oct 2010
|
|
E un Civic EG3 din '94 pe cre l-am salvat de la moarte la propriu. Masina mai avea un pic si lua foc de la instalatia electrica distrusa in totalitate de vechiul proprietar. Si chiar nu glumesc. S-a gandit el ca e ok sa puna proiectoare de Dacie si sa le lege cu fire de veioza direct pe instalatia electrica, fara sa mai treaca prin sigurante. Avea fire topite prin bord si avariile functionau non-stop in ultima vreme. Iar asta e doar inceputul.
Sper sa imi iasa tot ce mi-am propus in timp. Momentan mai am cate ceva de cumparat pentru ea. E proiect de restaurare momentan si de tunig pe viitor (daca nu e prea coapta caroseria ca sa mai merite).
|
rav
Posts: 218
Threads: 7
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 1
Joined: Oct 2010
|
|
am inteles, buna treaba!i toate astea le mesteresti singur? sau mai ai ajutoare de genul hai ca vin la o bere la tine-n garaj!
|
|