This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Honda Civic EJ1 D16Z6 Aztec Green Pearl



 
#1

Salutare

Masina este un Civic EJ1 , din 93 , motor sohc vtec D16Z6.
Este varianta de State , cu multe optionale pe ea: AC , cruise control , trapa din sticla,geamuri si ogl el.

De cand a intrat in Romania , a primit :
short ram
galeria de evacuare 4-2-1
short shifter
nuca schimbator TypeR
finala sport
folie Llumar
catalizator Bosal
jante pe 16"
kit ambreiaj EXEDY
ICE: statie 800W,2 subw Sony Xplod, condensator 2F, boxe Infinity
ENEOS 5w-40 Fully Synthetic
Original Honda Genuine Manual Transmission Fluid
filtru ulei K&N
Aprindere MSD Ignition: capac delcou , lulea , fise 10.2mm , bobina externa,cabluri bobina, bujii NGK
Capac motor vopsit, primer + vopsea termorezistenta.
Garnituri noi la capac motor, bujii si suruburile de pe capac
Conversie spate tamburi --->>> discuri
Discuri fata / spate EBC
Placute EBC
brate spate cu bucsi noi , cabluri frana de mana
pompa frana noua 15/16
repartitor 4040
servofrana
reconditionat etrieri, cilindri si garnituri noi, lichid frana schimbat
surub magnetic baie ulei
Schimbat :
-rulmenti in cutie
-semeringurile de pe cutie
-rulment volanta
-semering de pe palier, din spatele volantei
-garnitura baia de ulei
-burdufe planetare
-front upper / lower joint boot (nu imi vine acum in cap denumirea lor in romana)

Pasajele spate refacute , profesional de data asta
Capota vopsita in culoarea masinii, am scapat de folie
Bara fata noua , vopsita si ea in culoarea masinii(cumparata special pt ca eu nu aveam grila din mijloc Icon_razz )
Proiectoarele au revenit la culoarea OEM, ochelarii nu mai sunt negri ci argintii
Filtru aer K&N + service kit , instalat
Numar nou pe spate dreptunghiular)

Urmeaza:

Big 3 ground wires
Heat-shield over Air Filter with cold air feed
Kit xenon 3000k , yellow light , pe proiectoare


Am adunat posturile de pe toate forumurile , si mi-am facut aici o recapitulare. Icon_razz Bag si niste poze , si m-am scos.

Bafta
   
   
   





Add Thank You Reply



 
#2

cu asa o masina chiar ca te-ai scos Icon_biggrin

Welcome .. al 3-lea coupe
//-// (()) //\\// //)) //\\



Add Thank You Reply



 
#3

Lunga lista de modificari mai ai! Felicitari! Sunt interesat cum ai facut conversia de la tamburi la discuri pe spate. Ceva detalii?



Add Thank You Reply



 
#4

Frumos coupe-ul in culoarea asta
Quote:-front upper / lower joint boot (nu imi vine acum in cap denumirea lor in romana)
Pivot brat superior si inferior :-p

Sa sti cu nu era neaparat sa folosesti vopsea termorezistenta pentru capacul culbutori Biggthumpup

Bafta in continuare
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#5

Multumesc pt primire Icon_razz

@w33bb0 : Pt conversie mi-am cumparat bratele spate, care aveau pe ele etrierii, discuri, bucsi,placute, cabluri pt frana de mana,o pompa de frana, servofrana,bara stabilizatoare si un repartitor.SH, astea m-au costat 250euro.
Dar starea lor nu era asa cum vroiam eu , asa ca am cumparat discuri noi si placute de la EBC, bucsi noi(alea de pe brate erau cam terminate) , a trebuit sa mai cumpar furtunase lichid frana ca alea erau taiate.
Kitul cred ca a fost dat jos de pe un CRX, ca bara stabilizatoare si cablurile de la frana de mana nu se potriveau. Dupa codurile de pe etrier am descoperit ca sunt de CRX. Deci mi-au trebuit si cabluri noi frana de mana.
Pompa care mi-a venit in kit era 13/16, destul de mica , am comandat alta pompa noua , mai mare , de 15/16.
Repartitorul din kit era 3030 , exact ce aveau si eu deja pe masina.Din forumuri de afara am citit ca am nevoie de repatitor 4040, pe care l-am cumparat ulterior.
Am gasit pe net multe configuratii legate de pompa si repartitor, insa majoritatea recomandau pompa 15/16" si repartitorul 4040.
Este f important sa alegi repartitorul , pt ca altfel risti sa se blocheze unele roti mai repede decat celelalte, si doamne fereste de asa ceva pe gheata sau ploaie.
Toata operatiunea de asamblare am facut-o eu, asa ca daca te apuci si ai nevoie de sfaturi, cu mare placere.

