This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

maruta: '02 Accord CH1 Type-R - H22A7



 
#1
Star 

Salutare!

Noua mea achizitie este un Accord Type-R din 2002.
Sunt foarte bucuros ca am reusit sa trec la o alta categorie, adica cea de peste 200 CP.

O masina foarte rara pe plaiurile noastre (se cunosc doar 2 in tara) care se preteaza foarte usor pentru 2 stiluri (sau nevoi) de condus datorita deschiderii VTEC-ului destul de tarziu: de oras si de nebunii Icon_lol.

Ma incanta foarte tare motorul si calutii pe care ii produce, LSD-ul si, nu in ultimul rand, faptul ca este in 4 usi.



Reply



 
#2

Nice buy, deci sa intelegem ca numai tu si Doc va dati in asa ceva?

Sa ai parte de ea si la cati mai multi km....

sigur o sa slabesti la vara Icon_lol


PS: Ti-am mutat thread-ul la My Accord
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#3

Iti spun si aici...Sa o sapanesti sanatos!!!
Bag seama ca acum ai 3 Honde in curte...Long live the Honda Spirit Icon_biggrin



Reply



 
#4

Da da, s-o calaresti sanatos si sa ai parte de senzatii numai una si una in ea Icon_smile.



Reply



 
#5

Multumesc de urari.

@Yula, suntem doar 2 din cate stiu. Am zis sa nu dau cu piciorul la un model asa de rar de la Honda.
@Bogdan, Jazzul este al parintilor, dar si-asa, cu 2 masini in Bucuresti, e cam greu cu parcarea.



Reply



 
#6

cred si eu ca esti fericit, ai un agregat de invidiat, iar statutul de raritate e spuma preparatului. multe momente memorabile impreuna si fara incidente neplacute.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#7

Maruta, ma bucur ca-l cunosc personal si pe-al doilea posesor de ATR de la noi! Acu' mai trebuie sa ma si plimb cu a doua, ca in prima m-am dat Icon_biggrin
Numa' de bine!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#8

felictari inca o data, have fun cu ATR-ul Icon_smile



Reply



 
#9

Thanks guys!

O sa am nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc cu ea. Trebuie sa stai sus in ture sa deschid VTEC-ul si deocamdata sunt la ora de muzica, adica ascult motor, zgomote, etc.Icon_smile

Maine ii schimb placutele pe spate pentru ca una este desprinsa in 2 bucati. Si ii fac si un schimb de ulei. Voi merge tot pe 5w-50 cum a folosit si fostul proprietar.

See you!Icon_wink



Reply



 
#10

sa va calariti sanatosi Icon_biggrin... il banuiam pe Vali ca fiind faptasu´...ma bucur nespus pentru tine si vrem poze sau nu te credem Icon_biggrin



Reply



 
#11

Ma bucur pentru tine man, have fun together si toate cele bune! Pretty nice to be a rarity Icon_smile



Reply



 
#12

Primele impresii: daca delSol-ul imi imprima un zambet larg pe fata, ATR-ul imi aduce un fior pe sirea spinarii.Icon_lol

In comparatie cu Civicul, ATR-ul pare mai spartan dar in acelasi timp mai solid si greu de condus. Directia nu este asa de "finuta", iar raza de bracare este mai mare, fiind mai greu cu manevrele prin oras.

La drum lung e altceva. Poate ca pana in 5700 rpm sunt asemanatoare ca si comportament, dar de aici incolo se termina orice fel de comparatie.

Benzina consuma la greu daca te dai la ea, dar rezonabil daca schimbi "decent".
Am un zgomot la articulatii pe spate-dreapta, cred ca este de la o bieleta.
Interiorul se prezinta foarte bine pentru varsta ei. Scaunele au o sustinere foarte buna. Pe viraje nu as putea face fata fara ele.
Frana de mana este putin ciudat asezata pe partea "cealalta".

Zilele astea ma straduiesc sa o inmatriculez.

Ceva poze facute cu mobilul (sa nu radeti de numerele de inmatriculare, abia astept sa le schimb)Icon_lol:
   

PS: nu ma descurc sa pun mai multe poze.



Reply



 
#13

Pai de ce sa radem, Maruta? REX inseamna rege Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#14

Cum se misca acul de la rezervor cand ii dai talpa ? Icon_lol

Parca ar merge o buza fata pe ea si o alta grila.

Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

e bine ca-ti da fiori ca nu te arunci chiar asa de tare, dar dupa cateva luni o sa-ti treaca si o sa ti se para ca nu mai trage asa de tare

cu parcatu ii o mica problema, la mine raza de bracare e si mai mare si daca n-am spatiu tre sa fac 100 de manevre, zice lumea ca-s o panarama de sofer, dar ce stiu ei Icon_razz

sa n-o chinui prea tare prin bucuresti ca ai vazut cum s-au facut strazile si poate ii schimbi toate bieletele dupa aia Icon_razz



Reply



 
#16

(13-03-2012, 12:17)w33bb0 Wrote: Pai de ce sa radem, Maruta? REX inseamna rege Icon_smile
Stiu ca inseamna rege, dar parca e nume de catel si nu mi se potriveste.Icon_lol


(13-03-2012, 12:20)yulasinio Wrote: Cum se misca acul de la rezervor cand ii dai talpa ? Icon_lol

Parca ar merge o buza fata pe ea si o alta grila.

Acul ala de la benzina este intodeauna in alt loc, chiar daca ma uit din minut in minut la el. Rollinglaugh Dar ce mai conteaza? Au reusit sa scot un 12% afara.Confused

Da, ma gandeam si eu la o alta grila (o am si pe cea originala - avantajul cu cea de acum este ca nu-mi mai intra pietricele la radiator)     , iar o buza pe fata i-ar sta bine. Imi place totusi ca este destul de inalta, nu am probleme sa urc borduri.

Ma gandesc si la niste jante...aurii ar fi OK?

Eu nu mai inteleg cum e anul de fabricatie al masinii. In VIN este 02, dar cei de la RAR mi-au spus ca este fabricatie 2001 dar este modelul pentru 2002...Confused



Reply



 
#17

Poti scoate si mai bine de 12 in afara, stai sa iti treaca nebunia Icon_smile

Pai buza nu trebuie sa fie foarte mare, ceva finutz asa ca prea se termina bara aia in pod. Uita ca asta din poza.
[Image: View2-10344609.jpeg]


Cred ca jantele aurii pe negru o sa fie prea batator la ochi, bronz insa cred merge bine.
[Image: ?mmid=f698785b088e3406]

EDIT: Am adaugat poza cu buza de pe bara fata.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#18

Este o oferta pe celalalt forum cu niste jante ENKEI RP03 17": http://www.enkei.com/rp03.shtml .

Cere 500 euro cu tot cu cauciucuri Kumho Ecsta SPT, rulaj cam 1000 km.

Ce ma deranjeaza este faptul ca una este julita si nu prea am chef sa o repar.

   



Reply



 
#19

le-ai gasit la noi sau pe afara?
dc sunt in tara pretul e foarte bun totusi pentru jante si cauciucuri noi, iar jantele par rezistente si usoare din ce am vazut pe site ceea ce nu prea gasesti la noi sau nu ieftin.
dc nu e stramba sau fisurata eu cred ca merita totusi.




Reply



 
#20

Alea sunt jantele lui Fanete Icon_smile

Daca ai bani si ai unde sa le repari eu zic ca merita pentru ca nu au fost foarte folosite, in plus de asta numai gumele sunt la pretul ala.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.