This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

maruta: '02 Accord CH1 Type-R - H22A7



 
#1
Star 

Salutare!

Noua mea achizitie este un Accord Type-R din 2002.
Sunt foarte bucuros ca am reusit sa trec la o alta categorie, adica cea de peste 200 CP.

O masina foarte rara pe plaiurile noastre (se cunosc doar 2 in tara) care se preteaza foarte usor pentru 2 stiluri (sau nevoi) de condus datorita deschiderii VTEC-ului destul de tarziu: de oras si de nebunii Icon_lol.

Ma incanta foarte tare motorul si calutii pe care ii produce, LSD-ul si, nu in ultimul rand, faptul ca este in 4 usi.



Add Thank You Reply



 
#2

Nice buy, deci sa intelegem ca numai tu si Doc va dati in asa ceva?

Sa ai parte de ea si la cati mai multi km....

sigur o sa slabesti la vara Icon_lol


PS: Ti-am mutat thread-ul la My Accord
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

Iti spun si aici...Sa o sapanesti sanatos!!!
Bag seama ca acum ai 3 Honde in curte...Long live the Honda Spirit Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#4

Da da, s-o calaresti sanatos si sa ai parte de senzatii numai una si una in ea Icon_smile.



Add Thank You Reply



 
#5

Multumesc de urari.

@Yula, suntem doar 2 din cate stiu. Am zis sa nu dau cu piciorul la un model asa de rar de la Honda.
@Bogdan, Jazzul este al parintilor, dar si-asa, cu 2 masini in Bucuresti, e cam greu cu parcarea.



Add Thank You Reply



 
#6

cred si eu ca esti fericit, ai un agregat de invidiat, iar statutul de raritate e spuma preparatului. multe momente memorabile impreuna si fara incidente neplacute.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

Maruta, ma bucur ca-l cunosc personal si pe-al doilea posesor de ATR de la noi! Acu' mai trebuie sa ma si plimb cu a doua, ca in prima m-am dat Icon_biggrin
Numa' de bine!
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#8

felictari inca o data, have fun cu ATR-ul Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#9

Thanks guys!

O sa am nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc cu ea. Trebuie sa stai sus in ture sa deschid VTEC-ul si deocamdata sunt la ora de muzica, adica ascult motor, zgomote, etc.Icon_smile

Maine ii schimb placutele pe spate pentru ca una este desprinsa in 2 bucati. Si ii fac si un schimb de ulei. Voi merge tot pe 5w-50 cum a folosit si fostul proprietar.

See you!Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#10

sa va calariti sanatosi Icon_biggrin... il banuiam pe Vali ca fiind faptasu´...ma bucur nespus pentru tine si vrem poze sau nu te credem Icon_biggrin



Add Thank You Reply



 
#11

Ma bucur pentru tine man, have fun together si toate cele bune! Pretty nice to be a rarity Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#12

Primele impresii: daca delSol-ul imi imprima un zambet larg pe fata, ATR-ul imi aduce un fior pe sirea spinarii.Icon_lol

In comparatie cu Civicul, ATR-ul pare mai spartan dar in acelasi timp mai solid si greu de condus. Directia nu este asa de "finuta", iar raza de bracare este mai mare, fiind mai greu cu manevrele prin oras.

La drum lung e altceva. Poate ca pana in 5700 rpm sunt asemanatoare ca si comportament, dar de aici incolo se termina orice fel de comparatie.

Benzina consuma la greu daca te dai la ea, dar rezonabil daca schimbi "decent".
Am un zgomot la articulatii pe spate-dreapta, cred ca este de la o bieleta.
Interiorul se prezinta foarte bine pentru varsta ei. Scaunele au o sustinere foarte buna. Pe viraje nu as putea face fata fara ele.
Frana de mana este putin ciudat asezata pe partea "cealalta".

Zilele astea ma straduiesc sa o inmatriculez.

Ceva poze facute cu mobilul (sa nu radeti de numerele de inmatriculare, abia astept sa le schimb)Icon_lol:
   

PS: nu ma descurc sa pun mai multe poze.



Add Thank You Reply



 
#13

Pai de ce sa radem, Maruta? REX inseamna rege Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#14

Cum se misca acul de la rezervor cand ii dai talpa ? Icon_lol

Parca ar merge o buza fata pe ea si o alta grila.

Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#15

e bine ca-ti da fiori ca nu te arunci chiar asa de tare, dar dupa cateva luni o sa-ti treaca si o sa ti se para ca nu mai trage asa de tare

cu parcatu ii o mica problema, la mine raza de bracare e si mai mare si daca n-am spatiu tre sa fac 100 de manevre, zice lumea ca-s o panarama de sofer, dar ce stiu ei Icon_razz

sa n-o chinui prea tare prin bucuresti ca ai vazut cum s-au facut strazile si poate ii schimbi toate bieletele dupa aia Icon_razz



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.