This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Motociclistii HondaTalk



 
#1

Liviu, poti sa imi zici si mie care e diferenta intre cele 2 modele (eu am vazut ca au saua diferita, insa ambele sunt CBR 600)?
1. Moto 1
2. Moto 2

Scuze ca te intreb aici, dar inca nu este topic de moto noob Icon_biggrin
Multam!
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#2

moto1 e cbr 600F (mai de oraş sa zicem)
moto2 cbr 600R (R-ul vb de la sine)
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#3

Nu sunt biker, dar daca esti incepator in moto, e mai bine sa stai departe de R. Tentatia de a alerga e destul de mare.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#4

eu am inceput si merg inca pe zx6r, supersport, daca ai creier supravietuiesti, daca nu mai bine stai departe. daca iti iei ce-ti doresti scapi de calvarul schimbarilor repetate de mobre. eu am 5 ani si inca nu pot spune ca mi-a ramas mica.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#5

(13-07-2012, 23:02)LIVIU_CTS Wrote: eu am inceput si merg inca pe zx6r, supersport, daca ai creier supravietuiesti, daca nu mai bine stai departe. daca iti iei ce-ti doresti scapi de calvarul schimbarilor repetate de mobre. eu am 5 ani si inca nu pot spune ca mi-a ramas mica.



Felicitari, in acest caz. Si eu vreau sa trec in viitor la 2 roti, deocamdata ma opreste "investitia initiala", pentru ca trebuie sa o iau de la zero absolut - incepand cu categoria A pe "biscuit", continuand cu motorul/ consumabile , echipamentul complet si multe, multe ore de antrenament pana sa ies pe strada. M-am gandit la Yamaha TDM sau Honda Hornet din acelasi considerente ca si tine referitoare la schimbatul mobrei - imi face mai mult cu ochiul TDM, poate si din cauza faptului ca un amic de-al meu are un exemplar de care e foarte multumit si pe care l-am vazut la lucru.
Ultimul motor pe care m-am urcat a fost o Java 350 (cred) cand eram student (au trecut niste ani buni de-atunci) - nu am mers foarte mult, dar am reusit sa cobor asa cum am urcat, adica intr-o bucata.
Icon_evilNu ascult tot timpul Rammstein, dar atunci cand se intampla, asculta si vecinii...Icon_evil





Add Thank You Reply



 
#6

@Liviu & Wagner, mersi de explicatii/sfaturi, no worries deabia imi iau permisul si inca sunt in stadiu de "documentare" pe diverse teme: moto, echipament, buget Icon_biggrin Mai discutam Icon_smile

LE: @Wagner, eu am mers cu Hornet (are nasul meu, m-a tras cateva ture) diferenta fata de CBR 600F este de pozitie si carenaj (naked vs sport) insa de "senzatie" si alergat, cred ca sunt 90% identice, eu fiind mai pasionat de partea sport as merge pe CBR si tocmai de asta aveam nelamurirea (multi trec in anunturi CBR600 si atat).
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#7

lasa bah ca trece timpu.. Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#8

Liviu, tu ai luat-o de la noi sau din afara? Am vazut ca marea majoritate sunt aduse din Italia (deh, daca nu se plateste taxa de inmatriculare, se gasesc multi combinatori care sa le aduca si sa isi puna capac)
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#9

din tara neinmatriculata, adusa din italia
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#10

referitor la mersul pe moto:
prima data am calart moto in scoala de soferi.
a doua oara in dimineata examenului
a treia oara eram in examen.
buget:
bugetul trebuie sa cuprinda si echipamentul complet, unul decent, gen http://www.louis.de
cbr 600f e un sport cuising
hornet e naked
cbr 600rr e supersport
diferentele intre ele consta in etajarea cutiei si solutiile tehnice ca sa le faca pe primele doua mai utilizabile in oras (cuplu mai jos cu o scadere a puterii) cat si pozitia in sa, arhitectura si materialele utilizate in cadru si bascula, unghil furcii, distantele intre mansoane, şa, scarite.
aparent nu sunt mari diferente insa in realitate sunt multe a.i.600rr sa fie catalogat ca si cel mai manevrabil supersport (depasit dupa parerea multora de ultimul kawa zx6r).
daca esti o fire sportiva nu ai ce sa cauti pe nici unul dintre primele doua. eu personal nu pricem pozitia pe ele.
daca iti place sa calatoresti cuminte ia un naked.
600f e out of fashion Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#11

(15-07-2012, 17:27)LIVIU_CTS Wrote: lasa bah ca trece timpu.. Icon_biggrin

Trece greu, abia pe 13 august m-au programat baietii veseli, acu sa speram ca-l si iau din prima Biggthumpup
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#12

pai ce sa nu iei....terbuie sa citesti ca examenele-s tricky
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#13

