This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

w33bb0: 2007 Honda Civic FK2 Executive - Champagne Silver



 
#1

Cu toate ca nu cred ca mai e nevoie de vreo alta prezentare, iata-ma-s si aici Icon_smile

Masina a fost stock timp de 3 ani, apoi m-au apucat mancarimile si am luat-o la mesterit. Asadar, acum ruleaza cu: arcuri Eibach, amortizoare de FN1, bare de rigidizare OMP peste tot, race cat JCP, soft DimSport, evacuare custom (modificata dintr-una de FN2 - e FIX ce trebuie), CAI Injen.

Urmeaza sa mai primeasca: frane de FN2 stock cu discuri Brembo sau Zimmermann si placute Ferodo, grila de FN1 facelift, retapitare interioara in piele cu alcantara, capota carbon (Aeroworks - sper) si, daca inca ma mai mananca si nu m-am scarpinat corespunzator, poate un kit de turbo.

Probleme nu prea mi-a facut. In 3 ani si jumatate am schimbat la ea un head-unit, o bieleta de directie, o flansa de amortizor si o pompa de apa.

Concluzie: super-multumit de masinuta, dar am mancarimea aia care cred ca-i boala grava Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#2

bine ai venit w33b0! incepe sa se stranga trupa incet incet Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#3

Bine ai venit w3bb0 nu am mai auzit de mult despre tine. Cum merge treaba, sper ca totul e ok. Vad ca ai ceva planuri pentru ea, sa ai spor la mesterit Biggthumpup
Sper sa ne prezinti si cealalta Honditza
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#4

si eu astept sa iasa din garantie si apoi o sa ma gandesc serios ce upgrade-uri ii fac



Add Thank You Reply



 
#5

Andrei, ce surpriza placuta, long time no see. Chiar interesante modificarile alea si astept impresii despre masinuta in varianta asta.



Add Thank You Reply



 
#6

ooo, da. Auzisem eu ceva zvonuri ca masina a devenit racheta, asa da!

acum vin intrebarile: care e diferenta intre amortizoarele stock si cele de FN1? racecat-ul cat a fost? Icon_biggrin modificarile la evacuarea de type-r in ce au constat?
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Add Thank You Reply



 
#7

(19-10-2010, 18:33)Milad_Vti Wrote: bine ai venit w33b0! incepe sa se stranga trupa incet incet Icon_smile
Pai normal ca se strange. Doar mi-a zis Adi ieri ca s-a dat drumul la forumul asta si-am sarit pe el Icon_smile

(19-10-2010, 19:37)yulasinio Wrote: Bine ai venit w3bb0 nu am mai auzit de mult despre tine. Cum merge treaba, sper ca totul e ok. Vad ca ai ceva planuri pentru ea, sa ai spor la mesterit Biggthumpup
Sper sa ne prezinti si cealalta Honditza
Salutare, stimate domn! Nu s-a mai auzit de mine pentru ca mi-am introdus picioarele in... well se stie povestea. Honda cealalta cred ca o va prezenta taica-meu un pic mai incolo. Nu de alta, da' el e soferul de drept al masinii. Adica i-am luat-o lui, chiar daca reparatiile/modificarile sunt facute sub indrumarile mele Icon_biggrin

(19-10-2010, 21:46)bgdsta Wrote: Andrei, ce surpriza placuta, long time no see. Chiar interesante modificarile alea si astept impresii despre masinuta in varianta asta.
Pot sa-ti spun doar ca daca nu le faci pe toate odata nu simti mare diferenta. Schimbarile majore sunt in timpul de raspuns la pedala, uniformizarea curbei de cuplu (acum trage ca bezmetica de pe la 4000 pana dincolo de 7000), stabilitatea MULT imbunatatita si sunetul mai agresiv. Datorita faptului ca evacuarea este de FN2, sunetul acesteia nu e foarte puternic, dar exact asta mi-am dorit: sa aud admisia mai mult decat evacuarea.

(19-10-2010, 23:11)dragostan Wrote: ooo, da. Auzisem eu ceva zvonuri ca masina a devenit racheta, asa da!

acum vin intrebarile: care e diferenta intre amortizoarele stock si cele de FN1? racecat-ul cat a fost? Icon_biggrin modificarile la evacuarea de type-r in ce au constat?
Cele de pe spate sunt identice la FK2 cu cele de FN1. Pe fata insa se schimba problema. Din cate mi-a explicat Marius, este vorba de limitatorul de sarcina. In combinatie cu arcurile Eibach senzatia este delicioasa! Se schimba enorm comportamentul masinii. In plus, Eibach-urile sunt gandite in asa fel incat sa nu prea simti denivelarile mici, dar sa ai stabilitate in viraje. Ideea e ca au prima parte a cursei mai moale, iar a doua parte mai tare.

De pret n-as sti sa-ti spun, pentru ca le-am luat la pachet printr-o oferta de la un bun coleg si prieten. Dar am inteles ca JCP-ul este vreo 400Eur.

Modificarile la evacuarea de FN2 au constat in multe taieturi si imbinari, ca sa nu fiu nevoit sa schimb bara din spate, apoi canibalizarea unei a doua evacuari de FN2 pentru a crea partea care lipseste dintre toba primara si catalizator.





Add Thank You Reply



 
#8

No bine c-ai aparut domnule, bine ai venit si speram sa te simti bine pe aici.
Cred ca ai cel mai modificat 5D (performance-wise) din RO si poti sa dai multe sfaturi pertinente celor care vor sa se apuce de treaba.



