This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Coroana volanta



 
#21

nimic de obiectat,aici stiu despre ce e vorba,despre vibratiile care se pot produce de la o volanta neechilibrata,dar astea sunt niste chestii care se pot face.aici era vorba de cu totul altceva si s-a deviat vrand nevrand la subiecte la care deja si eu si restul participantilor la discutie stiam raspunsul.nu cred ca echilibrarea unei volante era subiectu aici.ea se poate echilibra ,vibrochenul la fel .



Reply



 
#22

nu despre echilibrarea volantei spun eu. la fel si vibrochenul normal ca se echilibreaza. eu ziceam ca e un ansamblu de doua elemente pe un ax. iei niste kile de pe un element, ar trebui luat si din celalalt pentru pastrarea proportiei. vibratii pot aparea din cauza asta chiar si cu o volanta perfect echilibrata insa singular.
e acelasi fenomen ca cel remarcat la folosirea fuliilor de aliaj, mai usoare.
e un subiect ce ma intereseaza sincer pe mine, insa daca tu nu vrei sa intri pe tema asta, ok, e postul tau, ma retrag .
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#23

nu a zis nimeni ca nu putem sa-l discutam,putem sa-l dezvoltam chiar aici.total de acord cu tine la asta m-am referit si eu cand am pomenit si de echilibrarea vibrochenului,echilibrarea lor ca ansamblu.



Reply



 
#24

Hai sa zicem ca volanta o faci la strung, o si echilibrezi, dar cum fixezi placa de presiune 100% pe centru daca trebuie sa dai alte gauri de fixare (3) si de prindere (5) ??? Daca usurezi volanta indicat ar fi sa usurezi si fulia.



Reply



 
#25

(18-01-2013, 12:56)LauX_LauX_LauX Wrote: Hai sa zicem ca volanta o faci la strung, o si echilibrezi, dar cum fixezi placa de presiune 100% pe centru daca trebuie sa dai alte gauri de fixare (3) si de prindere (5) ??? Daca usurezi volanta indicat ar fi sa usurezi si fulia.

dupa ghidajele si gaurile vechi,oricum astept de la un prieten o volanta de B ca are tot 8 gauri acu sa vad daca vine la distanta intre prezoane si daca e mai mica,gen sa intre pe ea ambreiaj de 212mm



Reply



 
#26

Am un OS Giken in garaj dar nu stiu daca te ajuta la ceva.

[Image: tsseries.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#27

pai daca ai putea sa-mi dai niste dimensiuni la suprafata pe care calca ambreiajul ar fi ok!



Reply



 
#28

Pff, sa vad maine cum ajung pe la ea ca e in spatele garajului. Dar daca ajung o masor si iti postez aici.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#29

mersi ,ca am vazut ambreiaje ptr seria B cu diferite marimi de la 210 pana la 220!



Reply



 
#30

vinzi os giken-ul ? sau e dus Icon_smile



Reply



 
#31

Bai nu stiu daca il dau inca, dar ii trebuie rulment ca e special si sigur ii trebuie disc ca asta nu o sa-l mai tina mult. Asta e un email de la inceputul lui 2010 cu preturile pentru ele:

Quote:Julian
We have the release bearings here on stock £33.00 + vat and postage if you need the carrier that the bearing fits on to I will have to get one in from Japan so let me know that it is just the bearing you need
Ref the cost of a new discs only £200.00 + vat and postage not in stock lead time approx 2 weeks or so
Take care
Steve

Esti tu interesat de el?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#32

imi vibreaza al dracu de tare ambreiaju la plecari de pe loc si mai putin la decelerari facute la viteza mica.... dupa 6000 rpm daca vreau sa schimb normal ....pauza, nu intra deloc, nu caraie daca fortez numa ca nu intra, tre sa mai apas odata pedala si deabia atunci intra ok... pana in 6000rpm e acceptabil, deocamdata m-am oprit la FCC cum a pus Vali dar de ITR ...as fi interesat dar depinde de €€€



Reply



 
#33

Volanta de la OS Giken are ~ 288mm iar discul 203mm


Sent from my Slimed i9000


Attached Files Thumbnail(s)
           
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#34

ok multumesc mult,se pare ca nu ma ajuta cu nimic ca e mult mai mic ca cel de fabrica,revin cu detalii,mersi de sustinere!



Reply



 
#35

Nu-i nici un bai, bafta la mesterit.

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.