This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Stream RN3 K20A



 
#1

Dupa cum bine stiti de vreun an de zile vanez una pentru ca ITR-ul nu mai satisfacea din punct de vedere utilitar.

Miercuri seara am fost si am vazut-o prima data, era destul de intuneric asa ca nu am putut sa imi fac o idee foarte buna, dar am vazut destul de mult si sa imi pierd din elan. I-am oferit la om 3200 din 3750 cat cerea, si i-am insiruit o lista lunga de "invinuiri" (pentru ca sunt bun de bagat de vina, zice cineva drag mie Icon_smile ) a trebuit sa astept pana ieri dimineata raspunsul pentru ca propietarul este in America iar eu am discutat cu un prieten de-al lui.

A acceptat asa ca am stabilit sa ma intalnesc cu el pe la 18.30 ca sa o pot cerceta si mai bine pe zi. Dupa o ora si un pic de cercetat amanuntit am decis sa o cumpar desi nu eram suta la suta multumit. Sunt multe nimicuri care trebuiesc facute, numai ca toate se aduna si te cam fac sa dai inapoi.

Cateva detalii..

Honda Stream RN3
Data primei inregistrari: Iunie 2001
Kilometraj: 170000km
Modelul: iL
K20A ~155CP conectat la o cutie A/T 5tr
VIP kit ce contine buza fata/spate + praguri
Suspensie: Am vazut ceva stickere Modulo pe telescoape + arcuri de coborare (inca nu stiu ce marca sunt)
Jante: CTR EP3 imbracate in Kumho Ecsta 205/40/17
Geamuri spate fumuri din fabrica

Planuri sunt destule la ea, prima data vreau sa ii fac o revizie la partea mecanica iar apoi va fi de aranjat exteriorul care este intr-o stare deplorabila.

Si niste poze...
[Image: DSC_0476.jpg]

[Image: DSC_0475.jpg]

[Image: DSC_0474.jpg]

[Image: DSC_0473.jpg]

[Image: DSC_0472.jpg]

[Image: DSC_0471.jpg]

[Image: DSC_0470.jpg]

[Image: DSC_0469.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#2

bace familie faina sunteti, pui pe voi Icon_biggrin
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#3

foarte tare masinuta yula, zau daca nu-mi place cum arata, coborata, kit misto, jantele o prind bine rau, k20 ... ce mai, ceas! Icon_smile
sa o stapaniti sanatosi si sa va poarte inca pe atatea mile Icon_biggrin






 
#4

Mai trebuie un Prelude pe alb, un EK9, un FD2... si atunci e familie Icon_biggrin poate daca intra numerele care nu le-am jucat la loto Icon_lol

Este exact ce planuri aveam eu cu ea, un kit, jante si coborata. Asta le are toate dar nu e "tipla" asa ca o ma axez pe o revigorare.

In primul rand trebuie sa schimb discurile fata pentru ca sunt cam uzate, placute fata/spate, filtru aer si polen, polisat faruri, un detailing la caroserie ca e jeg iar apoi cand sunt bani un revopsit la cateva elemente.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#5

sa va plimbe sanatosi Icon_wink






 
#6

Sa va bucurati de vapor si sa ne bucurati si pe noi cu mai multe poze, cand o fi intr-o stare mai buna Icon_smile
2007 Civic FK2 Exec
Eibach · OMP · Summit · DIMSPORT · Injen · Megan Racing · Custom 5h1t
2003 VFR800 Interceptor
1994 CRX del Sol EH6 - SOLD!






 
#7

Multumim Icon_smile

Pozele o sa vina cand incepe munca la ea.

Am facut deja vreo suta de km si sunt multumit de cum ruleaza, cutia asta automata te face lenes rau Icon_smile Ieri cand am iesit cu ea era sa o parchez in ITR ca am pus-o in drive din greaseala Icon_biggrin

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#8

Bine ca ti-ai mai luat o grija in plus.Icon_biggrin
Felicitari! Mi se pare o alegere foarte buna, iar de pret, nu mai vorbesc.
Si te rog frumos sa nu o parchezi in ITR ca m-apuca plansu'.Icon_lol






 
#9

Gata ca acuma m-am invatat cu manivela Icon_biggrin

Nu m-am putut abtine astazi si am atacat un pic farurile ca era ingalbenite foarte rau, un pic de Rubbing Compound niste T-Cut si apoi un sealant, nu au iesit 100% dar arata mult mai bine.

Cam asa se fac farurile astea de plastic daca nu sunt ingrijite..
[Image: 2012-04-07140758.jpg]
[Image: 2012-04-07140813.jpg]

Un pic de masking tape ca sa nu dau si pe vopsea...
[Image: 2012-04-07141031.jpg]

Cum arata carpa dupa ce am facut unul
[Image: 2012-04-07141258.jpg]

Rezultatul final
[Image: 2012-04-07151220.jpg]

[Image: 2012-04-07151233.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#10

ar merge acum o folie transparenta pt protectie, altfel le sableaza nisipul iar
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat






 
#11

Daca le ti cu ceara sau sealant pe ele o sa fie bine.

-----
Hai hui
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#12

Sa ai parte de ea...foarte tare masinuta! Bine le sade in fata casei Icon_smile ma bucur pt tine/voi Icon_smile ca ai gasit-o in sfarsit


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?1p5bgk






 
#13

Mersi mult Milad.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#14

Doua poze de la un mini meet din seara asta:

[Image: DSC_0511.jpg]
[Image: DSC_0515_01.jpg]
Honda nu arde uleiul, il foloseste.






 
#15

Hop si eu Icon_biggrin Sa va poarte sanatosi cat mai multi km. Arata bine masinuta. Se vede ca lip-urile si pragurile sunt alta culoare decat restul Icon_biggrin





Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.