This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

cucu: 2008 CIVIC 5D FK2 I-Shift Red



 
#1

In sfarsit a venit si randul meu sa contribui aici. Prima masina care mi-a fost alaturi timp de 5, 6 ani a fost un Civic din '90. Nu a fost la intamplare, stiam de cand le-am vazut prima data ca nu ma voi uita dupa alte masini. Pentru o scurta perioada am avut si un Prelude BB3. Mi-a fost extrem de draga masina, mi-a placut enorm cum mergea, cum arata din afara, inauntru, totul. Din pacate povestea a fost scurta, dupa vreo 6000 km am vandut-o. A fost o perioada dificila, schimbat job, salariu mai mic, masina mai mult statea. Cam lunga introducerea.

Fast forward vreo 3 ani si ne gasim in prezent. M-am mutat cu un job nou la bucuresti (Sick) de aproape un an, cu scopul sa strang ceva banuti sa reusesc sa-mi iau o masina mai noua. Bine nu doar pentru asta, e misto si jobul, in 10 luni am fost in Franta, Senegal, Egypt si Kuwait. Asa am inceput sa ma uit dupa un civic. Am trecut prin toate fazele, m-am uitat dupa anunturi din germania, m-am uitat la reprezentante pentru modelele noi, m-am uitat prin tara. Cautarea oarecum mi-a fost usurata ca eram absolut hotarat pe cutie i-shift sau A/T, iar bugetul ma limita la 2007/2008.

Acum nici o saptamana m-am trezit cu banii pregatiti si cu o lista scurta de numai 3 masini. Una in Pitesti si doua la Iasi. Dupa ce am facut liste si am comparat tot ce au / n-au masinile respective, am inceput sa inclin spre cea din Pitesti. Zis si facut, vorbit cu proprietarul (un domn foarte de treaba) si am stabilit o intalnire. Am gasit un prieten sa ne duca pana in Pitesti (pe mine si tovarasa). Bineinteles s-a nimerit sa mergem fix vinerea trecuta, dimineata devreme, exact cand erau -18C. Ne-am dus cu un 307 si ne-am intalnit in apropiere de reprezentanta honda de la pitesti. Am mai fost cu civicul nou si inainte, dar acuma, dupa ce m-am dat jos din peugeot si m-am urcat imediat in civic, nu am cuvinte sa descriu diferenta pe care am simtit-o. Nu vreau sa supar pe nimeni dar e ca si cum ai compara un tramvai ordinar cu un TGV. Scaunele mult mai confortabile, pozitia la volan numai buna, ceasurile, beculetele, butoanele... cam de atunci nu m-am mai oprit din zambit.

Au urmat verificarile, am luat la rand toate butoanele, m-am invartit in jurul masinii, m-am uitat pe sub presuri, portbagaj, pe la motor... in mare stiam dupa ce sa ma uit si la ce sa fiu atent. Totul parea in regula. Ne-am dus la reprezentanta, au ridicat-o, m-am plimbat pe sub ea, am miscat rotile, m-am uitat la placute, la discuri, bucse, evacuare, serii, alinierea elementelor de caroserie, etc... parca eram intr-un episod de CSI cum ma invarteam cu lanterna pe acolo. Au legat si testerul apoi, au verificat partea electronica si si-au dat ok-ul. Nu parea sa fi fost lovita, nici mie, nici celor de la honda, fapt confirmat si de micile urme de activitati orasenesti constante pe fiecare parte a masinii (pe capota urme de pietre de pe drum, mic zgaraieturi, etc... oarecum normal pentru 4 ani de utilizare)

De acolo ne-am dus la o firma de intermedieri, facut contractul, plecat cu masina. Nu ma puteam oprit din zambit.

Mai departe ma asteapta un drum destul de greu, miercuri dimineata ma pornesc spre Arad sa o inmatriculez. Am deja programare la RAR pe joi dimineata la ora 9, si apoi sper sa termin toate si sa am numerele mele pana vineri. Voi apela la o firma de intermedieri si voi incerca sa ma misc cat mai repede. O sa fie tricky ca nu as vrea sa ma gasesc in situatia ca am predat dosarul pentru inmatriculare si nu am numere sa nu pot sa plec de craciun cu masina.

