Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
28-02-2018, 00:00
(This post was last modified: 28-02-2018, 00:10 by Toyboy.)
Intrebare strict pentru tine : daca pui ceas afr de unde știi unde ești bine și unde nu ?
PS : Hondata nu include WB ...ti-l iei aparte și da nu ai nevoie de ceas neapărat, dar de senzor da.
Softul oem de honda e mai bogat din motive lesne de înțeles, la modificările tale modifici afr-ul spre mai sărac, d'aia și răspund așa bine mod-urile astea simple pe Honde.
Un afr majoritar sărac mai ales sus in ture ceea ce nu este cazul tau, produce creșteri de temperatura in camera de ardere care duce la uzura prematura, consum de ulei etc.
Pentru ce ai tu acolo mergi liniștit la GL !
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
frate, io inteleg perfect ce vrei. tu nu intelegi ca esti in romania si ca in romania nu investeste nimeni 500 de coco ca sa iti citeasca tie gazele. cat sa-ti ceara pe treaba asta? 50 lei? pare rentabil? si daca ar avea, trebuie sa-ti pun un soket pt sonda aia wb. e un device f util pt garajele care fac asa ceva be banda rulanta si pe bani frumosi, deci afara, nu aici.
deci daca sonda va fi anulata ca sa nu modifice harta.....tie ti se pare o treaba buna.... strategiile de corectii facute de uzina sunt niste bazaconii, care strica o harta si trebuie anulate. face sens .
nu mai compara harti de curse, care-s facute pt WOT si atat. diferenta mare intre tuneri apare fix in alta parte, adica in part throttle . adica taratul prin oras, in coloane, la rulaj normal. in WOT iti fac harta in 15 min. . pt part thr. imi sparg capul de 2 ani .
1) o mapare iti ia o gramada de evolutii. la civic am avut 30 de evolutii. tu ai impresia ca scapi cu 2-3? minim 15-20 . stii ce inseamna asta in varianta "chip"? deschis fizic chipul de fiecare data, luat eepromu, rescris, bagat la loc, iar la drum. si tot asa, si asa )) o sa fie fun. as vrea sa fi prezent )) nu mai spun ca nu vezi nimic, doar ce zice fundul tau specializat . nu vezi avans, nu vezi unde ai retard, ce mai ....bezna totala.
2) hondata nu are nici un WB in nici un kit. hondata e o chestie care face sa vezi ce face ecu si sa intervi in timp real in mapa, corectii, scriere etc. hondata poate arata valoarea afr din semnal narrow sau wide. daca nu ai semnal wide si afr e prin copaci, nu vezi valoarea, nu stii daca e sarac sau bogat, deci nu stii ce sa faci. d'aia trebuie wideband. cel mai importnat motiv pt care e nevoie de wideband e ca sunt offseturi in semnal la nivel de mV. asta face ca valoarea citita de ecu sa fie eronata. hondata are valoare de corectie offset si se corecteazza in asa fel incat citirea in ecu sa bata cu ceasu. deci, din nou D'AIA TREBUIE WIDEBAND.
eu las ceasul pe masina sa vad care-i treba, imi place sa fiu linistit. ceasul e legat la wb, nu ai ce sa legi din ecu. ecu nu da semnal out de afr.
man, e prea mult, sunt zeci, sute de ore de citit, pe mine m-a ajutat si faptul ca ma pasioneaza treaba asta si imi bag si mainile, apoi, ce sa mai zic, zeci de ore pe povestit cu oameni care chiar stiu si mai stiu sa si explice. nu pe poat rezuma in scris aici, plus ca n-am nici motivatia. trebuie sa intelegi ca te depasesc problemele si ca ar fi bine sa asculti de altii care mai stiu una-alta. mie mi-a luat f putin timp sa-mi dau seama ca 2-3 oameni stiu ce spun si m-am lasat pe mana lor. in timp am invatat si eu mai multe si mi-am dat seama ca am facut bine.
