This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Integra TypeR DC2 '98



 
#1

Salutare ! Anul trecut in noiembrie mi-am luat si eu o bestie alba Icon_razz . Circul cu ea zi de zi in oras si in afara, cumva am trecut de iarna grea cu zapada de 25-30 cm, ma bucur ca s-a topit zapada in sfarsit si nu am avut incidente grave . Sunt foarte multumit de masina, zi de zi realizez tot mai mult ca nu este o masina oarecare ci un " masterpiece " creat de inginerii Honda in 1998 . Caroseria este in stare foarte buna, urmeaza sa fac motorul pentru ca ma cam ingrijoreaza un pic consumul de ulei, dar nu inainte sa cer sfatul lui Yulasinio Icon_razz
Masina este total stock in afara de sistemul complet de evacuare, de la galerie pana in spate, care este un 4-2-1 Skunk2 Megapower fara catalizator & shit Icon_smile . Singura mea problema cu aceasta evacuare este ca daca vreau sa ma grabesc un pic prin oras, cand intra v-tec ul ....... oamenii se sperie pe trotuar, sar cu un metru mai incolo, se pornesc alarmele masinilor parcate , practic se trezeste tot orasul Icon_sad . Ahhhh era sa uit.... am mai primit si un alt ECU cu masina cadou de la fostul proprietar, setat special pentru evacuarea asta, care daca il pun sus V-Tec porneste de la 4000 rot/min si cu care ar trebui sa aiba 210 caluti cica Icon_smile In rest totu' este stock inca, inclusiv filtrul de aer , roti, etc.

Astept pareri, sfaturi de la cunoscatori Icon_smile


Attached Files Thumbnail(s)
               



Add Thank You Reply



 
#2

bine ai venit !



The following 1 user says Thank You to Toyboy for this post:
  • Issuuu
Add Thank You Reply



 
#3

bine ai venit si sa o calaresti sanatos!!!



The following 1 user says Thank You to BogdanT for this post:
  • Issuuu
Add Thank You Reply



 
#4

Bine ai venit pe forum.

Arata bine jucaria, iti recomanda sa o izolezi daca nu e deja sa nu ai treaba cu sarea de pe drum. Sti ce ECU ti-a dat propietarul la ea nu de alta dar nu e neaparat bine sa intre VTEC -ul mai jos.

Bafta si la cati mai multi km fara incidente.

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

Bun Venit! Tare frumos modelu asta...



The following 1 user says Thank You to LauX_LauX_LauX for this post:
  • Issuuu
Add Thank You Reply



 
#6

Sa o stapanesti sanatos!
Arata bine masinuta. Pacat ca sunt din ce in ce mai rare astfel de "specimene".



The following 1 user says Thank You to maruta for this post:
  • Issuuu
Add Thank You Reply



 
#7

(19-03-2012, 22:34)yulasinio Wrote: Bine ai venit pe forum.

Sti ce ECU ti-a dat propietarul la ea nu de alta dar nu e neaparat bine sa intre VTEC -ul mai jos.



-----
Hai hui


Nu stiu exact ce fel de Ecu este, cutia este identica cu cea din fabrica o cutie metalica, nu scrie nimic pe ea, tipu' mi-a zis ca a fost mapat in Ungaria de catre un tip care se pricepe bine, V-tec porneste de la 4000 si altfel face admisia si injectarea combustibilului. Mi-a mai zis si ceva de genul ca daca il montez......trebuie sa invete cifra octanica....ceea ce am si observat imediat dupa montare la inceput variaza mult turatia aleator urca si coboara cateva minute pana se stabilizeaza. Cica foloseste la maxim evacuarea de pe masina, am observat ca face si mai mare galagie cu celalalt Ecu, timpul de raspuns al acceleratiei este mai rapid, Vtec nu loveste asa tare ca la 5800 rot dar accelereaza mult mai bine de la 4000-la 6000 si chiar si peste 6000. De ce nu e bine sa intre Vtec mai repede ?



Add Thank You Reply



 
#8

Welcome! Prevad niste intalniri intre tine si Liviu in curand!
Bafta cu masina si n-o lasa sa manance ulei, ca-i dauneaza la stomac Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!



Add Thank You Reply



 
#9

(19-03-2012, 22:34)yulasinio Wrote: Arata bine jucaria, iti recomanda sa o izolezi daca nu e deja sa nu ai treaba cu sarea de pe drum.

-----
Hai hui


Ar trebui sa o izolez din nou, sa dau jos izolatia din fabrica ?
(20-03-2012, 11:38)w33bb0 Wrote: Welcome! Prevad niste intalniri intre tine si Liviu in curand!


Cu Liviu ne-am cunoscut sambata trecuta la un service din Cluj, daca vorbim de acelasi Liviu Icon_smile Cel cu Civic Type S, DelSol VTI nu ?


oups......am gresit ceva....Icon_razz



Add Thank You Reply



 
#10

da da, bine ai venit man, chiar ai o masinuta de invidiat.
ecul din cate mi-am dat eu seama este stock, probabil este rescris.
nu trebuie sa dai jos izolatia din fabrica, trebuie doar dat pesre, eventual aranjat daca e cazul pe undeva. dar asta vezi daca o ridici pe elevator. la mine de ex nu am constatat sa fie cazul.

yula, da-i niste optiuni pentru admisie, stiu ca ai spus ca mugen e alegerea ta, dar ar fi bine sa argumentezi putin, esti cel mai in masura Icon_wink
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#11

ECU-ul trebuie sa fie unul mapat daca e in cutia originala, ar trebui vazut cum e mapat ca sa sti daca merge in parametrii.

Daca cobori punctul VTEC nu castigi nimic fara a schimba piese si aici nu ma refer numai la evacuare. B18C de pe ITR sunt duse la maxim din fabrica iar putere peste se extrage foarte greu si cu multi bani.

@Liviu: Sunt numai cateva CAI-uri mai bune fata de OEM iar Mugen este unul dintre ele. Daca nu sunt bani de unul mai bun recomad sa ramana standard, eventual se poate scoate rezonatorul.

Iti recomand sa iti faci un cont pe ITR DC2 si sa citesti, gasesti tot ce vrei tu despre ITR-uri.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#12

dupa ce pui alta admisie va trebui sa faci alta mapare.
din cate stiu eu Vtec-ul se regleaza pe banc, dupa o mapare in contidii reale...acolo cu grafica in mana vezi exact unde il pui in functie de unde castigi mai mult Icon_wink



Add Thank You Reply



 
#13

OK, o sa verificam cum sta cu izolatia data viitoare pe elevator .
@Yula .... poti sa-mi spui te rog cat te-a costat CAI Mugen pentru a ta ?



Add Thank You Reply



 
#14

Sa ai parte de dc2 superba! Sigur softul e facut in chrome, epromul e rescris ! In ungaria sunt ceva mesteri buni....depinde cine l-a facut ! Bafta man si keep up


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?jdrnfr




The following 1 user says Thank You to Milad_Vti for this post:
  • Issuuu
Add Thank You Reply



 
#15

Nu se poate rescrie ECU-ul OEM asa ca sigur e chipuit. Se poate afla foarte usor daca il desface ce fel de chip are inauntru.

Eu am dar in jur de 350€ pe CAI dar asta a fost acum vreo 5ani. Se vand second cam la acelasi pret acum sau poti sa iei o copie de la Tegiwa.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.