Sa va spun un pic si despre masina. S-a confirmat intre timp ce mi-a spus proprietarul inainte, ca era model destinat pietei din nord (Finlanda/Suedia) cand am gasit pe usile din fata, spre balamale, ceva sitckere intr-o limba mai straina noua (cu cerculete pe "A") iar cand am tras un pic de mocheta, am vazut strat de izolatie extra. Stiam cum sa compar ca am urmarit topicul de pe civinfo unde cineva si-a scos mocheta sa izoleze mai bine. Se simtea si la drum, mult mai liniste decat cu civicul cu care am fost la drive-test acum cateva luni, iar daca tinem cont ca acuma am gume de iarna, chiar e ok.

In rest, scaune incalzite, faruri automate, stergatoare automate, oglinzi incalzite, pliabile, volan imbracat cu piele, pedalier metalic, torpedou racit. Sincer nu stiu care din astea ar fi venit si standard sau au fost extra.


Poze mai urmeaza. Asta e de pe drumul inapoi din pitesti.

[Image: image.jpg]



Reply



 
#2

Felicitari pentru achizitie! S-o stapanesti sanatos si s-o alergi multi km fara probleme si cu un mare zambet pe fata!
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Reply



 
#3

Thanks!

Am uitat sa adaug in primul post... am doua intrebari:

- de unde si ce fel de lanturi ati recomanda? 224/45/R17
- la reprezentanta mi-au spus sa folosesc zeama de parbriz mai de calitate, la fel, aveti ceva recomandari?



Reply



 
#4

la 17 nu se pot folosi lanturi.
zeama de parbriz aia mai spre scumpa, recipient mai atragator. am facut gresala ca saptamana trecuta sa cumpar un bidon de ceva low ca imi era la indemana. pe langa faptul ca nu se inchidea ermetic si mi-a curs mult in portbagaj, nici nu spala bine, raman cateva secunde holograme pe parbriz...l-am abandonat jumatate plin intr-o parcare.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#5

Ce ai enumerat tu ca dotări sunt echiparea Sport (mai puţin scaune încălzite, care or fi fost adăugate fiind pt ţările nordice). La fel am şi eu pe a mea. Masina e standard, fără "adaosuri".

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
"To be a driver you need skill, to be a co-driver you need balls of steel"



Reply



 
#6

Felicitari! Zeama cea mai "buna" descoperita de mine e un OMV Nano-shit. E diferenta enorma pana la oricare alta... zici ca e o echipa de negrotei care clabucesc, spala si usuca parbrizu' la fiecare stropire Icon_smile Da' si costa de nu-ti vine sa iei a doua oara.
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#7

Cu zeama aia de parbriz, depinde ce si cum o folosesti. La mine de exemplu nu merita aia scumpa din 2 motive:
1. pana la jumatatea rezervorului de lichid spala si farurile...o consuma in draci si nu poti alege cand sa spele farurile, le spala de fiecare data cand e faza scurta aprinsa, iar la mine e aprinsa non-stop...
2. la capitolul asta pt mine primeaza cantitatea nu calitatea, mai ales pe vremea asta. de obicei spal parbrizul extraorinar de des, chiar in we am consumat 6.5l in nici 250 km Icon_biggrin. iar la randamentul meu, ma costa mai mult parbrizolul decat benzina Icon_smile))

S-o stapanesti sanatos! Scaunele incalzite au venit standard pe sport din 2008. Pana atunci nu erau...
Accord CL7 2.0 exec MT Arctic Blue Pearl
ex-Civic 5D 1,8 exec MT Milano Red



Reply



 
#8

Bine ca ai gasit exact ce ai vrut pana la urma, s-o invartiti sanatosi.

Pentru zeama eu recomand un sealant de geamuri de la Carlack, nu-ti mai trebuie sa folosesti stergatoarele Icon_wink

Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#9

iti trebuie yula, pe la noi nu e doar ploaie, au aruncat cu nisip, drumurile sunt pline de jeg. mergi in spatele cuiva, daca nu dai cu sprituitoarele nu mai vezi nimic in 50m
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#10

Am ajuns la Arad. Dupa un drum de multe ore de la bucuresti nu pot sa zic decat ca-mi place din ce in ce mai mult masinuta. Nu am mai condus o masina care sa stea asa pe drum, sau sa raspunda directia asa bine in curbe, serpentine, etc. Cutia mi se pare geniala, parca a fost gandita pentru mine... cand sunt in stare adanca de lene, isi face treaba singura, eu doar ma joc cu acceleratia, iar cand am chef de joaca, pot sa particip si eu la modul in care schimba.

Imi place pana si luminita mica albastra de veghe dintre becurile din plafon. Azi am descoperit-o Icon_smile

Minusuri n-am gasit. Va trebui sa fiu mai atent la drum, e clar ca nu se intelege bine cu gropile.