nu te mai baga sa-ti explici cum functioneaza o mapa ca nu stii nimic. tu crezi ca harta e ea desteapta si corecteaza fix ce trebuie.......strategia de corectie f. de afr poate merge pana la +/-50% din valoare sub forma de interventii "pulsate" adica in mod repetat ecu taie sau baga plus benzina, graficul e un zig-zag in sus si jos, cu cat e mai departe de valoarea de strategie, zig-zagul e mai abrupt. ala e un motor care merge prost. cand cu multa, cand cu putina benzina.
frate, nu e usor, crezi ca d'aia nu gasesti un om care sa faca un soft beton si sa aiba curajul sa-ti ceara 400 euro?
daca ti-a zis tomi asta, stie ce zice. de ce? plm, deja am scris prea mult. invata sa asculti oameni. dar deja ai facut-o, ca pe unii ii asculti )
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Hmm, buna intrebare. Ma gandeam ca scot o tabela de valori si dupaia fac rost (nu stiu cum) de valorile pe care le-ar avea in situatiile alea un motor 100% stock.
Daca e ok sa ramana asa, asa ramane. Nu ma ajuta cu nimic 5-10 cai in plus daca eu nu scot maxim din ce poate masina acum. Poate la anul, voi pune altfel problema. Pana atunci sper sa profit in vara maxim de ea.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,848
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Care sunt exact modificarile care le ai tu pe masina acuma?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
28-02-2018, 00:42
(This post was last modified: 28-02-2018, 00:44 by heg3.)
@Liviu stiu ca nu am prea multe cunostinte despre asta, incerc sa mai prind si eu de unde pot. Nu am studii in domeniu, prietenii pasionati de masini sunt la faza jante, scaune sport, etc.
De ce crezi ca atunci cand eram cu motorul desfacut am decis sa iau b18 in loc sa cumpar axe, arcuri supape+retainers, role, pistoane,etc? (Asta mai ales dupa discutia avuta cu tine). Cu ce stiam nu era nicio sansa sa vad motorul ala mergand, poate il facea sebi din amintirile pe care le avea de la proiectul tau.
Va tot bat la cap pentru ca stiu ca aici nu e multa lume, dar sunt 4-5 oameni care stiu despre ce e vorba si vb din ce au facut la masinile lor, nu din presupuneri sau povesti de pe net.
P.S: nu inteleg ce ai vrut sa zici la ultima faza.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
@yulasinio
- power chamber jdm password (whale penis)
- header tegiwa 4-2-1(replica toda)
- cat stock de ek4 (cred ca e identic cu cel de itr ukdm)
- catback de 60
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
|
yulasinio
Posts: 11,848
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
La modificarile alea nu ai ce sa iti bati capul cu soft. Faci un reset la ECU si da-i talpa. Ma gandeam ca ai came, galerie de admisie, supape, alea, alea. La un filtru de aer si e evacuare nu iti trebuie soft sa mergi cu ele.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
LIVIU_CTS
Posts: 7,278
Threads: 45
Thanks Received: 115 in 107 posts
Thanks Given: 142
Joined: Oct 2010
|
|
aia am zis si eu. daca nu a modificatparametrii combustiei, n-are nici o treaba.
dar dupa parerea mea e pacat sa dai banii pe toate cele enumerate mai sus, cand poti scoate mai mult din motorul ala. pentru o saonda si o hondata. oricum eu nu incercam sa-l conving de asta, doar ii raspundeam la parerile gresite cu argumente.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Stiu, dar cumva upgrade-urile alea le-am gandit pentru B16 (le aveam de dinainte sa trec la B18).
Pe langa o Hondata + WB mai am nevoie de alt ecu (asta e obd2) + harness. Mai tre sa ii dau catalizatorul jos si daca merg pe high flow cat mai e si ala cel putin 100 de euro. Una peste alta, sunt 1000 de euro pe care nu sunt dispus sa ii mai bag (cel putin nu acum - la anu sau peste doi ani, om vedea).
