This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic TypeR FN2 CW



 
#1

Probabil unii o stiti masina, este un CTR alb din 2009, cu LSD din fabrica, cumparata de mine in martie 2010.

M-am apucat de modificari de-abia de 1 luna, pana acum pot sa ma laud cu un ECU Hondata, furtunase de frana metalice HEL, lichid de frana Motul RBF660, placute Ferodo DS2500, filtru de aer K&N panel...urmeaza o galerie de evacuare CPL peste vreo saptamana doua si o admisie (nu ma pot hotara pe care sa o iau, cred ca o sa merg pe Injen pana la urma).


Attached Files Thumbnail(s)
                       



Add Thank You Reply



 
#2

Foarte frumoasa masina, sa ai parte de ea si la cati mai multi km. Imi pare rau ca nu am avut timp sa dau o tura cu ea cand am fost in tara.

Spor la modificat Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#3

Vai ce mai salivai la Hondata-ul ala acu' o saptamana jumate! Icon_smile

Sa le stapanesti sanatos si abia astept sa-mi mai fac drum pe la tine curand. E obligatoriu sa-mi fac atunci cand termin proiectul EG3, ca tre' sa vezi ce iese.

Apropos de admisii, vezi c-am auzit short-ram-ul Agathei la o intalnire si suna frumos tare. In plus ai avantajul ca nu trebuie sa demontezi juma' de masina sa schimbi filtrul. Si aspectul estetic este mai misto la short-ram. Pe de alta parte, intr-adevar trage aer din engine bay.

Indiferent de ce alegi, la urmatoarea bere, sa-mi canti si me la injectoare un pic Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#4

decat sa iti pui short ram mai bine nu iti pui deloc....vrei sound... ia-ti exhaust! fa totul ca la carte....imi place masina ta nebunule...imi place cum sta pe drum! si e sexoasa rau! are si sofer cu aptitudini! bafta adi!



Add Thank You Reply



 
#5

Frumoasa albeata ai tu acolo Biggthumpup Nu stiu daca te-am vazut mai demult prin brasov sau era altcineva...



Add Thank You Reply



 
#6

bah, cand ai luat hondata, n-ai zis si tu ceva, un drum pana la cluj....
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Add Thank You Reply



 
#7

Daca e Type R nu prea mai ai ce sa comentezi.. asa ca NO COMMENT Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#8

N-am sa uit drumul Paltinis-Sibiu cu masinuta asta si cu ITR-ul in retrovizoare. Drool



Add Thank You Reply



 
#9

(19-10-2010, 17:53)yulasinio Wrote: Foarte frumoasa masina, sa ai parte de ea si la cati mai multi km. Imi pare rau ca nu am avut timp sa dau o tura cu ea cand am fost in tara.

Spor la modificat Icon_wink
Eu am avut ocazia si chiar am fost in ea chiar daca nu am putut conduce. E super si iese in evidenta oriunde ar fi. Bordul arata foarte bine si ai o senzatie de comfort si siguranta in acelasi timp indiferent daca esti sofer sau nu. Felicitari pentru achizitie si la cat mai multe modificari Icon_wink




Add Thank You Reply



 
#10

bai da ce modificari vrei sa i aduci ca eu la cum arata maina ta ... nu as baga decat benzina Icon_smile

sa ma ierti daca intrec masura Adi



Add Thank You Reply



 
#11

(20-10-2010, 07:22)rav Wrote: bai da ce modificari vrei sa i aduci ca eu la cum arata maina ta ... nu as baga decat benzina Icon_smile

sa ma ierti daca intrec masura Adi

Multumesc la toti; RAV nu ai cum sa intreci masura, esti prea de treaba Icon_smile; Milad - short RAM nu ii pun ever, o sa fie un CAI care va fi ori CPL ori Injen (astea merg cel mai bine cu ECU Hondata) si va ma veni pe ea un catback (HKS daca reusesc sa mai pun ceva bani deoparte sa o iau acum de la cineva).



Add Thank You Reply



 
#12

(20-10-2010, 10:42)DeN1gRator Wrote: Multumesc la toti; RAV nu ai cum sa intreci masura, esti prea de treaba Icon_smile; Milad - short RAM nu ii pun ever, o sa fie un CAI care va fi ori CPL ori Injen (astea merg cel mai bine cu ECU Hondata) si va ma veni pe ea un catback (HKS daca reusesc sa mai pun ceva bani deoparte sa o iau acum de la cineva).

Noh, ca tot nu ma las! Gandeste-te si la http://www.gruppem.co.jp/matching/produc...ds_id=6841 ca nu-i tocmai de aruncat Biggthumpup



Add Thank You Reply



 
#13

Ooo da m-am gandit la asta, e super admisie, numai ca din pacate pe ECU Hondata ce il am are cel mai mic gain de putere...cu toate astea inca nu iese din calcul, sa vedem.



Add Thank You Reply



 
#14

Stiu ca Dinu mergea in configuratia asta (Hondata + GuppeM) si nu era tocmai de aruncat. In plus, e loc de imbunatatiri la Hondata-ul ala. Am mers cu un FN2 ce rula pe un soft plecat de la Hondata, dar imbunatatit si... ioi!



Add Thank You Reply



 
#15

Pai asta e Hondata ala necustomizabil :

http://www.hondata.com/reflash_07_euro_ctr.html

si are cateva componente testate si recomandate pentru admisie, evacuare, etc...iar printre ele din pacate nu e si gruppeM; in plus Shadow (de la care am luat Hondata) il facea pe Dinoc pana pe treapta 3 cu 1 masina si ceva, iar Dinoc avea modificari hardcore pe masina.



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.