This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

w33bb0: '94 CRX del Sol ESI (EH6), Custom Blue



 
#1

Bun, ca sa nu mai tin lumea in suspans, a sosit momentul sa urmeze clipa sa prezint ultima achizitie, anume del Sol-ul din titlu. Masina s-a nascut in 1994, din parinti japonezi, iar, pana acum, a tropait vesela prin Germania (vreo 16 ani) si prin Romania (vreo 2 ani).

N-a tropait foarte mult, insa. Am luat-o la 138.000 km, care s-ar parea ca-s chiar reali, pentru ca bucsile, tampoanele de brat motor, chederele etc. sunt originale si ar mai merge olecuta. Totusi se vor schimba de la un capat la celalalt, ca asa-i mai bine.

La capitolul tabla masina sta nesperat de bine. E pocnita intr-un singur punct de rugina pe aripa dreapta spate. Pe dedesubt - desi terosonul e de multa vreme o amintire placuta - e foarte in firea ei, fara rugina pe la praguri sau prin pasajele rotilor. Foarte de mirare acest aspect.

Din pacate pentru ea, abia in toamna intra la aranjat pe parte de tinichigerie, pentru ca pana atunci tre' sa stea pe drum sa ma bucure pe mine Icon_biggrin Cu acea ocazie masina va primi probabil culoarea "Subaru Blue", ca sa se asorteze cu jantele Assetto Gara Bronze, pe care urmeaza sa le incalte in curand. Si tot in sezonul rece ma voi ocupa de interior, care sper sa primeasca niste piele pe alocuri (adica peste tot, dar shhht, ramane intre noi, ca ma stranguleaza fata daca afla Icon_lol).

Planuri pe termen scurt - adica de azi s-a inceput lucrul: bucsi, ambreiaj, distributie completa, discuri si placute fata, tamburi/saboti spate, tampoane de brat motor inferioar, reconditionare/inlocuire chedere (nu intra apa multa, dar se vede ca nu etanseaza perfect la spalatorie - la ploaie nu-i nicio belea, dar la jetul de la WAP se infiltreaza).

Planuri pe termen mediu - adica 1-2 luni max.: RFID keyless entry and push-button start (pentru ca are niste probleme de la proprietarii anteriori - EXTREM de neplacute - cu cheile); un sunet mai decent (head-unit-ul exista, dar boxele-s "shot to hell" si sunt si niste contacte imperfecte p-acolo); diverse reglaje pe ici pe colo pe la macaralele geamurilor, curatat mecanisme, uns etc.; eliminarea unui scartait enervant la volan (trebuie investigat sa vedem de unde apare); schimbul complet de fluide si consumabile (sunt facute recent, insa prefer sa dorm linistit), diverse plastice de schimbat; plafonul de fixat ca sa nu mai scartaie.

Planuri pe termen lung... MULTE, dar ramane de vazut. Se vor intampla dupa ce masina se trage pe dreapta pentru iernat.

Acu'... pozele Icon_smile


Attached Files Thumbnail(s)
                                                                                               
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#2

sa o stapaniti sanatosi, chiar arata bine masina iar culoarea e si mai si Icon_smile
spor la treburi!






 
#3

Nici nu ma asteptam la altceva Icon_razz

Sa va poarte sanatasi cati mai multi km. Cu niste jante pe bronz si culoarea asta albastra va arata sigur bine.

Spor la montat piesele pe ea Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#4

Sa o stăpâniţi sănătoşi!!! Îi stă frumos pe albastru. Cu jante bronz o sa arate super!

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"






 
#5

@yula: a fost un impuls de moment... oscilam intre mai multe modele/masini, iar asta mica s-a prezentat intr-o zi pe telefon, cand stateam cu taica-meu la o bere intr-o terasa. L-am sunat pe om mai mult din curiozitate, iar, peste cateva zile (sambata) eram cu ea la ASKO la verificat, pentru ca, 2 ore mai tarziu sa-i dau banii si sa o iau in primire.

In case you were wondering, masina a costat putin peste 2800e, insa pana si Giga-Contra (taica-meu) a admis ca a fost o afacere buna si ca a meritat, prezentandu-se intr-o stare nesperat de buna. Si, da, stiu ca exista si afaceri mai bune, but this is my good deal! Mwahaahaaa!

@everybody else: multumim de urari! Asa sa fie! Icon_smile

PS: probabil ca voi veni cu ea la intalnire, in functie de cate apucam sa-i facem pana atunci.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#6

bai, ieri am vrut sa scriu: sigur e del sol Icon_biggrin
una dintre cele mai bune exemplare din ce se vede, linii, curbe la pasajele rotilor, chedere.....ce mai, ai o baza f buna de plecare.
incepe sa ni se asemene threadurile Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#7