Recapitulare , mai pe scurt , pt conversie ai nevoie de:

*bratele spate de pe o masina care a avut discuri spate
*pompa frana 15/16"(cea mai mare pt Civic, inafara de cea de 1" de Integra)
*repartitor 4040
*bucsi noi pt brate(trailing arm bushing)
*cabluri noi frana de mana
*bara stabilizatoare(optional , dar recomandat)
Pui lichid nou de frana in instalatie , faci o aerisire si iesi usor cu ea la test drive.
RECOMAND SA FACI SI O GEOMETRIE DUPA ACEASTA MODIFICARE.

Am pus si poze cu bratele in starea in care le-am primit si cum le-am facut sa arate inainte de a le pune pe masina.
Bafta Biggthumpup


Attached Files Thumbnail(s)
       



Add Thank You Reply



 
#6

M-ai bagat in boala Icon_smile
Felicitari, man! Pe mine ma gadila o idee sa fac treaba asta pe un civic EG3. Cel mai probabil sunt altele specificatiile pompei, dar asta nu inseamna ca nu le-as putea gasi. Ideea ar fi sa gasesc respectivele piese SH. Ca, daca le iau noi de la Honda, m-am umplut de fericire.



Add Thank You Reply



 
#7

bine ai venit man Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#8

(27-10-2010, 22:22)Milad_Vti Wrote: bine ai venit man Icon_smile

Ms si bine te-am gasit si aici Icon_smile



Add Thank You Reply



 
#9

greu degasit un model asa de bien conturat ca si asta!

treaba buna facuta-i tu!

citat din master Ioda Icon_smile

cautam in primavara asa ceva... se pare ca am sa mai caut... mai exact am sa mai adun ceva bani si apoi reiau;

masina e bibelou, sa ai bafta in continuare cu ce ti-ai propus!

pana una alta....



Add Thank You Reply



 
#10

(29-11-2010, 16:41)rav Wrote: greu degasit un model asa de bien conturat ca si asta!

treaba buna facuta-i tu!

citat din master Ioda Icon_smile

cautam in primavara asa ceva... se pare ca am sa mai caut... mai exact am sa mai adun ceva bani si apoi reiau;

masina e bibelou, sa ai bafta in continuare cu ce ti-ai propus!

pana una alta....

Ms ms .

Intre timp am apucat sa ii pun xenon yellow light pe proiectoare si sa revopsesc bara spate.
Si ne pregatim de zapada , table, gume iarna, etc...
Ca na... e daily car , asta e.





Add Thank You Reply



 
#11

Geisha powerrrrr Icon_razz


Attached Files Thumbnail(s)
                   



Add Thank You Reply



 
#12

A iesit foarte bine si e diferit de norma Biggthumpup
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Add Thank You Reply



 
#13

"Masina este un Civic EJ1 ,..." etc.
De fapt masina a devenit o adevarata BIJUTERIE !!!!
SUPERBA ! Felicitari si convietuire fericita !



Add Thank You Reply



 
#14

One more piece


Attached Files Thumbnail(s)
               



Add Thank You Reply



 
#15

Sticker bombingPelvic


Attached Files Thumbnail(s)
                   



Add Thank You Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2017 - All Rights Reserved.