(16-07-2012, 11:11)LIVIU_CTS Wrote: referitor la mersul pe moto:
prima data am calart moto in scoala de soferi.
a doua oara in dimineata examenului
a treia oara eram in examen.
buget:
bugetul trebuie sa cuprinda si echipamentul complet, unul decent, gen http://www.louis.de
cbr 600f e un sport cuising
hornet e naked
cbr 600rr e supersport
diferentele intre ele consta in etajarea cutiei si solutiile tehnice ca sa le faca pe primele doua mai utilizabile in oras (cuplu mai jos cu o scadere a puterii) cat si pozitia in sa, arhitectura si materialele utilizate in cadru si bascula, unghil furcii, distantele intre mansoane, şa, scarite.
aparent nu sunt mari diferente insa in realitate sunt multe a.i.600rr sa fie catalogat ca si cel mai manevrabil supersport (depasit dupa parerea multora de ultimul kawa zx6r).
daca esti o fire sportiva nu ai ce sa cauti pe nici unul dintre primele doua. eu personal nu pricem pozitia pe ele.
daca iti place sa calatoresti cuminte ia un naked.
600f e out of fashion Icon_wink


In afara de http://www.kronaumoto.ro poti sa imi mai recomanzi pe altii care aduc de la louis la preturi decente? Ma intereseaza casca si manusile in principal, daca poti sa imi dai si niste idei de marci/modele raman dator Icon_smile

LE: am facut topic nou: http://www.hondatalk.ro/Thread-Motociclistii-HondaTalk
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#14

Fiindca e greu de urmarit discutia pe topicul de offtopic (suna incordata rau exprimarea) am zis sa fac un topic pentru motociclistii de pe forum: batrani, tineri, experimentati, incepatori , etc unde sa mai putem cere sfaturi/pareri si sa mai povestim una alta.

@ Yula sau alt moderator, daca poate muta si mesajele de pe celalalt topic aici ar fi fooarte ok.

Prima intrebare/problema: echipamentul!

(16-07-2012, 11:11)LIVIU_CTS Wrote: referitor la mersul pe moto:
prima data am calart moto in scoala de soferi.
a doua oara in dimineata examenului
a treia oara eram in examen.
buget:
bugetul trebuie sa cuprinda si echipamentul complet, unul decent, gen http://www.louis.de
cbr 600f e un sport cuising
hornet e naked
cbr 600rr e supersport
diferentele intre ele consta in etajarea cutiei si solutiile tehnice ca sa le faca pe primele doua mai utilizabile in oras (cuplu mai jos cu o scadere a puterii) cat si pozitia in sa, arhitectura si materialele utilizate in cadru si bascula, unghil furcii, distantele intre mansoane, şa, scarite.
aparent nu sunt mari diferente insa in realitate sunt multe a.i.600rr sa fie catalogat ca si cel mai manevrabil supersport (depasit dupa parerea multora de ultimul kawa zx6r).
daca esti o fire sportiva nu ai ce sa cauti pe nici unul dintre primele doua. eu personal nu pricem pozitia pe ele.
daca iti place sa calatoresti cuminte ia un naked.
600f e out of fashion Icon_wink


In afara de http://www.kronaumoto.ro poti sa imi mai recomanzi pe altii care aduc de la louis la preturi decente? Ma intereseaza casca si manusile in principal, daca poti sa imi dai si niste idei de marci/modele raman dator Icon_smile Ar fi bine daca ai putea sa ne spui ce ai ales tu si mai important de ce!?
2009 Audi A6, 2.0 - 170CP, A/T, gri
Fosta: Honda Civic 4D 1.8 ES M/T Taffeta White



Add Thank You Reply



 
#15

de pe louis poti sa-ti comanzi si tu daca ai card.
poti sa vb cu mess id sspbike , e un amic al meu, fost racer rosbk, are magazin, aduce si de pe louis la preturile de catalog.
eu am ales casca agv stealth, fibre kevlar. de ce....rossi...justificarea vine de la sine.
cizme dainese, se fabrica in alba, aveam sursa in fabrica in plus...rossi....
costumul si manusile de la louis, costum streetfighter si manusi vanucci cu insertie carbon. pretul ok (nu basic) urmeaza un costum dainese, cre dupa parerea mea are cele mai bune calapoade pentru statui atletice, iar calitatea materialelor si al designului fac orice discutie de prisos.
depinde de cati bani dispui, gasesti la preturi bune costume arlen ness sau berik, care sunt produse de f buna calitate .
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.