This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

S4C conversie LSD Helllp



 
#1

Tot ce am gasit pana acum specifica pentru convesia LSD a cutiei doar de LSD si Final drive dar nimic din care sa rezulte schimbari ale rulmentilor sau altele. Am citit postul cu transmisia ( 10x Yula, Toyboy) dar si acolo tot de ITR este vb (S80)
Sunt blocat intr-un punct cu conversia cutiei S4C la LSD. Momentan am piesele esentiale pentru conversie ( LSD , FD) dar m-am blocat cand vine vorba de rulmenti datorita dimensiunilor... aici e buba mare :

oem EK4 91005-PS1-003 (40x80x18) Bile(non LSD)
oem EK9 91005-P80-003 (40x80x17) Role/Cilindri
oem ITR 91005-P80-E31 (40x80x18/19.5) Bile

Se poate observa ca cel non lsd cat si cel de ITR/MB/Crv au o dimensiune diferita.
Nu stiu care dintre ei sa-i folosesc , avand in vedere ca cutia de EK9 este aceeasi cu cea de EK4 diferenta fiind LSD si sincroanele duble as putea zice ca un swap direct fara altceva nu ar fi nici o problema dar in majoritatea descrierilor cu privire la cutia de EK9 vin niste saibe distantiere. Acum sunt 2 posibilitati , ori vin saibele doar la rulmentii tip ROLE/Cilindrii ori vin in orice situatie. Aceeasi rulmenti, autoblocant se ii putem gasit la dealeri honda de pe state (la cutiile de 98 Integra 3Door Type R)
Pun cateva poze cat si descreri ale saibeleor distantiere

EK4 S4c non lsd
EK9 S4C LSD
MB S9B LSD
ITR USA
Ma intreb daca mai sunt alte piese care merita/trebuiesc schimbate daca tot desfac cutia sau ce piese sa inspectez ....
Helllllllp .



Add Thank You Reply



 
#2

Dupa cum vfezi diferenta intre rulmenti e de grosime si nimic altceva. In primul rand sa cauti sa iei rulmenti inchisi, despre dimensiune amandoi rulmenti se potrivesc singura diferenta sunt acele saibe. Dupa cum vezi si in topicul cu cutia ei au inchis cutia si au masurat distanta/jocul iar apoi au folosit saibe ca sa il minimalizeze.

Daca tot ai desface cutia eu te-as sfatui sa schimbi toti rulmentii si inelele sincron daca e cazul.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

Ideea este ca nu vreau sa umblu prea mult la ea ... dar ca sa schimb LSD se pare oricum ca trebuie sa desfac toate componentele ... cu ocazia asta o sa schimb semeringurile si ce se poate de la rulmenti daca este necesar fara a interveni in dezmembrarea axului/pinioanelor. Nu am gasit nici un post despre treaba asta cu conversia LSD in S4C dar culmea este ca toata lumea o face .....



Add Thank You Reply



 
#4

Am dat un search pe google si am gasit asta...
http://www.hybrids.jp/forum/showthread.php?t=21978

Acelasi lucru zice si acolo de saibele alea Confused
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5



Add Thank You Reply



 
#6

Multumesc baieti ... am vb cu cel care se va ocupa de cutie si dupa ce mi-a explicat despre ce este vorba a ramas sa cumpar tot ce este nevoie si rumentii pe bile sferice probabil cei de ITR Icon_smile. Pana astept sa apara capitalul pentru cutie mai astept la rulmentii fata sa ma pot apuca de suspensie/articulatie.



Add Thank You Reply



 
#7

Deci pana la urma o sa schimbi toti rulmentii din cutie sau numai cei pentru LSD?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#8

O sa inlocuiesc rulmenti/semeringuri cam tot ce se poate acolo si prezinta uzura.... probabil si un nou kit de ambreaj daca tot sunt acolo , prefer sa fac totul cat este cutia jos , sper sa dureze foarte mult timp pana o voi da jos din nou Icon_smile...



Add Thank You Reply



 
#9

Sa verifici si inelele sincron cand desfaci cutia ca sa nu ai surprize dupa.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#10

Am reusit astazi sa fac conversia ..... Montat blocantul de EK9 cu tot cu FD , cu rulmentii de ITR ... au mers ca uns , fara nici cea mai mica modificare. Bazaconiile care le inventeaza lumea te face sa te gandesti de 2 ori pana sa faci aceasta conversie , de la modifica interiorul cutiei sa se aseze blocantul pana la subtierea inaltimii rulmetilor.
S4C ( vti ) si S4C ( type r)
same shit , diferenta o fac : sincroanele duble , LSD cu FD si rulmentii de la LSD.

Deci .. Pentru toti care au cutie S4C non LSD (hydro ek4 vti) cumparati blocantul si FD de EK9 , 2 rulmenti pentru acest diferential cei pe bile de ITR ( 91005 P80 E31) si altceva nu trebuie facut pentru acesta conversie .



Add Thank You Reply



 
#11

Felicitari de conversie si multumim de update.
Acum asteptam impresia Icon_wink

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#12

viitorul suna bine ! bafta vali



Add Thank You Reply



 
#13

Felicitari Vali! Pana nu incerci, nu poti sa vezi cat de greu sau usor este. Trebuie sa ai si ceva curaj.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.