Add Thank You Reply



 
#9

Saru'mana de urare, sefu'! Icon_smile
Sunt trecut prin multe cu upgrade-urile astea, ca nu de pomana am preconizat un buget pentru ele si voi finaliza probabil cu o suma de 4-5 ori mai mare :">



Add Thank You Reply



 
#10

Eu merg cu H&R pe amortizoarele stock, sunt chiar curios sa vad si eu diferenta intre H&R si Eibach, nu m-ar deranja o idee de confort in plus, daca diferenta e sesizabila.

Tre' sa ne vedem odata sa merg si eu cu cel mai tunat 5d din tara Icon_biggrin
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Add Thank You Reply



 
#11

eibachurile sunt mai confortabile. h&r runt mai hardcore. eibach sunt maximum de compromis pt strada.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#12

(20-10-2010, 11:28)dragostan Wrote: Eu merg cu H&R pe amortizoarele stock, sunt chiar curios sa vad si eu diferenta intre H&R si Eibach, nu m-ar deranja o idee de confort in plus, daca diferenta e sesizabila.

Tre' sa ne vedem odata sa merg si eu cu cel mai tunat 5d din tara Icon_biggrin
Cred ca abia la primavara cand sper eu sa fie gata complet. Oricum va intra la conservare pe perioada iernii masina. Se va misca doar pentru a i se face revizie (cand gasesc filtre mai scurte pentru CAI), a fi vopsita si pentru alte upgrade-uri. Dar, cu mare placere te voi lasa sa dai cateva ture.

(20-10-2010, 11:37)LIVIU_CTS Wrote: eibachurile sunt mai confortabile. h&r runt mai hardcore. eibach sunt maximum de compromis pt strada.
Right on! Biggthumpup





Add Thank You Reply



 
#13

(19-10-2010, 18:11)w33bb0 Wrote: Cu toate ca nu cred ca mai e nevoie de vreo alta prezentare, iata-ma-s si aici Icon_smile

Masina a fost stock timp de 3 ani, apoi m-au apucat mancarimile si am luat-o la mesterit. Asadar, acum ruleaza cu: arcuri Eibach, amortizoare de FN1, bare de rigidizare OMP peste tot, race cat JCP, soft DimSport, evacuare custom (modificata dintr-una de FN2 - e FIX ce trebuie), CAI Injen.

Urmeaza sa mai primeasca: frane de FN2 stock cu discuri Brembo sau Zimmermann si placute Ferodo, grila de FN1 facelift, retapitare interioara in piele cu alcantara, capota carbon (Aeroworks - sper) si, daca inca ma mai mananca si nu m-am scarpinat corespunzator, poate un kit de turbo.

Probleme nu prea mi-a facut. In 3 ani si jumatate am schimbat la ea un head-unit, o bieleta de directie, o flansa de amortizor si o pompa de apa.

Concluzie: super-multumit de masinuta, dar am mancarimea aia care cred ca-i boala grava Icon_smile


buey uibo da ce ai mai mesterit de cand nu ne am mai citit Biggthumpup

spor in plan si la mai mare cu tot ce ti-ai propus tovarase!

bine te-am regasit!




Add Thank You Reply



 
#14

D-apai bine zici, Ravule!
Tare incurcate au mai fost itele ca n-am reusit sa mai ajung in Bucuresti macar o ora sa ma intalnesc cu domnul W33bb0.

Andreiu, sa vezi tu pomelnic de intrebari legate de arcuri si alte cele o sa-ti las!
Pe Civicfan nu puteam intra din cauza unor animozitati avute cu un membru, in alte parti nu se putea; acum si aici nu mai scapi!



Add Thank You Reply



 
#15

(20-10-2010, 15:12)rav Wrote: buey uibo da ce ai mai mesterit de cand nu ne am mai citit Biggthumpup

spor in plan si la mai mare cu tot ce ti-ai propus tovarase!

bine te-am regasit!
Multam de urari, domnu'!

(20-10-2010, 15:24)big in japan Wrote: D-apai bine zici, Ravule!
Tare incurcate au mai fost itele ca n-am reusit sa mai ajung in Bucuresti macar o ora sa ma intalnesc cu domnul W33bb0.

Andreiu, sa vezi tu pomelnic de intrebari legate de arcuri si alte cele o sa-ti las!
Pe Civicfan nu puteam intra din cauza unor animozitati avute cu un membru, in alte parti nu se putea; acum si aici nu mai scapi!
Imi pare rau ca pe ClubCivic nu se poate. Merita sa incerci, poate mediem o impacare. Despre cine-i vorba? Ca-i dau nah nah la fund Icon_smile

In alte parti am avut eu animozitati foarte grave cu un anume membru care o sa duca site-ul ala in groapa. Acolo activez numai pe PM. Eram cat pe ce sa vars tot acolo, ca sa se definitiveze imaginea unui caracter jenant, insa pur si simplu am trait cel mai intens sentiment de scarba din viata mea. Trebuie sa-ti lipseasca o anume gena ca sa vorbesti la modul ala cu si despre oameni ca Adi sau ca Yula (sau altii), in timp ce unii dau din taste ca apucatii, iar contributia lor la forum este eminamente nula. Da' asta-i alta poveste.

Astept cu placere intrebarile legate de arcuri.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.