This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Protectie galerie evacuare



 
#1

Daca tot se vorbeste despre puterea data de catre galerii si intreg sistemul de evacuare aduc si un mic ajutor celor care au patit sa mutileze galeria ( inclusiv eu) dar si celor care sunt mai norocosi. Majoritatea hondelor nu au "scut de protectie" ci doar o bucata de plastic care protejeaza foarte putin impotriva loviturilor , el este mai mult pus ca un scut pentru protejarea compartimentului motor impotriva mizerie,apei etc.nicidecum impotriva loviturilor mecanice.

Mai jos aveti protectia pentru galerii in special pentru seria B si sistemul 4-1 ( ITR) el fiind cel mai expus dar se poate adapta si pentru celelate sisteme.




Attached Files Thumbnail(s)
                                   



Add Thank You Reply



 
#2

Ala primul nu o sa faca nici o branza pentru ca e foarte subtire, poate cel de al doilea sa impiedice indoirea galeriei ca pare mai solid.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

daca iei pietroiu pe care l-am luat eu cu civicul....Icon_smile
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#4

Nu trebuie sa imi zici ca am luat si eu unul pe valea Oltului de am crezut ca mi-am lasat baia si tot de sub masina acolo Banghead
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

Ala primul se vede ca vine special pe sistemul 4-2-1 care nu atarna deloc iar aia este practic o protectie impotriva zgarieturilor si loviturilor aproximativ medii din ce deduc ... daca dai cu galeria asta destul de tare sigur iti iei adio de la baie .In schimb cea de 4-1 atarna mult mai jos si ca compensatie armatura este mult mai groasa si are distanta destul de mare intre placa de protectie si galeria. Icon_smile

PS: se pot confectiona DIY sau cumpara preturile variind intre 50 si 149 $




Add Thank You Reply



 
#6

Eu o am pe aia standard din aluminiu, pana acuma si-a facut datoria cu brio exceptie facand stanca de pe valea Oltului care mi-a facut un mic dent in galerie
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#7

eh lasa ca a mea a varsat "sange" pe meleagurile moldave si s-a ales cu o plimbare pe platforma...500 km Icon_razz
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

Eu am ramas surprins de cat de rezistent e Civic-ul pe dedesubt. Am luat niste borduri/pietre/denivelari de-a lungul timpului si, de fiecare data cand am urcat-o pe elevator, am cautat zgarieturi sau indoituri. Arata de milioane. Am ramas placut surprins.



Add Thank You Reply



 
#9

Macar pe acolo sa fie solid, ha Andrei Icon_lol
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#10

Mah, in afara de caroseria care se indoaie din toate incheieturile pe viraje, e destul de solida copaia Icon_smile



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.