Am vrut doar sa fiu sigur ca pot merge asa, ceea ce mi-ati confirmat toti. Cand ma decid sa o softez, stiu ce am de facut (adica ce tre sa cumpar, pentru ca dupa cum ziceam mai sus nu o sa fac eu softul).
|
kinky_boy
Posts: 5,245
Threads: 44
Thanks Received: 105 in 92 posts
Thanks Given: 33
Joined: Aug 2011
|
|
@heg - LOOOOL, man esti funnny, ti-am spus toti asta acum 30-40 de posturi. Dar ce mai conteaza, a fost o discutie buna pana la urma.
bafta
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Salutare,
Imi poate spune careva care-i faza cu furtunele de silicon? Acum cateva zile, dupa o tura in care n-am menajat masina, cel de sus de la radiator a cedat (dadea ceva semne de oboseala de ceva vreme). Desi am crezut ca e simplu sa rezolv problema, inca nu am reusit. Nelamuriri:
1) Masina e EK4 cu swap B18C6 (inclusiv radiator OEM de ITR cu ceva suporti custom). Din cate am vazut, furtunele de EK si DC2 au cod OEM diferit(19501-p73-010 vs 19501-p30-000). Acum nu stiu ce furtun am pe masina (l-am dat jos, dar nu am vazut niciun cod scris pe el), deci nu stiu care-mi trebuie. Unii zic ca sunt la fel, altii zic ca imi tre ala de ITR, da nu ma prind ce difera la ele. Oricum, nu am reusit sa gasesc nicaieri furtun OEM sau ceva echivalent, deci cred ca tre sa iau de silicon.
2) Stiu ca am citit undeva ca nu-s ok furtunele de silicon, da' nu mai stiu daca era vorba de cele de pe ebay sau la general. Diferenta de pret e enorma intre chinezarii si ceva de firma, deci ma gandesc ca nu doar brand-ul difera. Am mai gasit ceva varianta la tegiwa la pret mediu (45 de lire 2 sau 65 tot kitul) dar mi-e teama ca is ceva chinezarii branduite de ei si is cam la fel cu alea de pe ebay.
Ce ziceti?
|
yulasinio
Posts: 11,848
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Alea de la Tegiwa sunt sigur OK. Vând ei produse copiate dar nu fac rabat la calitate.
Mă gândesc că ai de ITR dacă restul componentelor provin de pe acel model.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
The following 1 user says Thank You to yulasinio for this post:
• heg3
Toyboy
Posts: 2,831
Threads: 11
Thanks Received: 81 in 73 posts
Thanks Given: 93
Joined: Oct 2010
|
|
diferența este în diametrul curtinelor....cel puțin între B și D exista chestia asta, deci probabil acolo sa fie treaba !
cred că stiu 100 de mașini care merg cu furtune de silicon AliExpress ...nu-s fan, dar mai bune că cele OEM de 20 de ani, sigur sunt !
|
The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
• heg3
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Le-am comandat pana la urma pe cele de tegiwa. M-a surprins ca au ajuns de pe o zi pe alta din UK in Cluj. L-am schimbat azi pe cel crapat si totul e ok
|
yulasinio
Posts: 11,848
Threads: 202
Thanks Received: 182 in 174 posts
Thanks Given: 86
Joined: Oct 2010
|
|
Ai da livrare rapidă. Până la urmă ai luat de ITR?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.
|
heg3
Posts: 228
Threads: 6
Thanks Received: 3 in 3 posts
Thanks Given: 17
Joined: Jul 2013
|
|
Da, am vb cu ei inainte si ziceau ca pt B18 cu radiator de ITR trebuie kit-ul pt DC2(habar nu am ce difera la ele). Cel de sus s-a potrivit fara probleme, la restul vedem cand le voi pune sus.
|
|