nimic de obiectat,aici stiu despre ce e vorba,despre vibratiile care se pot produce de la o volanta neechilibrata,dar astea sunt niste chestii care se pot face.aici era vorba de cu totul altceva si s-a deviat vrand nevrand la subiecte la care deja si eu si restul participantilor la discutie stiam raspunsul.nu cred ca echilibrarea unei volante era subiectu aici.ea se poate echilibra ,vibrochenul la fel .
13-01-2013, 00:49 (This post was last modified: 13-01-2013, 00:51 by LIVIU_CTS.)
nu despre echilibrarea volantei spun eu. la fel si vibrochenul normal ca se echilibreaza. eu ziceam ca e un ansamblu de doua elemente pe un ax. iei niste kile de pe un element, ar trebui luat si din celalalt pentru pastrarea proportiei. vibratii pot aparea din cauza asta chiar si cu o volanta perfect echilibrata insa singular.
e acelasi fenomen ca cel remarcat la folosirea fuliilor de aliaj, mai usoare.
e un subiect ce ma intereseaza sincer pe mine, insa daca tu nu vrei sa intri pe tema asta, ok, e postul tau, ma retrag .
nu a zis nimeni ca nu putem sa-l discutam,putem sa-l dezvoltam chiar aici.total de acord cu tine la asta m-am referit si eu cand am pomenit si de echilibrarea vibrochenului,echilibrarea lor ca ansamblu.
Hai sa zicem ca volanta o faci la strung, o si echilibrezi, dar cum fixezi placa de presiune 100% pe centru daca trebuie sa dai alte gauri de fixare (3) si de prindere (5) ??? Daca usurezi volanta indicat ar fi sa usurezi si fulia.
18-01-2013, 13:46 (This post was last modified: 18-01-2013, 13:49 by manasel.)
(18-01-2013, 12:56)LauX_LauX_LauX Wrote: Hai sa zicem ca volanta o faci la strung, o si echilibrezi, dar cum fixezi placa de presiune 100% pe centru daca trebuie sa dai alte gauri de fixare (3) si de prindere (5) ??? Daca usurezi volanta indicat ar fi sa usurezi si fulia.
dupa ghidajele si gaurile vechi,oricum astept de la un prieten o volanta de B ca are tot 8 gauri acu sa vad daca vine la distanta intre prezoane si daca e mai mica,gen sa intre pe ea ambreiaj de 212mm
Bai nu stiu daca il dau inca, dar ii trebuie rulment ca e special si sigur ii trebuie disc ca asta nu o sa-l mai tina mult. Asta e un email de la inceputul lui 2010 cu preturile pentru ele:
Quote:Julian
We have the release bearings here on stock £33.00 + vat and postage if you need the carrier that the bearing fits on to I will have to get one in from Japan so let me know that it is just the bearing you need
Ref the cost of a new discs only £200.00 + vat and postage not in stock lead time approx 2 weeks or so
Take care
Steve
imi vibreaza al dracu de tare ambreiaju la plecari de pe loc si mai putin la decelerari facute la viteza mica.... dupa 6000 rpm daca vreau sa schimb normal ....pauza, nu intra deloc, nu caraie daca fortez numa ca nu intra, tre sa mai apas odata pedala si deabia atunci intra ok... pana in 6000rpm e acceptabil, deocamdata m-am oprit la FCC cum a pus Vali dar de ITR ...as fi interesat dar depinde de €€€