Pe maine si poimaine sa-mi tineti pumnii... dimineata ma duc la RAR si apoi sper sa rezolv toate sa primesc numerele pana vineri cel tarziu.



Reply



 
#11

Small update:

La registru a mers ok, am primit certificatul autencitate, dar a durat imposibil de mult. Am ajuns exact cand aveam programarea si totusi m-au tinut in parcare 2 ore jumate. Mai erau cateva masini in fata dar se miscau foarte incet. Cel mai misto a fost ca am intrat intr-un final, imi zice sa ma duc sa platesc si in momentul in care ajung la ghiseu, tanti lipea un post-it pe care scria "pauza de masa intre 11:10 - 11:30"

In rest, s-au organizat destul de bine in Arad, au mutat tot ce tine de inmatriculari intr-un mall. Am rezolvat acolo CEC-ul, primaria, finantele. Tot acolo voi depune si dosarul dar din pacate dureaza cel putin 2 zile se scoata numerele noi. Nu vreau sa fac asta acuma ca trebuie sa predau si numerele vechi iar de craciun vreau sa plec cu masina. O sa ma prezint la prima ora in 3 ianuarie...



Reply



 
#12

sa vezi cum sta pe drum cu un set de arcuri eibach...Icon_lol
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#13

Am revenit dupa 2000 km petrecuti impreuna in ultimele 3 saptamani. Am reusit sa o inmatriculez in Arad fara probleme, am primit numerele cu cateva zile inainte de revelion.

Cei 2000 km i-am facut doar in tara cam asa: bucuresti - arad - timisoara - sibiu - maramures - arad - harghita - sibiu - bucuresti

Cateva pareri/concluzii:

- foarte multumit de masina, se comporta extrem de bine pe drum
- pe drumurile judetene trebuie mers incet
- nu o sa mai am niciodata masina cu cutie manuala. I-shiftul in continuare mi se pare genial.
- cred ca voi cauta un kit xenon, parca s-ar simti nevoia pe anumite drumuri prost/deloc iluminate.
- consuma mai putin decat ma asteptam de la un motor 1.8 benzina. Pe ruta de mai sus am scos o medie de 6.5l
- urasc din ce in ce mai tare bucurestiul si soferii prosti, agresivi, nesimtiti. Zau ca nu am vazut niciunde altundeva stil de condus in halul asta de prost. Nici macar in tarile mai putin dezvoltate unde nu se punea problema de reguli de circulatie. Mergeau haotic dar se respectau intre ei si nu erau agresivi.

Din pacate in urmatoarele cateva saptamani masinuta va dormi intr-o parcare singura. Delegatie din nou...



Reply



 
#14

Se pare ca esti incantat de decizia facut Icon_wink S-o plimbi sanatos in continuare.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#15

Uite asa intra microbu' si nu te mai gandesti la alta marca.Icon_biggrin
Asta e diferenta la Honda. Eu am facut 140.000 km cu Civicul si de fiecare data cand merg cu alta marca si ma sui inapoi in Honda, parca ma simt ca la 15 ani cand le-am luat masina parintilor sa ma dau o tura cu ea...Rollinglaugh



Reply



 
#16

Diferenta e ca acum iti iau parintii masina sa dea o tura cu ea
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply



 
#17

Mi-a ajuns pe maini pentru cateva zile un clio de la firma si trebuie sa recunosc ca abia acuma mi-am dat seama cat de prost curatau stergatoarele de pe civic. Ma gandesc ca proprietarul anterior nu le-a schimbat niciodata si totusi sunt aproape 4 ani.

Ma ajutati cu ceva recomandari, sa le schimb cu totul, sa caut numai gume, merita sa ma gandesc la originale (nu cred)?

Nu stiu cat de mult merita sa dau pe o pereche tinand cont de mizeria de la noi si cat de repede se mananca, dar pe de alta parte chiar e o placere cand lucreaza bine si parbrizul e curat dupa fiecare miscare.



Reply



 
#18

eu le schimb la 2 ani. se schimba doar lamele de cauciuc, n-are rost sa dai bani pe toata handramaua. se schimba f simplu. am luat oem honda.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply



 
#19

Eu la toate masinele am folosit Bosch sinle schimb cam la 2 ani.


Sent from my Slimed i9000
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 
#20

Schimba doar lamela, altfel dai bani aiurea. Si eu tot OEM am cumparat pentru Civic pana acum si-s de acord ca senzatia e foarte placuta atunci cand curata corespunzator Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.