Multam, Liviu!
Da, e o baza buna si n-am sa mai fac greseala de a incerca o restaurare/preparare "heirupista" ca in cazul EG3-ului. Acu' le luam pe bucati si le facem cu cap.
Cat despre cat de mult i-a placut fetei masina (ca n-am apucat sa detaliez): sa zicem ca abia am dat-o jos din ea. Era extaziata. Atat de extaziata incat maine tre' sa i-o dau doua zile ca sa se plimbe cu ea. Abia am negociat sa astepte, pentru ca ea voia s-o aresteze pe loc, insa nu ma omor dupa frane si nici dupa rulmentul de ambreiaj care zbarnaie cu aplomb si mi-e ca face poc!
Astazi insa ar trebui sa fie gata franele, ambreiajul, burdufele de planetare si tampoanele de brate inferioare. Adica masina va merge fara niciun sughit. Restul sunt detalii care mai pot astepta. De fapt, in afara de astea, musai de schimbat mai erau doar niste bucsi, da' si alea mai au pana sa ajunga sa faca zgomot. Pivotii sunt moft, insa, daca tot ii am, am zis sa-i pun, ca rau n-au cum sa faca. Pompa de apa are o mica pierdere, iar mecanicul a zis ca nu-i nicio graba de schimbat, fiind nesemnificativa (distributia ar trebui sa fie deja comandata complet, insa n-a sosit, la fel cum n-au sosit nici niste bucsi de pe spate).
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#8

Daca e sa schimbi distributia atunci schimba si pompa de apa ca sa te sti intr-o parte. Sa nu te trezesti ca o dai jos si trebuie inlocuita.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#9

cunosc efectul asupra femeilor Pelvic
fa-le incet insa cand te apuci de ceva fa-o complet. de ex daca te apuci de bucşi, schimba-le toate ca e o bataie de cap sa le dai jos....apoi cand mergi cu masina ai ipresia ca e masina noua.
alt plus: dupa ce am schimbat scaunele (care de batraneti juacau din incheieturi) s-a redus zgomotul din habitaclu in proportie de cam 70% Icon_yikes
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#10

(14-05-2012, 15:21)yulasinio Wrote: Daca e sa schimbi distributia atunci schimba si pompa de apa ca sa te sti intr-o parte. Sa nu te trezesti ca o dai jos si trebuie inlocuita.
Da, dom'le! Distributia e cu tot cu pompa, nu doar curea si role.

(14-05-2012, 15:22)LIVIU_CTS Wrote: fa-le incet insa cand te apuci de ceva fa-o complet. de ex daca te apuci de bucşi, schimba-le toate ca e o bataie de cap sa le dai jos....apoi cand mergi cu masina ai ipresia ca e masina noua.
Cam asa vreau si eu sa le schimb: in batch-uri, nu pe rand.
(14-05-2012, 15:22)LIVIU_CTS Wrote: alt plus: dupa ce am schimbat scaunele (care de batraneti juacau din incheieturi) s-a redus zgomotul din habitaclu in proportie de cam 70% Icon_yikes
La scaune voi ajunge ceva mai incolo, insa vreau sa pastrez scaune OEM de del Sol, pentru ca-mi plac. Am sa le reconditionez, evident, sa stea fixe si sa arate kick-ass, insa mai dureaza pana atunci.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#11

scaunele stock sunt placinte dupa ce vezi cum e in altele. sunt mult prea moi, prea confortabile si nu te tin pe viraje, dar tu stii ce vrei de la masinaIcon_smile. initial si eu vroiam sa nu ma ating de scaune, insa acum....Bow
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#12

Stiu, stiu, ca mi-am dat si eu posteriorul prin diverse scoici, insa prefer (cel putin pe moment) sa le las pe-alea si sa le reconditionez. M-ar mai fi interesat unele de S2k, dar numai daca le gasesc la un pret foarte, foarte bun. Masina va fi mai mult a fetei, care nu prea se da pe curbe. Chiar daca-i umblu la motor, tot voi prefera sa pastrez scaune cat mai confortabile.
Iar, fata de alte scaune stock, suportul lateral e chiar bun Icon_smile

-- later edit --
Last minute update: s-au instalat frane noi, tampoane brate inferioare, ambreiaj nou, burdufe planetare. Deja - cica! - se simte foarte mult in timonerie, motorul stand si el drept in engine bay. De-abia astept s-o scot la o plimbare in seara asta Icon_biggrin
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#13

Printre discutii ma strecor si eu sa te felicit si sa-ti urez sa te poarte sanatos peste tot fara probleme For the win
[Image: mysig.jpg?t=1248866766]
You can turbo a vtec but you can't vtec a turbo. vtec






 
#14

Multumesc pentru urari!
Inca un update: in urma schimbarii celor mai sus mentionate s-a constatat o imbunatatire cu 50% a felului in care functioneaza timoneria, pedala de ambreiaj a devenit moale ca o carpa (e normal?), insa ambreiajul tine la jumatatea cursei absolut PERFECT. Frana s-a intarit si ea si tine mult mai bine, desi nu o fortez inca.
Din pacate tot exista un zgomot pe transmisie care se face auzit cand dau drumul pedalei de ambreiaj si dispare cand o apas. Wkndul asta sper sa ajunga la mecanicul potrivit, care sa aiba grija sa rezolve chestiunile astea.
Pana una-alta voi opta pentru o solutie temporara la problema cheilor, anume un butuc nou de contact, pentru va altfel risc sa n-o mai pornesc...


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?gt5bjx
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#15

lasa bah colegu ce vrea femeia, nici amea nu a vrut NIMIC din ce am pus, insa dupa ce i-am prezentat fiecare upgrage....Icon_peace
cu curaj inainte!
cat despre scaune....si eu initial vroiam scaune de s2000, insa nu-mi prea plac. mai bine de ITR.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.