28-12-2011, 22:10 (This post was last modified: 28-12-2011, 22:12 by Romarshall.)
Buna treaba man.
Auzi ... tu n-ai sarbatori? ... in perioada asta lumea mananca, bea, se relaxeaza la schi iar tu iti rupi spatele pe sub masina. Un video cu sound-ul nu urci?
Keep up the good work.
Merci! Mi-am dat si eu silinta! Mai trebuie sa grunduiesc suportii ce i-am sudat pe caroserie, sa invelesc in Wrap o parte din traseu si sa sudez defunitiv suportii de teava care sunt ca niste camasi prinse in coliere provizoriu pana am gasit pozitia perfecta.
30-12-2011, 13:29 (This post was last modified: 30-12-2011, 14:26 by LauX_LauX_LauX.)
Aha! Au ramas vre-o trei carlige liberes de care atarna talanga aia stock. Numai bine pt carnat, sonca si costita.
(22-12-2011, 00:47)Vali_Lj Wrote: Sa-ti traiasca nene laurentiu . Sa creasca mare-mare in cai si turatii intr-un an cat altii in 10 si sa se auda ca in clipul de mai jos.
Cauta Amuse Powerhouse si ai sa vezi o evacuare la care cred ca te gandesti.
Cea de la amuse este facuta complet din titaniu si cantareste in jurul a 3,5 kg si cam asa arata .
Abea acum ti-am observat postu.
Eu am reusit sa o urc mult mai sus, am mers perpendicular cu ea pe sub rezervor fix pe unde are el o ridicatura (denivelare) si am iseit cu finala pe langa carlig. Am doar 2 schimbari de unghi foarte mici, aproximativ 5 grade. Am doar un centimentru fata de rezervor, trebuie sai trag o izolatie neaparat, ma gandeam sa trag o tabla si pe rezervor pe langa Wrap. Sunt foarte multumit de cum a iesit dar a fost si ceva de lucru. Inca nu am reusit sa ies in proba cu ea, nici nu prea am ce cauta cu semi-slicurile pe zapada. )
nu exagerati cu unghiurile evacuarii. traseele alea drepte au o logica daca ai un motor ce se tureaza pe la 10.000, evacuare?admisie rezonatoare si alte fineturi fizico-dinamice. la motoarele noastre stock, un cot, doua, trei nici nu se simte.
mane daca vrei ceva ieftin si bun mergi pe kayaba, cu arcuri H&R, sau chiar si V max-urile am inteles ca merita banii. totul e sa fie €€€ si sa nu te grabesti
m-am dat cu un del sol cu suspensie reglabila (inaltime) . mie mi-a placut cum statea pe drum, e mega moka, verifica: http://www.tatechnix.ro/
nu amesteca suspensiile. culorile difera de la producator la producator, nu releva o duritate anume.
Nu am bani de suspensii noi de aia ma gandeam sa iau ceva la mana doua.
In garaj in afara de fum si zgomot nu am simtit mare lucru dar presimt ca va trage mai bine Doar ce s-a lasat iarna, probabil abea prin martie o voi scoate din barlog.
O sa-i fac si afara o filmare, dar asta abea anu viitor. Nu ma intereseaza asa de mult sunetu, sa speram ca va trage mult mai bine. Oricum numai kileogramele ce le-am dat jos ar trebui sa fie un avantaj. Mi-ar mai prinde bine un 4-2-1 sau 4-1 din inox, dar nu prea mai sunt lovele.
parerea mea e ca te intinzi pe prea multe planuri. daca nu ai suficiente fonduri pergi treptat, cate ceva, atunci cand ai cu ce, si ia lucruri bune. de ex. rezolva tinuta de drum si franele chiar daca ramane stock. o galerie sau o admisie e inutila daca masina nu sta bine pe drum. incet, incet le faci pe toate. stiu, e greu, toti vrem sa le avem cat se poate de repede insa...asta este. eu incep sa vad ce am de facut la partea de bucşi, capete de bara, directie, frane. apoi trec la suspensiesi termin cu motorul.