This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Oil Catch Tank sau doar Breather



 
#1

Ce parere aveti de Oil Catch Tank ? Merita investitia sau e suficient un simplu Breather(filtru mic)?

Eu ma gandesc ca nu degeaba sunt bagate acele gaze in admisie, dar pe langa ele mai intra si vapori de ulei care nu prea da bine acolo. Uitati niste scheme cu instalatia propriuzisa si un filmulet:




Attached Files Thumbnail(s)
                       



Add Thank You Reply



 
#2

Nah, eu nu as mai da banii pe el (am unul garaj) Este folositor daca ai un consum mare de ulei prin PCV.
Daca vrei sa il pui la capacul culbutori atunci un filtu mic merge bine Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

doar ce citeam si eu un thread legat de oil catch can, si exact cum zicea si Yula, cel mai indicat este sa folosesti catch can-ul intre pcv (Presurised Crank Ventilation) si intake mani. Iesirea de la capacul culbutori e ok doar cu un filtru mic intrucat are nevoie de aer curat.

Totusi se pare ca pe pcv iese mizerie buna de prins, nush daca e condes cu ceva ulei in imagine dar ar fi bine sa nu mai ajunga in intake

[Image: Photo0099.jpg]
[Image: Photo0098.jpg]

un setup complet pe ep3
[Image: 7288224008_d307c77af7_c.jpg]



Add Thank You Reply



 
#4

gazele alea sunt bagate in admisie din considerente de "reciclare". ideal e ca in admisie sa fie aer curat.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#5

nu e doar pt reciclare ci foloseste la eliminarea si echilibrarea gazodinamica a gazelor reziduale din motor. da il consider un lucru bun care fereste admisia de condens, sludge, si vaporii de ulei.

la turatii mai mici cand in galeria de evacuare e prezent vacuum, gazele din blocul motor sunt trase prin PVC si sunt compensate (echilibrat gazodinamic) prin capacul de la chiulasa.

la turatii mari / clapeta de admisie deschisa la max, (presiune atmosferica in galerii) PVC inchide si gazele sunt evacuate tot prin capacul de la chiulasa care de data asta se bazeaza pe efect swirl.

eu nu am montat inca oil catch tank dar e pe lista. vreau sa iau ceva ca lumea de la Mocal sau Forge. o sa montez doua pe ambele sensuri.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.